- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat was je eerste film?
Wat was je eerste film?
yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Police Academy : Mission to Moscou
Ocharme 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ocharme
Ik weet het maar kon nog niet beslissen naar welke films ik keek.

yeyo
-
- 6351 messages
- 4613 votes
Ja het moet een bijzonder traumatiserende ervaring geweest zijn op zo een jonge leeftijd.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
De eerste films die ik me kan herinneren waren Ben-Hur(1959), The elephant man(1980), Caligula(1979), Up the creek(1958) en zelfs iets van Billie Turf!*
Maar er waren er veel meer en vraag me ook niet wanneer het precies was. Verder keek ik in eerste instantie wat er in de(redelijk) beperkte lokale videotheek(en op tv) voor handen was.
* Ik kan er echter geen cijfer voor geven, want ik zou niet meer weten welke het was...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
hoe weet je dat in godensnaam..
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ik quote niemand.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik quote niemand.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
honey, I shrunk the kids of The Black Chauldron,
weet niet wat eerst uitkwam
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
'Honey, I shrunk the kids' is van 1989 en 'The black cauldron' komt uit 1985.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik ben nog maar 14 en herinner me nog veel als ik klein was. Ik had toch te weinig filmkennis om te weten welke film ik zou bekijken. Mijn ma stak er gewoon eentje in als ik lastig was.
.
Dat het ouderlijk toezicht zwaar was, dat is waarschijnlijk een foutje. Als 4-jarige ga je niet op het internet gaan zitten en kijken welke film je wil bekijken. Mijn ma kooptje gewoon video's voor mij en mijn broer.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat het ouderlijk toezicht zwaar was, dat is waarschijnlijk een foutje. Als 4-jarige ga je niet op het internet gaan zitten en kijken welke film je wil bekijken. Mijn ma kooptje gewoon video's voor mij en mijn broer.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
De eerste film die ik ooit ben gaan zien was samen met mijn moeder in de Roxy bioscoop te Bergen op Zoom en was
The Aristocats van Walt Disney.
Dit moet rond 1974 geweest zijn.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Bambi (1942)
Geweldige film altijd gevonden! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ja, wat wil je op 4-jarige leeftijd.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Nee.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Waar ging dit over dan?
Wat was je eerste film?"
Soms heb je(ik) van die dagen.. 
Roel Bogers
-
- 365 messages
- 191 votes
Ik heb geen idee. Ik weet nog wel mijn eerste Bioscoopfilm: namelijk Bambi!! 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Mijn eerste films die ik gezien heb waren gekocht. Enkel The Lion King, dat was trouwens mijn eerste bioscoopfilm maar als dat ook mijn eerste film was herinner ik me niet meer. Hoe dan ook heb hem vorig jaar herzien en herinnerde me er maar zeer weinig van.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik geloof dat 'Wayne's world' mijn eerste biosfilm was, in ieder geval één van de eerste.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
1e die ik me nog uit de bios kan herinneren zijn geloof ik Roger Rabbit en Dick Tracy.
Op tv geloof ik dat waarschijnlijk iets van Beethoven moet zijn geweest en de Herbie-films en Bud Spencer-films.
blackeagle
-
- 22 messages
- 280 votes
Het Zakmes (1992) Zover ik me kan herinneren.
Tazke
-
- 39 messages
- 37 votes
Eerste "horror" : Silver Bullet. Was 6 ofzo en meteen verkocht!
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Destijds een heel enge film - ik was drie.
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Mijn eerste bioscoop film was een oorlogsfilm, ik denk iets met staloon of zo. weet niet meer.!!
Ik was toen een peuter en ging er met de X vriend van mijn moeder er heen, halve wegen viel ik in slaap en zijn we naar huis gegaan.
Ik herinner me zeker nog van die bios, daar hing een tv waar een film op was....
Van american werewolf in londen de fragment waar dat beest door een deur sprong en de kop van iemand afbeet en toen verder over straat liep te howlen man verschrikkelijk was dat, DAT kan ik nog herrinneren.!!