- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11917 messages
- 5321 votes
Nu mijn tentamenweek nog een beetje goed door zien te komen 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Goodfella_90 heeft zijn hoogtevrees overwonnen!!!
Steeds heftiger ademend klom ik naar boven en eenmaal daar was het helemaal verschikkelijk, als de dood was ik. De persoon voor mij scheet hem ook en trok zich terug, waardoor ik ook nog een direct moest. Het duurde een dikke minuut voordat ik eindelijk mijn voeten op de zijkant (!) van de muur durfte te zetten, maar uiteindelijk deed ik het en ben ik, toegejuichd door onze mariniers, van een 25 meter hoge toren naar beneden geklommen! Sweet..
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gefeliciteerd! Wat hebben de mariniers hier verder mee te maken?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik was weer naar de infodag van het Korps gegaan en aangezien ik bij de mariniers ook uit vliegtuigen springen zal leek het me handig om hier eens over mijn hoogtevrees heen te komen.
Oh ja, en dank je! 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
En ga je je aanmelden bij de marine na deze overwinning? 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Dat is sowieso al jaren de bedoeling (alhoewel ik de laatste paar maanden twijfelde. die twijfel is echter weer compleet weggenomen). Nu alleen nog even die ene van de 16 die zich aanmelden zijn, die ook slaagt. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Goede overwinning van jezelf Goodfella!
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Succes met je aanmelding alvast, Matthijs, hopelijk lukt het je. 
En natuurlijk best een prestatie, hartstikke goed gedaan. 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Kun je nu de volgende keer geen hoogtevrees meer krijgen dan?
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Vorige week eindelijk mijn propedeuse Journalistiek gehaald! Na 2x een filosofietentamen te moeten herkansen heb ik het eindelijk gehaald met een 7,8!!
Een beetje laat misschien maar nog gefeliciteerd. (Waar studeer je eigenlijk Journalistiek)
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Kun je nu de volgende keer geen hoogtevrees meer krijgen dan?
.
Ongetwijfeld wel, maar het is al een stuk minder. 
Bedankt trouwens voor de felicitaties, echt tof!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Je doet het beter dan ik!
Ik wilde een tijdje terug geen spelbreker zijn bij mijn vriendenclub dus beklom ik een houten uitkijktoren en het viel allemaal wel mee met mijn hoogtevrees. Totdat ik boven stond en per ongeluk door de spleten tussen de planken naar beneden keek. Als een pudding zakte ik in elkaar 
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Vandaag 8.035 ste geworden bij de zevenheuvelenloop in Nijmegen ( 15 KM ). In totaal deden er zo `n 27.000 mensen mee.
Vorig jaar liep ik hem in 1.15.53 sec., dit jaar zonder veel getraind te hebben in: 1.14.05 sec. Toch een record! Het geld dat we hiermee ophaalden gaat overigens naar het onderwijs in Ghana.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Ja, dubbel goed inderdaad, bedankt!