- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Wat een goed nieuws! Hartelijk gefeliciteerd!
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Hartelijk gefeliciteerd met de verlenging van je contract, 606 !! 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Gefeliciteerd 606 !
Het is bovendien ook nog goed voor de beestjes zelf 
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald.
Het is voor de meesten een appeltje eitje iets, maar ik heb er 13 jaar (met onderbrekingen weliswaar) over gedaan. Dit is dus een hele opluchting. Ik kan je eerlijk zeggen dat het halen van mijn VWO en HBO makkelijker was dan dit. Aangezien ik momenteel werkzoekende ben is het vrij essentieel om een rijbewijs te hebben. Ik kan soms niet eens op sollicitatiegesprekken komen.
Op naar een nieuwe start en een hele berg meer vrijheid!
Gefeliciteerd en mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen 
Wat zal er een wereld voor je open gaan nu met deze vrijheid.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Gefeliciteerd Martijn met de verlenging van je contract 
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Ha, Ha, ik heb ook niet aangedacht.
Vorige week donderdag 31 oktober had ik 25e jarige in dienst. 
Mooi Jubilea! Leuk cadeau gehad, etc etc...
Hopende maar gezond verder leven en op weg naar 40e?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Waaw! Dat is een mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Ha, Ha, ik heb ook niet aangedacht.
Vorige week donderdag 31 oktober had ik 25e jarige in dienst. 
Mooi Jubilea! Leuk cadeau gehad, etc etc...
Hopende maar gezond verder leven en op weg naar 40e?
Gefeliciteerd, Denise!
Geweldig nieuws zo op mijn eerste werkdag na de vakantie. Mijn contract is met 1 jaar verlengt
Gefeliciteerd Martijn!
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Gefeliciteerd en mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen 
Wat zal er een wereld voor je open gaan nu met deze vrijheid.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gefeliciteerd Martijn!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kan met heel veel blijdschap melden dat mijn appartement verkocht is en dat in een redelijk snelle periode. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Netjes, ik en mijn vriendin hebben er vorig en dit jaar 8 maanden over gedaan. Zowat een record voor een appartement (nou ja maisonnette) volgens de makelaar.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
13 december ga ik terug naar mijn ouders tot er voor mij via begeleid wonen een geschikte plek is gevonden. En ik mag blij zijn dat ik het verkocht heb, volgend jaar ziet het er volgens mijn makelaar nog slechter uit. Maandag wordt ook het voorlopig verkoop contract getekend, spannend 
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
13 december ga ik terug naar mijn ouders tot er voor mij via begeleid wonen een geschikte plek is gevonden. En ik mag blij zijn dat ik het verkocht heb, volgend jaar ziet het er volgens mijn makelaar nog slechter uit. Maandag wordt ook het voorlopig verkoop contract getekend, spannend
Hoezo waarom heb je verkocht? of heb je moeite mee? met begeleid?
Nou gefeliciteerd dat je huis verkocht hebt...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Moet wel verkopen omdat ik begeleid ga wonen, voor mij is dat stukken beter dat er altijd iemand is van de begeleiding waar ik terecht kan. Mijn ouders worden ook ouder en mijn moeder heeft al veel gezondheidsproblemen en die doen nu al veel. En begeleid wonen is huren.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
oke ik begrijp 't...
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Moet wel verkopen omdat ik begeleid ga wonen, voor mij is dat stukken beter dat er altijd iemand is van de begeleiding waar ik terecht kan. Mijn ouders worden ook ouder en mijn moeder heeft al veel gezondheidsproblemen en die doen nu al veel. En begeleid wonen is huren.
De enige juiste oplossing Martijn, ik hoop dat er gauw een geschikte plek vrij komt.
Succes!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De enige juiste oplossing Martijn, ik hoop dat er gauw een geschikte plek vrij komt.
Succes!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Is er geen andere oplossing, waardoor je gewoon in je huis kunt blijven wonen, of is het noodzakelijk dat je onder begeleiding zou moeten wonen? 24/7 begeleiding is ook niet alles, namelijk
.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Andere oplossingen zijn al bekeken en geprobeerd, heb nu 1x per week iemand over de vloer. En de begeleiding die ik straks krijg is wanneer ik het nodig heb, er komt echt niet iemand de hele dag langs.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Succes dan maar!!
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Vanochtend contract getekend voor een voltijdfunctie bij een semioverheidsinstelling te Zwolle. Eindelijk wat moois gevonden, wat tevens inhoudt dat ik jullie vanaf maandag wat minder ga lastigvallen. Maar dat moet dan maar.