- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat was je eerste film?
Wat was je eerste film?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
In de biosscoop was het volgens mij 'Jurassic Park'. Was nog redelijk jong en heb er wel wat nachtmerries aan overgehouden zeg maar 
En de eerste echte film op tv ofzo, tja dat moet een disney film zijn geweest zou je denken.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
De eerste bioscoopfilm die me bijstaat was Roger Rabbit. Mijn ouders waren niet zulke kinogänger.
lol... bij mij ook..
Spiderwoman
-
- 71 messages
- 349 votes
*Graaft heel diep*
De eerste film die ik heb gezien, was The Great Race.
Het was op school, met zo'n oude filmprojector.
Ik kan me nog herinneren (lange termijngeheugen werkt kennelijk nog steeds
) dat het leukste was om de taart-gooi scene achterstevoren te zien.
Geweldig!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
De aller eerste film die ik in de bios zag was The Lion King.
kuijffie
-
- 2 messages
- 0 votes
mijn eerste film was volgens mij ook bambi vond hem geweldig heb hem daarna ook voor kerst of sinterklaas gekregen ofsow heb hem toen der tijd heel veel gezien

lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Mijn eerste film was trouwens niet popeye maar Repelsteeltje, in groep 2/3/4 kreeg ik die te zien
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Mijn eerste film was trouwens niet popeye maar Repelsteeltje, in groep 2/3/4 kreeg ik die te zien
Dit is ook 1 van mijn eerste films, maar volgens m'n ouders is 'Dombo de olifant' de eerste videoband die ik thuis zag.
In de bioscoop was Air Bud volgens mij m'n eerst film geweest.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
mijn eerste bioscoopfilm was volgens mij spider-man 2 (ja, een beetje laat, ik was al 12 jaar)
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
De 1ste film die ik in de bioscoop zag was Jurassic Park.
De 1ste film op tv moet De Tasjesdief zijn geweest in groep 8.
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Mijn eerste bioscoopfilm was Disney's "Beauty & The Beast," geloof ik. Wel in 't Nederlands.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5738 votes
De eerste film naast tekenfilms (Want dan zou ik het niet weten) is Spartacus (1960)
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Dat iedereen weet wat zijn 1e film was die diegene keek. Ik heb geen flauw idee. Ik zou niet eens weten wanneer het ongeveer was.
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
De 1ste film die ik in de bioscoop zag was Jurassic Park.
.
Ha! voor mij ook.
Ik was een weekend logeren bij een tante en ik mocht met mijn "Grote" neef en een vriend van hem mee naar de bioscoop. (wat ze overigens niet zo konden waarderen, volgens hen mocht ik mee omdat dat "Moest" van mijn tante...
Zij vonden zichzelf te "Cool" om op een (ahum) klein meisje te passen. Maar ik vond het fantastisch!!
Die voetstappen van die beesten... wat was ik onder de indruk zeg!!!
Jammer dat die bioscoop waar ik mijn eerste film heb gezien niet meer bestaat, daar zit vandaag de dag een drogist in geloof ik...
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Eerste bios film was Ciske de rat.
Werd er door moeders mee naartoe genomen omdat ik de titelsong zo leuk vond. Nog steeds wel een beetje :0
glennton
-
- 72 messages
- 265 votes
Daar moest ik even over nadenken, ik denk toch Ben Hur in bioscoop Du Midi op de Apollolaan in Amsterdam, en dat zal eind jaren zestig zijn geweest, met m'n broertjes en m'n vader, ik vond het wel een belevenis en de film vond ik indrukwekkend, vooral de paardenrace en helemaal toen een van de tegenspelers van Charlton Heston overreden werd door zo'n wagen...
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
De eerste die ik herinner is The Secret of My Success, met Michael J. Fox. Mijn ouders waren geen bioscoopgangers, maar mijn oudste broer wou die film toen zien.
Ik weet ook nog dat ik naar Masters of the Universe ging.
Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Mijn eerste biospoging was "Frank en Frei" toen ik 5 jaar was, maar toen begon ik heel de boel bij elkaar te janken omdat het zo zielig was. Mijn moeder vertrok samen met mij dus snel met een rood hoofd uit de bios.
De volgende poging was Ciske de Rat. Was ik 7 of zo. Die moordscene op het grote scherm was toen best indrukwekkend.
film_kaza
-
- 3140 messages
- 0 votes
Als kind zag ik als eerste Alladin. Mijn 2e was Belle en het beest en vond die al gelijk doodeng als kind en keek pas over 2 maanden weer 1 film.
basketballerke
-
- 4727 messages
- 0 votes
De eerste echte film moet Jurassic Park geweest zijn.
firly
-
- 15 messages
- 22 votes
Pfff mn eerste bioscoopfilm? Volgens mij was dat iets van Billie Turf of iets dergelijks
Mijn eerste dvd was the Haunting
HATExINSIDE
-
- 16 messages
- 8 votes
Pff, dan moet ik toch echt even goed denken.
Ik denk.. dat een sprookje me eerste video was.
De eerste film in de bioscoop.. ik heb geen idee.
En mijn eerste DVD was Christina Aguilera Live In The UK.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
De eerste film die ik in de bioscoop heb gekeken is bambi. Dat vergeet m'n moeder nooit meer.
Wat moest ik janken toen de moeder van bambi werd dood geschoten. Als een kind dat net z'n knuffel was verloren.
En toen bambi op het ijs viel moest ik schateren van het lachen. Ik denk dat die mensen in de bioscoop een vertekend beeld van m'n moeder hadden aan het einde van film
.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
De eerste film die ik in de bioscoop heb gekeken is Dr. No.