- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Twee keer de helft is een kwart, twee keer een helft is een hele
.
Ik doe overigens altijd zuinig met papier, ik gebruikte 2 kantjes voor GS, waar velen 5 hadden, sommigen zelfs meer. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Gezien je leeftijd denk ik niet dat jij vandaag economie gemaakt hebt maar afgelopen maandag?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Twee keer de helft is een kwart, twee keer een helft is een hele
.
Ik doe overigens altijd zuinig met papier, ik gebruikte 2 kantjes voor GS, waar velen 5 hadden, sommigen zelfs meer.
Ik kan me niet voorstellen dat dat taalkundig gezien klopt, maar het interesseert me te weinig om het na te gaan zoeken. 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Ging er met een 8,5 in
Wauw, op onze school is een 5.5 als SE-cijfer al bijzonder hoog. Het gemiddelde van de schoolexamens was respectievelijk 4.7 en 4.6. 
Maar ook voor economie geldt weer: ik vond die van vorige jaren makkelijker.
Da's inderdaad opvallend, zeker als je je bedenkt dat het logischer zou zijn om juist dit jaar gemakkelijkere CE's te geven.
Wymer
-
- 339 messages
- 1218 votes
economie ging wel denk ik. Nog maar 2 van de 9
. Zin in dinsdag half 5, dan gewoon uberlang vakantie.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Wauw, op onze school is een 5.5 als SE-cijfer al bijzonder hoog. Het gemiddelde van de schoolexamens was respectievelijk 4.7 en 4.6.
Damn, dat is redelijk ernstig voor een gehele klas. Ik zou normaal gesproken hoger staan maar na twee 9's en een 9.1 kon ik me niet meer motiveren voor de laatste toets, waardoor ik erg onderuit gezakt ben. Zelfde verhaal met dit examen. 
Maar ook voor economie geldt weer: ik vond die van vorige jaren makkelijker.
Klopt.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
morgen mijn eerste examen: Engels
morgen nummer 2: Duits 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Nou, dat waren ze alweer voor mij. Lees: zomervakantie. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Mazzelaar, ik mag me de komende dagen (na vanavond even gechilld te hebben in de kroeg) met wiskunde bezig houden
.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
morgen nummer 2: Duits
morgen nummer 3: Frans
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Nou, dat waren ze alweer voor mij. Lees: zomervakantie.
Hier ook, vier maanden maar liefst... 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Duurt een schooljaar zo kort tegenwoordig?
idd, wtf hoe kan je nu al gedaan hebben? 
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Zoals ik al zei: na de Centraal Examens ben je vrij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog 2 weken, en dan ben ik klaar met school. Kan ik me mooi storten op mijn werk, in plaats van op vakken als natuurkunde, techniek en beeldende vorming.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Zoals ik al zei: na de Centraal Examens ben je vrij.
En hoe komt het dan dat die examens zo vroeg zijn?
Is dat de normale gang van zaken in Nederland?
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Nomak woont in België. Zal daar wel later zijn. Ik ga volgend jaar in Antwerpen studeren, en daar begint het studiejaar ook een maand later dan hier. Waardoor ik dus nog een maand langer vakantie heb...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Inderdaad, Grindhouse. Dat bedoel ik dus.
Ahzo, in Nederland beginnen jullie dan ook een maand eerder met school dan bij ons? Dat wist ik niet.
Slimme zet van jou om dan in Antwerpen te gaan studeren. 
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13402 votes
ik geloof niet dat hier al ooit eens gepost heb, maar mijn diploma's zijn gymnasium (Titus Brandsma Lyceum, Oss), een BA en MA in American Studies van de Radboud Universiteit Nijmegen (laatstgenoemde zojuist afgerond), en in september begin ik aan nog een MA in Film-en Televisiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Inderdaad, Grindhouse. Dat bedoel ik dus.
Ahzo, in Nederland beginnen jullie dan ook een maand eerder met school dan bij ons? Dat wist ik niet.
Slimme zet van jou om dan in Antwerpen te gaan studeren.
Haha, daarvoor heb ik niet voor Antwerpen gekozen hoor. Vind het eigenlijk toch al veel te lang...
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Nomak woont in België. Zal daar wel later zijn. Ik ga volgend jaar in Antwerpen studeren, en daar begint het studiejaar ook een maand later dan hier. Waardoor ik dus nog een maand langer vakantie heb...
aan de UA neem ik aan?
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
aan de UA neem ik aan?
Klopt. Taal- en letterkunde. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Het laatste examen zit er alweer op! En nu lekker genieten van de vakantie! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vanavond toets schrijven.. theorie en praktijk, inclusief bordschrijven, blokletters schrijven, cijfers, samengesteld schrift...
Joepie.