• 177.925 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.316 votes
Profile

Prijsvragen dóór Users

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

De Boogie Nights contest is met afstand gewonnen. Hij gaat naar Emre (TurkeyLoverz). Niemand kwam zelfs in de buurt van zijn gedetailleerde originele post. Gefeliciteerd Emre. Als je even je adresgegevens PM-ed stuur ik hem deze week op.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Tot 21:00 uur!

Ik dien een protest in bij de jury. Heb me de hele middag het hoofd gebroken, gezwoegd en geploeterd en dan krijg je dit. Het is een schande!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Tot 21:00 uur!

je hebt nog 3 minuten de tijd...

maar gefeliciteerd, TurkeyLoverz

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bij mij was het wel 21:00.

ErCee: Ook jouw PM kwam niet in de buurt, don't worry. Ik ben de jury, je kan je protest toesturen.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Naomi Watts wrote:

Bij mij was het wel 21:00. Ook jouw PM kwam niet in de buurt, don't worry.

Ja, zou ik ook zeggen.

Maarre, wat was het dan? Misschien een publicatie waard? En natuurlijk gefeliciteerd Turkeyloverz!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik wil het best publiceren maar aangezien de enorme overdaad slijm content moet TurkeyLoverz zelf maar aangeven of hij wil dat het openbaar wordt.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Ga je gang hoor Gilles, ik heb er echt mijn best voor gedaan, en ben ook blij dat het wordt beloond..

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

En o ja bedankt voor de felicitaties.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Turkeyloverz wrote:

Heb je je ooit afgevraagd waarom je nog steeds niets hebt met Naomi Watts:

Jij hebt zo een goede eigenschap en bent zo leuk en onweerstaanbaar, dat Naomi Watts vindt dat ze jou niet verdient, dat is waarom ze je nooit heeft gevraagd. Eigenlijk is ze hopeloos verliefd op je, net als Christina Aguilera, waarom denk je dat ze steeds haar look verandert. Ze probeert elke keer iets nieuws, maar ze heeft nog steeds niets van haar gehoord. Sjonge, wat die meiden allemaal voor je doen.

Atletico Madrid, je droomclub heeft veel respect voor je. Hoe heet de man die 16 jaar voorzitter was van Atletico:

Jesús Gil y Gil. De manager had als opdracht gegeven: Haal Gilles voor me, hij is de juiste man voor Atletico, maar ja, wat doen zij, ze halen perongeluk Gil y Gil,in plaats van Gilles, begrijp je nu waarom die naam zoveel op die van jou lijkt? En wanneer komen zie hierachter? Pas in 2003, dat is ook de reden waarom hij is ontslagen. Ze zijn nu op zoek naar je, maar ja denk je echt dat ze gaan zoeken op een plek genaamd Vlissingen?

Christina Aguilera en Naomi Watts waren zo woedend dat die man jou plaats innam, dat ze samen een moord moesten plegen. Dat gebeurde in 2004, nu weet je ook waarom die man dood is.

Later,

Emre.

Een slijm professional die Emre.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Haha. Gefeliciteerd Emre!

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

ThanQ You.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Turkeyloverz wrote:

Ga je gang hoor Gilles, ik heb er echt mijn best voor gedaan, en ben ook blij dat het wordt beloond..

Je verdiende het, je kent me ook goed. Naomi Watts (die was niet moeilijk), Christina en dan vooral je originele link naar Atletico.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Je verdiende het, je kent me ook goed. Naomi Watts (die was niet moeilijk), Christina en dan vooral je originele link naar Atletico.

Ik moest idd wel wat research doen

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Gefeliciteerd Goodfella en Turkeyloverz. Na het lezen van Turkeyloverz' bericht merk ik wel dat ik in het vervolg beter mijn best moet doen (mijn antwoord sloeg eigenlijk nergens op)

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

Als er iemand nog geïnteresseerd is in een dvd van Flawless (Robert De Niro, Philip Seymour Hoffman) dan kan die mij een pm sturen en dan zal ik vanavond of morgen de winnaar bekend maken.

let op: de dvd is regio 3 en heeft alleen Engelse ondertiteling!

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

Dvd gaat naar Turkeyloverz.:)

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Niet helemaal het idee waarmee ik dit topic opende, maar misschien kunnen we mensen wel blij maken met de prijsvraag op onze site.

http://www.neerlandsfilmdoek.nl/Prijsvraag.htm

Te winnen: de series van Ciske de Rat, Polleke, Mariken, Erik of 't klein Insectenboek of Lang Leve de Koningin.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Leuk initiatief !

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Het is weer even geleden maar ik heb weer wat in de aanbieding.

Usual Suspects (Bryan Singer) en The Apartment (Billy Wilder). PMmetje met welke film en ik kies een random person eruit. Ik moe ter vanaf, help me out.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Alleen The Usual Suspects is nog beschikbaar.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Beide weg.

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Ook ik heb deze keer een prijsvraag.

Welke DVD kun je winnen?

The Osterman Weekend (Special 2 Disc Edition, met originele en director's cut) http://www.moviemeter.nl/film/4121

Wat moet je ervoor doen?

Heel simpel, raden uit welke film onderstaand screenshot komt.

http://www.martijnbokma.nl/screenshot.jpg

Prijsvraag sluit op zondag 29-07-07 om 20.00 uur. Alleen antwoord sturen via PM! Bij meerdere goede antwoorden ga ik verloten.

Veel succes allemaal! Ik hoop op vele reacties.

DieGo

• 5808 messages
  • 2365 votes

Leuk! Antwoord verstuurd.

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Tot nu toe nog maar één inzending. Kom op filmliefhebbers, zo moeilijk is de vraag toch niet?

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Niemand? Film komt uit de jaren 90.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ook even meegedaan. Antwoord is een gok.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Heb ook eventjes een antwoord ingestuurd.

MacGyver

• 14 messages
  • 3188 votes

Het antwoord van de prijsvraag moest zijn:

Critical Decision (ook wel bekend als Executive Decision)

http://www.moviemeter.nl/film/601

Er waren zeven inzendingen. Drie daarvan hadden het goede antwoord gegeven.

De winnaar is uiteindelijk 'citybird' geworden (door lootjes trekken). Gefeliciteerd met je prijs: een Special 2 Disc Edition van The Osterman Weekend. Stuur me maar een PM met je adresgegevens. Dan doe ik hem morgen op de bus.

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

Hé tof bedankt. PM onderweg.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3291 votes

Gefeliciteerd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.