- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke film zou je willen meemaken?
Welke film zou je willen meemaken?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Misschien even tussen spoiler tags zetten? Maar het lijkt me wel een leuke(spannende) film om mee te maken
.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
En zou je ook Satin bij Moulin Rouge willen zijn. Eerst een hoer zijn en daarna aan sterven op jonge leeftijd terwijl je van iemand houd waar je niet bij kan zijn omdat je een hele lelijke vent moet versieren.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ja, ik zou dat toch wel willen meemaken ja.. Maar niet als Satine zelf uiteraard...
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Leuk! Mooie kans om te sterven! 
Titanic zou ik ook wel eens willen meemaken maar dan op het laatste moment gered kunnen worden. Het water mag ook niet te koud zijn anders is het niet leuk.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Grappig topic. Eens even denken. Als held zou ik graag eens de rol van John Mclane (Die Hard) willen overnemen. Heerlijk even de stoere bink uithangen.
En natuurlijk zo'n beetje elke romantische komedie met een goede afloop. Wie wil dat nou niet? 
Overgewicht
-
- 48 messages
- 38 votes
idd leuk topic hehe.
-Big Fish
-Being John Malkovich
-The Big Lebowski
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ben niet heel pervers, maar dan ga ik toch voor de hoofdmeester van de meisjesschool in Terrifying Girls’ High School - Lynch Law Classroom van Norifumi Suzuki. Die wordt meegesleept door 5 vrouwen in schooluniform en op een draaiend bed 'aangerand' 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
meegesleept door 5 vrouwen in schooluniform en op een draaiend bed 'aangerand' 
Staat dit op jouw verlanglijstje dat je vriendin/vrouw te lezen krijgt voor de kerst?

Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Inmiddels gescheiden. Hij heeft het afgelopen kerst geprobeerd. 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform? Grote misvatting? 
1 ding uit de scene wil ik trouwens wel skippen: de elastiek.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform? Grote misvatting? 
Hangt er van af wat ze met je willen doen.....
Erotische massage...hmmmmmmmmmja....
Met prikkeldraad vastgebonden worden om voorts aan je tepels omhoog getrokken te worden, hangende aan een nylon sok met een bejaarde snordragende Zuid-Koreaanse in bezit van een vleesmes tegenover je..... hmmmmmmmmmmmmnee...
kan ik me iets bij voorstellen ja....
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform?
Nul, nada.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
1 ding uit de scene wil ik trouwens wel skippen: de elastiek.
Ik heb sowiso niks met aziatische vrouwen...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ben volgens mij sowieso iets te praktisch om films te willen meemaken. Toch steeds een hoop drama en gevaar en gedoe. Erg fijn leven lijkt het mij niet.
De enige tussen m'n favorieten die me wel leuk leek was Blessing Bell. Beetje als stil wandelend figuur doorheen wat situaties waden. Al wordt Terajima daar ook omvergekegeld door een wagen en springt hij een brandend huis binnen.
Niks voor mij, zo'n dingen 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform?
Neen, ik niet iig...
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Lost in Translation, Before Sunrise en mocht het me even teveel worden, een jaartje Luries personage in Stranger than Paradise.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Before Sunrise vind ik ook wel een prettige keuze inderdaad, verliefd worden, altijd fijn....of Stranger in Paradise ook...lekker het land doorreizen, wellicht gecombineerd met wat extra avontuur als in Two-Lane Blacktop met een vleugje dramatiek van Paris-Texas.
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes

Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Geen vleugje Fear and Loathing om het drama wat makkelijker te verwerken
?
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Geen vleugje Fear and Loathing om het drama wat makkelijker te verwerken
?
No way dude
Als ik dan toch met mijn levensverwachting ga spelen dan liever een scenario als in La Grande Bouffe 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
In Love Actually de scene waarin de Amerikaanse jongen uitgekleed wordt door bijvoorbeeld January Jones 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Helaas zetten ze dan ook altijd kleine-meisjes stemmetjes op en liggen meestal als planken op hun rug. Nee dank u... 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Hele grote misvatting.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
In Love Actually de scene waarin de Amerikaanse jongen uitgekleed wordt door bijvoorbeeld January Jones 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hostel 
Liever jij dan ik. Zieke gast.