- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
morgen nummer 4: Financiële rapportering en analyse (zeg nu zelf, hoe boeiend klinkt dat?
)
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Het laatste examen zit er alweer op! En nu lekker genieten van de vakantie!

Leuk Eline!
Succes d'rmee.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
ik geloof niet dat hier al ooit eens gepost heb, maar mijn diploma's zijn gymnasium (Titus Brandsma Lyceum, Oss), een BA en MA in American Studies van de Radboud Universiteit Nijmegen (laatstgenoemde zojuist afgerond), en in september begin ik aan nog een MA in Film-en Televisiewetenschappen aan de Universiteit Utrecht.
Hé die doe ik nu
. Ben met de scriptie bezig. Kun je zomaar in die Master instromen?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, 7.5 gemiddeld voor het praktijkgedeelte schrijven. Bordschrift, methodeschrift en blokschrift.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik heb vandaag een goede reeks cijfers gehaald. Voor twee verslagen en een portfolio heb ik een 10, 8,5 en 8 gekregen
Volgende week beginnen de tentamens. Dankzij die 10 en 8,5 hoef ik voor een vak maar een 4 te halen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
morgen nummer 4: Financiële rapportering en analyse (zeg nu zelf, hoe boeiend klinkt dat?
)
Morgen nummer 5: Marketingbeleid (een boekje van 700 bladzijden waar ik welgeteld anderhalve dag de tijd voor heb gehad
)
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Morgen nummer 5: Marketingbeleid (een boekje van 700 bladzijden waar ik welgeteld anderhalve dag de tijd voor heb gehad
)
Succes ermee! 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Allé, voor mij is de quiz ook weeral begonnen.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
)
Morgen nummer 6: Macro-economie (echt een pak te moeilijk)
@ doodah: veel succes ! 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Merci!
Marco-economie?

Morgen hebben we Nederlands ( zoals je misschien wel weet), geen zwaar examen om mee te beginnen. Hoop ik toch...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb er al 2 op zitten (Bedrijfsbeheer en Frans) en moet er nog 10 doen waaronder een paar toch wel moeilijke vakken zoals Systeembeheer en Programmeren. Gelukkig heb ik in het jaar zelf wat reserve kunnen opbouwen. Zal blij zijn als het er weer op zit 
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik heb er ook al 2 opzitten (Commerciële calculaties en Media) en moet er nog 5. Vandaag E-business en Customer Relations Management.
Succes iedereen 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Van 't zwaarste ben ik gelukkig al vanaf, ik moet er nog 2 doen: Actuele Economische Topics (morgen) en Marketing (volgende week dinsdag).
@ iedereen die nog examens heeft: succes!
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Morgen nummer 6: Macro-economie (echt een pak te moeilijk)
@ doodah: veel succes !
Morgen nummer 7: HRM
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Woensdag begint het 'pleziertje' ook weeral voor mij: Bedrijfsbeheer één van de zwaardere vakken die ik heb. Donderdag heb ik een mondeling examen van Esthetica.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Veel succes Kr!kke en Reservoir Dogs 
Zelf heb ik morgen het laatste examen; Marketing, daarna ben ik er eindelijk vanaf.. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik ben over de helft
Met nog maar 1 tegenvaller waarvan één hoofdvak maar ik heb gelukkig wat reserve (programmeren) en één examen dat minder is gegaan maar dat is een bijvak (Aardrijkskunde)
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Ik ben ook over de helft nu. Nu nog maar 5 examens te gaan...
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik krijg het vandaag te horen of ik geslaagd ben.
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Mag ook wel, ik ben er op 2 juni mee begonnen, dat is toch al twee weken goed afzien en weinig slapen.
Veel succes met die laatste 5 nog 
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Mag ook wel, ik ben er op 2 juni mee begonnen, dat is toch al twee weken goed afzien en weinig slapen.
Veel succes met die laatste 5 nog
ik ben op 27 mei ofzo begonnen 
(en eindig op 24 juni)
Piraat
-
- 66 messages
- 0 votes
Morgen mijn laatste, eindelijk na zo'n 3 weken.
Vrijdag wel nog presentatie.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3022 votes
Ik morgen ook mijn laatse en maandag nog een presentatie, maar die tel ik niet mee, daar moet ik niet voor leren. Dan over 2 of 3 weken herkansingen. Ik heb er sowieso al één 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Gefeliciteerd! En nu maar genieten van je (welverdiende?) vakantie!
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
ik ben op 27 mei ofzo begonnen 
(en eindig op 24 juni)
Lijkt me ook wel extreem, 4 weken, ik wil het me niet voorstellen. 
Nog veel succes.
Ik ben geslaagd!
Gefeliciteerd! 
Ik krijg mijn uitslag pas volgende week dinsdag.