- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Lap?
WhatTheFuck man. Kijk je geen Samson en Gert ofzo? xD
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik had trouwens laatst ook een goede score voor mijn stage.
Ik deed Basisonderwijs (niet speciaal) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik had trouwens laatst ook een goede score voor mijn stage.
Ik deed Basisonderwijs (niet speciaal)
Gefeliciteerd! 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Kan er geen topic worden aangemaakt met: Ik ben gebuisd.
Dat kan bv. iedereen zeggen ah volgende keer beter!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Kan er geen topic worden aangemaakt met: Ik ben gebuisd.
Dat kan bv. iedereen zeggen ah volgende keer beter!
Ik denk niet dat de reacties volgende keer beter zullen zijn dan. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Gebuisd? Wat is nu weer gebuisd worden, dan? Al die Vlaamse woorden ertussendoor
. Awel.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Gebuisd? Wat is nu weer gebuisd worden, dan? Al die Vlaamse woorden ertussendoor
. Awel.
Gebuisd wil zeggen dat je niet geslaagd bent, en dat je er niet door voor bent.
Je kan gebuisd zijn voor een vak bv. wiskunde (dan heb je meestal minder dan 50%) als je op je totaal gebuisd bent moet je je jaar (meestal) terug opnieuw doen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Gebuisd zijn is het tegenovergestelde van geslaagd zijn. Ik heb een buis, wil zeggen dat je onder de helft zit met je punten bij een examen of test. Ook wel geflest.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Gebuisd zijn is het tegenovergestelde van geslaagd zijn. Ik heb een buis, wil zeggen dat je onder de helft zit met je punten bij een examen of test. Ook wel geflest.
Of gekast. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha.. in dat geval ben ik gebuisd voor een rekentoets ;
Dag Eline,
Ik heb jouw toets nagekeken. Je hebt 12 opgaven fout. Je mag er maximaal 10 fout hebben. Daarmee voldoe je niet aan de eis. Aanstaande zaterdag kun je de toets inzien.
Balen 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nou sterkte. Toch ode dat je ook negatieve resultaten post, volgens mij een primeur hier.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Of gekast.
Of verneukt. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ik heb gisteren mn toekomstig kindje weer gezien.
Ik was de afgelopen dagen fucking ziek, maar ik had de vorige echo ook al gemist dus nu wilde ik er per se bij zijn. Dus ik ben gewoon in de auto gaan liggen en ben meegegaan, all the way to Zwolle.
Maar het is het waard geweest, ik zag armpjes, beentjes, een ruggetje, een hersenpannetje... Ik zag mijn kindje gewoon liggen. Een mini-Dijk. Wereld, U zijt gewaarschuwd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ahh wat super! Emotioneel moment lijkt me, wel een van de mooiste van je leven..denk ik, heb het zelf nog niet meegemaakt. En dat zal ik voorlopig ook nog even zo houden
maar het lijkt me een super moment, ik ga alvast de tissues inslaan.. en helmen voor de Nederlandse bevolking, voor de dag dat kleine Dijk zijn entree maakt in deze wereld. 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Weet je al of het een jongetje of een meisje is?
Of wil jij dat nog niet weten?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee, dat weten we over 5 week ongeveer.
Van mij had het niet gehoeven, maar Tamara wil het graag weten dus ja.. Het is ook wel een stukkie praktischer natuurlijk dat we het van tevoren weten.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Handig inderdaad, dan weet je of je de kinderkamer blauw of roze moet verven
. Top, geniet van het moment en ook nog beterschap.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ik hoop wel dat het iets meer wereldwijs wordt dan zn/haar pa.
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb na een klein jaar als reclasseringswerker te hebben gewerkt, vandaag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! 
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Feli SelmaDuim, Don Dijk en Elineloves. Moeilijke bajesgasten, moeilijke baby en moeilijke kinderen. Ik hoop dat jullie weten waaraan jullie beginnen
.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Gefeliciteerd SelmaDuim!
@Don Dijk. Stukkie praktischer? Da's een suf argument! Wij hadden als werktitel gewoon 'Napoleon' en hebben ons laten verrassen...
Bombong
-
- 480 messages
- 2704 votes
Wij hadden als werktitel gewoon 'Napoleon' en hebben ons laten verrassen...
Napoleon? Dat is bijna vrágen om moeilijkheden. Wees maar blij dat het goed heeft uitgepakt! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja, wist je dat niet? Dat was geen publiek geheim. Omdat op de eerste echo de foetus zo groot was als een Napoleon snoepje en op de 20-weken echo het (ze) met haar armpje voor haar borst lag, zoals Napoleon 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
@Don Dijk. Stukkie praktischer? Da's een suf argument! Wij hadden als werktitel gewoon 'Napoleon' en hebben ons laten verrassen...
Stukkie praktischer voor mensen die kadootjes willen kopen voor ons. Eh.. voor de baby.
SelmaDuim, gefeliciteerd!