- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat was je eerste film?
Wat was je eerste film?
Esteban
-
- 3606 messages
- 1826 votes
Ik denk dat het de heruitgave van Assepoester was.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Voor mij was het The Lion King. Daarna zouden we eerst naar Jurassic Park gaan, maar die zat al vol. Toen zijn we maar naar Alladin geweest
.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Kan me de verschillende Bud Spencer's herinneren tijdens de zaterdagmatinee's.
Bioscooptoppers die ik me cht nog goed kan heugen waren Robocop [2x zelfs!], Moonwalker, A View to a Kill en Living Daylights.
En meerdere 'Orion' films. Die intro was zo cool.
Spider
-
- 324 messages
- 1063 votes
E.T.!
En daarna een paar weken niet geslapen van de angst.Ik dacht dat ET bij mijn in bed lag.
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
toch is het nogal vreemd om een hele waslijst op te noemen in dit topic...
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
Jurassic Park was één van de eerste speelfilms die ik in de bioscoop zag.
Kenshin
-
- 168 messages
- 101 votes
De Troetelbeertjes. Camera/ Studio Utrecht.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zij jullie heerlijk jong zeg. Ik kan mijn eerste film niet eens meer herinneren... 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Zij jullie heerlijk jong zeg. Ik kan mijn eerste film niet eens meer herinneren... 
Gone with the wind? 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Benji the Hunted (denk ik). Die tearjerker heb ik destijds in ieder geval in de bios gezien.
Disneyclassicfan
-
- 86 messages
- 0 votes
The Lion King van Disney in de bioscoop
braambes
-
- 559 messages
- 1356 votes
Ik weet niet meer wat mijn eerste film was, vind ik wel jammer eigenlijk 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik geloof dat mijn eerste film Full Metal Jacket is...
Verder Night of the Living Dead ('68), IT, One Flew Over The Cuckoo's Nest, No Exit (staat niet op MM)...
braambes
-
- 559 messages
- 1356 votes
je eerste film FMJ ???
hoe oud was je dan en lieten je ouders je daar wel naar kijken ?
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3308 votes
Ik weet niet meer wat mijn eerste film was, vind ik wel jammer eigenlijk 
Je bent niet de enige hoor.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Mijn eerste "bioscoopfilm" was Jurrasic Park of Sister Act 2. Mijn eerste "tv-film" zal wel iets van Disney geweest zijn.
Toen ik wat ouder werd kan ik me nog herinneren dat ik alleen op mijn kamer naar The Shawshank Redemption op tv gekeken heb en het een prachtige film vond.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
je eerste film FMJ ???
hoe oud was je dan en lieten je ouders je daar wel naar kijken ?
Was toen 6-8 denk ik. Se7en ook zoiets. Speed en Labyrinth behoren ook tot mijn eerste films. Vandaar ook dat sentiment.
Owja, ook nog een extréééém slecht Nederlandsch gedubte versie van een Russiche Pinokkio uit de jaren '50... Eeflien en U-96 zijn de trotse bezitters van deze zeer zeldzame VHS. 
Ozarklynch
-
- 1317 messages
- 581 votes
Goh, denk dat het avontuurlijke 'The Beastmaster' uit het gezegende jaar 1982 een van m'n eerste films moet geweest zijn. Wat later opgevolgd door 'The Neverending Story' en 'IT'. Deze hebben toen op mijn 7-jarig persoontje veel indruk nagelaten.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik heb het idee dat veel mensen hier praten over eerste bioscoop film in plaats van eerste film 
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij Moonwalker van MJ. Met die hele documentaire voordat het verhaal begint. Die is echt goed! Joe Pesci is schandalig slecht.
MarkFish
-
- 1070 messages
- 1505 votes
Mijn eerste bioscoopfilm is waarschijnlijk The Addams Family
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
De eerste film die ik gezien heb kan ik me niet herrinneren, maar de eerste in de bioscoop was zonder twijfel Disneys Jungle Book, die toen blijkbaar nog eens in de bioscoop verscheen. Ik weet ook nog dat de eerste video die we hadden Lady en de Vagebont was. Die hebben we nog steeds.
E V
-
- 1105 messages
- 3048 votes
De eerste die ik in de bios gezien heb was geloof ik De Kleine Zeemeermin.
Die film heb ik later nog een aantal keer gezien en daar kan ik me meer van herhinneren.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
The Beastmaster'
okee dat is wel eenc erg coole eerste biosbezoek