- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Gefeliciteerd Jordy, ik hoop dat het je bevalt! Misschien ook een charmante huisgenoot? 
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Gefeliciteerd Jordy, ik hoop dat het je bevalt! Misschien ook een charmante huisgenoot? 
Meld je je aan als kanidaat 
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Na 4 1/2 jaar ben ik eindelijk geslaagd.
Opleiding: journalistiek aan de HU. Afstudeerrichting: fotojournalistiek. Zo, nu mag ik mij gaan begeven op de arbeidsmarkt, of ik doe nog een opleiding (zit te denken aan Maatschappelijk Werk & Dienstverlening), of ....... ik word huisman (mag alleen niet van de dame des huizes
).
kos
-
- 46698 messages
- 8854 votes
Proficiat
.
(wat zit je over maatschappelijk werk en huisman te zeveren, fotojournalistisk is toch een prachtig vakgebied?)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Gefeliciteerd Harmen!
Nu kan het echte leven beginnen. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd
Huisman is ook een roeping 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Van harte! Daar mag je een op drinken. 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes

Mooi werk V. Hoop dat je een leuke baan vind.
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Dank jullie wel. 
@kos: huisman is natuurlijk lulkoek, die andere opleiding echter niet. Ruim vier en een half jaar terug twijfelde ik tussen deze twee opleidingen. Ergens vraag ik mij af of ik er geen spijt van krijg als ik het niet doe... Maar goed, ergens ben ik ook wel een twijfelkont, dus zelf kijk ik er niet van op.
Ik denk er nog wel even op mijn gemak over na.
Vanavond lekker met mijn vriendin uit eten. Zij heeft net een nieuwe baan, dus we hebben wat te vieren. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Hey V, proficat!
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Dank, dank, dank. 
Zelf ben ik helemaal gek van Delphi, ken je die?
Idd een goed restaurant, sfeervol ook, beste Griek in Leiden als je het mij vraagt. Maar aangezien Verboden Toegang bij ons om de hoek zit, zijn we daar maar naar toe gegaan. 
@ Speedy: vooruit, je hebt gelijk. Een dubbel inkomen heeft natuurlijk wel zijn voordelen. Hmmm, alleen maar voordelen bedenk ik mij nu zo. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
mee eens

Nog gelukt om naar binnen te komen? 
V
-
- 8369 messages
- 3366 votes
Nog gelukt om naar binnen te komen? 
Dezelfde grap maakte ik tegen mijn vriendin toen we voor de ingang stonden (voor de zoveelste keer). De eerste keer moest ze nog lachen. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Het is ook zo'n fucking voor de hand liggende grap he. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik kan mij voorstellen dat er misschien echt al niet te slimme mensen geweest zijn die denken: "Hey, hier is het verboden toegang. Kom, we gaan verder." 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
proViciat, en succes met je verder carriere als maatschappelijk verantwoorde fotograferende huisman 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Zo, laat ik ook eens met een verrassing komen, voor de grote, boze buitenwereld dan (ook voor de crew, die dachten al lang dat...) ...
Gistermiddag heeft Mug (eindelijk) zijn bul / doctoraal getuigschrift in ontvangst mogen nemen.
Vanaf nu geldt dus dat ik louter aangesproken dien te worden met 'weledelgestrenge Mug' of 'mr. Mug'. Tja, een laatvlieger, laten we het daar maar op houden...