- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Stagebezoek gehad vandaag, super beoordeling gekregen, jeej.
En? Voor wat studeer je?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
School Ontwijkend Gedrag?
Lap ze hebben me al meteen door..
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Lap?
Ja ken je dat niet? Dat is "Belgisch" en dat betekent van Dju of van ik heb het hier aan mijne rekker 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Nee ik ken geen Belgisch. In het talenpakket op school zat alleen Engels, Duits en Frans.
''Mijne rekker'' klinkt wel indrukwekkend om te zeggen als je iemand wil uitschelden 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Nee ik ken geen Belgisch. In het talenpakket op school zat alleen Engels, Duits en Frans.
''Mijne rekker'' klinkt wel indrukwekkend om te zeggen als je iemand wil uitschelden
Het heeft niets met uitschelden te maken. Ik zal je een beter voorbeeld geven; Je gaat op stap met je vriendin tijdens de schooluren (spijbelen) en je komt een leerkracht tegen waarvan je ook les krijgt, die leerkracht komt naar je toe dan kan je zeggen lap ik heb het hier aan mijne rekker of kut ik ben gezien, betrapt.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
''Ik heb het hier aan mijne rekker'' is dus zeer toepasbaar om te zeggen als m'n vriendin me betrapt met de buurvrouw.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zometeen sollicitatie, spannend!
En vanavond voortgangsgesprek op school. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Cool, gefeliciteerd.. En wat kun je nu dan doen
?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is een behandelgroep, het gaat om kinderen die in hun ontwikkeling bedreigd zijn of van wie de ontwikkeling al zodanig is verstoord dat orthopedagogische hulp geïndiceerd is.
Doel is het opheffen van ontwikkelingsachterstanden, het stimuleren van de emotionele, psychosociale en cognitieve ontwikkeling van het kind en het zoeken naar een verantwoord toekomstperspectief. Begeleiden, handelingsplannen, contact met ouders.. etc 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Gefeliciteerd!
Klinkt in ieder geval afwisselend en interessant wat je gaat doen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd.
Je mag mij ook wel begeleiden.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gefeliciteerd! Klinkt als een interessante baan!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het is een behandelgroep, het gaat om kinderen die in hun ontwikkeling bedreigd zijn of van wie de ontwikkeling al zodanig is verstoord dat orthopedagogische hulp geïndiceerd is.
Doel is het opheffen van ontwikkelingsachterstanden, het stimuleren van de emotionele, psychosociale en cognitieve ontwikkeling van het kind en het zoeken naar een verantwoord toekomstperspectief. Begeleiden, handelingsplannen, contact met ouders.. etc
Proficiat. Echt moedig om daaraan te beginnen. Waarschijnlijk ook veel psychologie te slikken gekregen? 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Proficiat. Echt moedig om daaraan te beginnen. Waarschijnlijk ook veel psychologie te slikken gekregen?
Jup.. de kids hebben een (zeer) moeilijke thuissituatie dus je moet wel weten hoe je daar mee om moet gaan.. heel spannend, ben benieuwd. Hopelijk gaat het me allemaal goed af.