- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het is nog pril, paar weken pas, maar m'n vrouw is zwanger van ons derde kindje.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gefeliciteerd! Gaan jullie hem nu Mickey of Tommy noemen
?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het is zover, vanaf vanavond slaap ik en woon ik niet meer in (mijn) appartement, na 2 hele lange dagen verhuizen is het bijna zover. Op een aantal spullen na is alles in het appartement leeg. Veel spierpijn heb ik nu wel.
Nu wachten tot stichting Amarant een appartement met begeleiding heeft gevonden.
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Hallo iedereen sinds 27/11 is ons dochtertje Faye-Lee geboren 
ze weegt nu 3,020gr en is 49 cm groot 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Veel baby's tegenwoordig 
Proficiat! Mooie naam trouwens
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gefeliciteerd mrwhite en mrswhite. Ook alles goed met mrswhite? (al komt de vraag nu wel erg laat
) Geniet van jullie grootste verrijking die je krijgen kan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gefeliciteerd met de mooie kleine meid! 
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Gefeliciteerd mrwhite en mrswhite. Ook alles goed met mrswhite? (al komt de vraag nu wel erg laat
) Geniet van jullie grootste verrijking die je krijgen kan.
Merci Naomi van ons beide ! Ja alles gaat nu heel goed ze heeft wel een lange en zware bevalling gehad, na meer dan 29 uur hebben ze uiteindelijk beslist om ze met keizersnede op de wereld te brengen ze wilde er blijkbaar echt niet uit.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Merci Naomi van ons beide ! Ja alles gaat nu heel goed ze heeft wel een lange en zware bevalling gehad, na meer dan 29 uur hebben ze uiteindelijk beslist om ze met keizersnede op de wereld te brengen ze wilde er blijkbaar echt niet uit.
Behoorlijk pittig dus, maar gelukkig alles goed en wel. Heel veel geluk gewenst beiden! 
Begint hier ook wel te kriebelen maar laat ik eerst maar eens een moeder vinden
.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ze wilde er blijkbaar echt niet uit.
Een voorbode voor over een jaar of 1, 2 nu al zo te lezen!
Mooi kindje en een mooie naam, gefeliciteerd!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha herkenbaar van dat kriebelen. Wij hebben de namen ook al uitgekozen. Kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb en ik ook zo'n mooi geschenk op de wereld mag zetten. Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Felicitaties aan de familie de wit met hun mooie baby! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.
. Met het aangaan van een loeizware 'baan'
.
En daarbij moet je natuurlijk ook wel je honden voorbereiden op een eventuele baby. Zorgen dat je honden niet de baby als bedreiging gaan zien. Of zou je ze wegdoen, als ze bijvoorbeeld gaan bijten of grommen naar het kind? Kortom: Weet je wel waar je aan begint
?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feli aan jou en de vrouw mrwhite !
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha herkenbaar van dat kriebelen. Wij hebben de namen ook al uitgekozen. Kan niet wachten totdat ik mijn diploma heb en ik ook zo'n mooi geschenk op de wereld mag zetten. Lijkt me echt het mooiste wat je in je leven kan overkomen.
We vernemen het hier wel
. Ik heb de namen ook al maar dat verwezenlijken wordt wat lastiger aangezien het niet in overleg gebeurd is. Zal 't wel heel subtiel moeten gaan brengen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
...
Tja soom, dat is bevallen. Zoiets kan gebeuren, hoeft niet. Een kind mogen krijgen is voor mij het mooiste wat er bestaat. Daar heb je de pijn echt wel voor over, anders kies je er niet voor. Je weet op voorhand dat het pijn gaat doen en wat er bij komt kijken. Als jij het zo ziet als hoe je het hierboven allemaal stelt, zou ik maar eens nadenken of jij aan kinderen zou beginnen.
Zeker als je een baby omschrijft als 'iemand die de hele tijd ligt te janken'. Denk ook aan al het moois wat je er voor terug krijgt, je omschrijft het nu bijna alsof het een grote straf of vloek is.
En ehm... er zijn meer mensen met huisdieren die een kindje krijgen hoor.
Ik heb mijn honden opgevoed en ze zijn dagelijks in aanraking met (kleine) kinderen, dus ik heb vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Die dwerg-hondjes van jou zijn eerder bang voor de baby dan andersom denk ik Eline haha
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@soom Ik vond het heerlijk om zwanger te zijn en te genieten van de baby in mijn buik. Een kind op de wereld zetten is zeker niet niks, maar alles wat je hebt moeten doorstaan ben je zo weer vergeten als je zo'n kleine hummel in je armen hebt. Wij hebben het niet bepaald gemakkelijk gehad met de geboorte van onze zoon, maar ondanks dat zou een tweede (ooit) echt wel welkom zijn, nu ik weet hoe mooi het moederschap is.