• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.370 votes
Profile

Welke film zou je willen meemaken?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Misschien even tussen spoiler tags zetten? Maar het lijkt me wel een leuke(spannende) film om mee te maken .

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

En zou je ook Satin bij Moulin Rouge willen zijn. Eerst een hoer zijn en daarna aan sterven op jonge leeftijd terwijl je van iemand houd waar je niet bij kan zijn omdat je een hele lelijke vent moet versieren.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ja, ik zou dat toch wel willen meemaken ja.. Maar niet als Satine zelf uiteraard...

Big Yin

• 40 messages
  • 0 votes

1. Eyes wide shut

2. The game

3. Blade runner

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Deliverance

Saw

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

veron35 wrote:

(quote)

Leuk! Mooie kans om te sterven!

Titanic zou ik ook wel eens willen meemaken maar dan op het laatste moment gered kunnen worden. Het water mag ook niet te koud zijn anders is het niet leuk.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Grappig topic. Eens even denken. Als held zou ik graag eens de rol van John Mclane (Die Hard) willen overnemen. Heerlijk even de stoere bink uithangen.

En natuurlijk zo'n beetje elke romantische komedie met een goede afloop. Wie wil dat nou niet?

idd leuk topic hehe.

-Big Fish

-Being John Malkovich

-The Big Lebowski

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik ben niet heel pervers, maar dan ga ik toch voor de hoofdmeester van de meisjesschool in Terrifying Girls’ High School - Lynch Law Classroom van Norifumi Suzuki. Die wordt meegesleept door 5 vrouwen in schooluniform en op een draaiend bed 'aangerand'

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

meegesleept door 5 vrouwen in schooluniform en op een draaiend bed 'aangerand'

Staat dit op jouw verlanglijstje dat je vriendin/vrouw te lezen krijgt voor de kerst?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Inmiddels gescheiden. Hij heeft het afgelopen kerst geprobeerd.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform? Grote misvatting?

1 ding uit de scene wil ik trouwens wel skippen: de elastiek.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform? Grote misvatting?

Hangt er van af wat ze met je willen doen.....

Erotische massage...hmmmmmmmmmja....

Met prikkeldraad vastgebonden worden om voorts aan je tepels omhoog getrokken te worden, hangende aan een nylon sok met een bejaarde snordragende Zuid-Koreaanse in bezit van een vleesmes tegenover je..... hmmmmmmmmmmmmnee...

kan ik me iets bij voorstellen ja....

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Ramon K wrote:

Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform?

Nul, nada.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ramon K wrote:

Ik heb sowiso niks met aziatische vrouwen...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Ben volgens mij sowieso iets te praktisch om films te willen meemaken. Toch steeds een hoop drama en gevaar en gedoe. Erg fijn leven lijkt het mij niet.

De enige tussen m'n favorieten die me wel leuk leek was Blessing Bell. Beetje als stil wandelend figuur doorheen wat situaties waden. Al wordt Terajima daar ook omvergekegeld door een wagen en springt hij een brandend huis binnen.

Niks voor mij, zo'n dingen

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Ramon K wrote:

Lol! Maar even serieus. Alle mannen (met partner of zonder) hebben toch wel iets met aziatische vrouwen in schooluniform?

Neen, ik niet iig...

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Lost in Translation, Before Sunrise en mocht het me even teveel worden, een jaartje Luries personage in Stranger than Paradise.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Before Sunrise vind ik ook wel een prettige keuze inderdaad, verliefd worden, altijd fijn....of Stranger in Paradise ook...lekker het land doorreizen, wellicht gecombineerd met wat extra avontuur als in Two-Lane Blacktop met een vleugje dramatiek van Paris-Texas.

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

Ramon K wrote:

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Geen vleugje Fear and Loathing om het drama wat makkelijker te verwerken ?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Pure wrote:

Geen vleugje Fear and Loathing om het drama wat makkelijker te verwerken ?

No way dude Als ik dan toch met mijn levensverwachting ga spelen dan liever een scenario als in La Grande Bouffe

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ramon K wrote:

Vrouwen in een schooluniform in het algemeen, niet perse Aziatisch.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

In Love Actually de scene waarin de Amerikaanse jongen uitgekleed wordt door bijvoorbeeld January Jones

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Ramon K wrote:

Helaas zetten ze dan ook altijd kleine-meisjes stemmetjes op en liggen meestal als planken op hun rug. Nee dank u...

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ramon K wrote:

Hele grote misvatting.

Hando

• 1808 messages
  • 1434 votes

Avalon lijkt me ook wel grappig.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

BlueJudaskiss wrote:

In Love Actually de scene waarin de Amerikaanse jongen uitgekleed wordt door bijvoorbeeld January Jones

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Hostel

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Liever jij dan ik. Zieke gast.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.