- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik sluit mij helemaal aan bij de bovenstaande berichtjes 
Lis
-
- 232 messages
- 3260 votes
Even een kleine aanvulling op een eerder bericht van mijzelf: Ik tikte een tijdje geleden alweer dat ik een jeugdboek had geschreven. Na contact met een uitgever die met tips kwam om het nog beter te maken, heb ik het script herschreven. Ik ben net klaar en kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken, maar tis af! Op naar deel 2, ff pauze nu 
335 A4 pagina's zijn het en ja, nu weer opsturen naar die uitgever en maar weer afwachten.
Geen idee of dit interessant is, maar ik wilde het even kwijt. 
Ik besef 1 ding wel heel goed, na Harry Potter bleken de uitgevers overspoeld te worden, ik hoorde dat het zelfs in het nieuws was geweest, dus de uitgevers zullen wel erg kritisch zijn, maar geeft niets, als ze je dan willen, is het goed, ja toch?
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Dat is heel goed en leuk nieuws! Gefeliciteerd!
En ook een tip! 
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Dat een uitgever met tips komt ipv een standaard afwijzing vind ik al heel wat eerlijk gezegd. Dat duidt er volgens mij toch echt op dat ze vinden dat je iets kan.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Mooi werk, Lis! Nu maar hopen dat ze het daadwerkelijk willen uitgeven.
Waar gaat het boek eigenlijk over? Ik ben namelijk wel benieuwd naar een boek van een mede-MM'er. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Dan moet je Streeter ook even aanspreken us_raider. 
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Hartelijk gefeliciteerd Lis, hopen dat je snel (positief) bericht krijgt.
Lis
-
- 232 messages
- 3260 votes
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Ik wil nog even niet teveel vertellen natuurlijk, maar het gaat om een jongen die door een fatale gebeurtenis uit het verleden, heel bijzonder is.
Op een dramatische manier ( die onwijs leuk was om te schrijven) komt hij op een bijzonder eiland terecht en maakt van alles mee en duikt in zijn verleden, moet een groot Kwaad verslaan enz enz.
Hij leert mensen kennen en een stuk van zichzelf, vriend en vijand. Lieve mensen, geen idee of het wat worden gaat, ik ben er zelf wel heel tevreden mee en dat is al heel wat
Ik heb altijd al een jeugdboek willen schrijven, met spanning, gekke gebeurtenissen, mooie en minder mooie mensen en verliefdheden en na anderhalf jaar is het dan zover. Voor mij leven de hoofdpersonen, ik droom over ze en ren zelfs met ze rond 
Het is maar afwachten, ik heb er zo keihard aan gewerkt en mocht er toch geen uitgever zijn die het aandurft, ga ik het zelf doen. Maar eerlijk waar; ik hoop echt op een uitgever, die mensen weten de juiste wegen te bewandelen.
Wat de titel betreft, raar maar waar, ik twijfel over de juiste op dit moment, kan uit enkelen kiezen en ben er nog niet helemaal uit, dat moet dus wél even gebeuren voor ik het van de week naar de uitgever stuur 
Ik heb me meteen aangemeld bij Boekmeter, bedankt Dustyfan!
Lis
-
- 232 messages
- 3260 votes
Dan moet je Streeter ook even aanspreken us_raider. 
Hé wat leuk en wat heeft Streeter geschreven?
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Nothing Lost Forever: The Films of Tom Schiller
All you'd want to know about Saturday Night Live's most talented filmmaker, and the story behind his unseen feature-length masterpiece Nothing Lasts Forever...
Meer info: http://www.mstreeter.com/
Lis
-
- 232 messages
- 3260 votes
Ik kan niet anders zeggen dan; Wauw! ( over Nothing Lost Forever: The Films of Tom Schiller )
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Wow, een boek schrijven, dat zou ik nooit kunnen.
Gefeliciteerd Lis, hopelijk krijg je snel goed nieuws van een uitgever. Het verhaal klinkt in ieder geval interessant 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hallo allemaal,
Over een maand of negen word ik vader! M'n vrouw is in verwachting. We zijn er dolgelukkig mee!
Nog suggesties voor namen? 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Het leukste heb je nu gehad (kindje maken), nu komt het moeilijkste (namen zoeken), en volgend jaar het mooiste en lekkerste gevoel uit je leven.(kindje krijgen)
Gefeliciteerd Roel, en één tip: De komende 9 maanden heeft je vrouw ALTIJD gelijk. 
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Over een maand of 9 word ik vader! M'n vrouw is in verwachting. We zijn er dolgelukkig mee!

Misschien is Marilyn een leuke naam voor een meisje? 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Gefeliciteerd AHWA, en veel geluk met je kleintje.
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Hallo allemaal,
Over een maand of negen word ik vader! M'n vrouw is in verwachting. We zijn er dolgelukkig mee!
Gefeliciteerd! En namen zijn inderdaad het allermoeilijkst!
Mijn vrouw en ik zijn namelijk ook druk aan het nadenken, aangezien ook wij een kindje verwachten! 
Begin juni gaat het gebeuren als het goed is.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3310 votes
Gefeliciteerd! Gregor vind ik voor een jongen wel een leuke naam. 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Mijn vrouw en ik zijn namelijk ook druk aan het nadenken, aangezien ook wij een kindje verwachten! 
Misschien is het leuk, als het een jongetje word, om hem Gerard jr. te noemen?
Echte babyboom ineens. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vicky vind ik een mooie meisjesnaam. Afgeleid van victoria, victory, overwinning. 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Vicky is toch een cosmetica-merk? Lijkt me geen leuke naam om te dragen. 
Van harte gefeliciteerd, bijna-papa's!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vicky is toch een cosmetica-merk? Lijkt me geen leuke naam om te dragen. 
Ik denk dat je ergens mis bent. Vicks bestaat maar Vicky? Nog nooit van gehoord. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Lotte-Abraham is een universele naam, gefeliciteerd.