- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Mooi
En dat op die jonge leeftijd. 
Proficiat!
stinissen (crew films & series)
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Gefeliciteerd, trotse opa! Ook voor je dochter natuurlijk.
Haar eerste kindje?
Ja een heerlijk menneke
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Dat vond ik ook erg emotioneel en erg mooi...
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Mijn vrouw is pas 45 jaar en weet je wat het mooiste is nu moet ik met oma na bed.... 
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Dank je 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een dikke, dikke proficiat Henk. 
http://www.kaartlandwenskaarten.nl/img/cards/4497/576_420_leuk-een-kleinzoon.jpg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gefeliciteerd Henk, veel mooie jaren met de kleine erbij gewenst!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Congratz opa Henk! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gefeliciteerd. Hoe oud is je dochter dan, als ik mag vragen?
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Gefeliciteerd. Hoe oud is je dochter dan, als ik mag vragen?
24 en mijn zoon is 26
-
- 23435 messages
- 76919 votes
En alle mensen bedankt voor het feliciteren.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja gefeliciteerd Henk.
Staat er bij jullie bovenaan ook bev allen..... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Gefeliciteerd Henk!
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Van morgen rond tien uur ben ik voor het eerst opa geworden met de naam Benjamin
ik ben super trots . Mijn dochter heeft hem genoemd na me veel te vroeg gestorven zus Bernadine die hier ook actief was onder de naam Amalfi.

Mooi eerbetoon aan Amalfi, je krijgt haar er niet mee terug natuurlijk, maar desondanks een super mooi gebaar!!
Veel plezier en geluk en poepluiers toegewenst opa Henk !! 
-
- 23435 messages
- 76919 votes
H a hahahahah
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Viel me niet eens op (bef allen). Apart. Anyway, ook namens mij congrats Stinissen! 
(p.s. de achternaam wordt weer voortgezet
)
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Mijn vrouw is pas 45 jaar en weet je wat het mooiste is nu moet ik met oma na bed....
Het is wel een voordeel als je grootvader wordt op jonge leeftijd.
Ter vergelijking met mijn situatie: Ik ben er 23 en mijn grootmoeder is 91 jaar. (Grootvader is 2 jaar geleden op 90-jarige leeftijd overleden). Overgrootvader langs de kant van die grootvader is reeds in 1923 overleden. Niemand die hem ooit gekend heeft. Resten enkel nog wat vage foto's.
Jouw situatie:
Wanneer jouw kleindochter 23 is, ben jij nog maar 73 en je vrouw 68. Dat moet het ook mogelijk maken nog te genieten van je kleinkinderen.
De voordelen:
- Jouw kleinkinderen gaan altijd een jonge opa hebben, waarmee ze dus meer kunnen doen.
- Jij gaat ook meer met je kleinkinderen kunnen doen.
- Je gaat je kleinkinderen volledig zien opgroeien. Van kind, over puber, naar volwassen mens.
- Je gaat hoogstwaarschijnlijk je achterkleinkinderen zien geboren worden, en ze nog zien opgroeien.
- Jouw achterkleinkinderen gaan je nog gekend hebben. Wanneer ze zelf oud zijn, en gaan denken over het leven en de dood zal jouw beeld automatisch passeren. Maw: Binnen dik 100 jaar zijn er nog mensen die jou gekend zullen hebben, en over jou zullen vertellen.
-
- 23435 messages
- 76919 votes
Het is wel een voordeel als je grootvader wordt op jonge leeftijd.
Ter vergelijking met mijn situatie: Ik ben er 23 en mijn grootmoeder is 91 jaar. (Grootvader is 2 jaar geleden op 90-jarige leeftijd overleden). Overgrootvader langs de kant van die grootvader is reeds in 1923 overleden. Niemand die hem ooit gekend heeft. Resten enkel nog wat vage foto's.
Jouw situatie:
Wanneer jouw kleindochter 23 is, ben jij nog maar 73 en je vrouw 68. Dat moet het ook mogelijk maken nog te genieten van je kleinkinderen.
De voordelen:
- Jouw kleinkinderen gaan altijd een jonge opa hebben, waarmee ze dus meer kunnen doen.
- Jij gaat ook meer met je kleinkinderen kunnen doen.
- Je gaat je kleinkinderen volledig zien opgroeien. Van kind, over puber, naar volwassen mens.
- Je gaat hoogstwaarschijnlijk je achterkleinkinderen zien geboren worden, en ze nog zien opgroeien.
- Jouw achterkleinkinderen gaan je nog gekend hebben. Wanneer ze zelf oud zijn, en gaan denken over het leven en de dood zal jouw beeld automatisch passeren. Maw: Binnen dik 100 jaar zijn er nog mensen die jou gekend zullen hebben, en over jou zullen vertellen.
Dat is wel de bedoeling dat ze over 100 jaar nog over me hebben 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald.
Het is voor de meesten een appeltje eitje iets, maar ik heb er 13 jaar (met onderbrekingen weliswaar) over gedaan. Dit is dus een hele opluchting. Ik kan je eerlijk zeggen dat het halen van mijn VWO en HBO makkelijker was dan dit. Aangezien ik momenteel werkzoekende ben is het vrij essentieel om een rijbewijs te hebben. Ik kan soms niet eens op sollicitatiegesprekken komen.
Op naar een nieuwe start en een hele berg meer vrijheid!
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Van harte! En nu pas begint het echte leren rijden, veel plezier daarmee (paar uur Duitse Autobahn doet al wonderen).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Geweldig nieuws zo op mijn eerste werkdag na de vakantie. Mijn contract is met 1 jaar verlengt 
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Van morgen rond tien uur ben ik voor het eerst opa geworden met de naam Benjamin
ik ben super trots . Mijn dochter heeft hem genoemd na me veel te vroeg gestorven zus Bernadine die hier ook actief was onder de naam Amalfi.
Gefeliciteerd