• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.937 votes
Profile

Prijsvragen dóór Users

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

En de mijnes ook.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Dat brengt het totaal op 12 inzendingen, waarvan 5 voor La Vie Nouvelle.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

He verdorie *kruist vingers*

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Hmm, vrijdagmiddag gaat toch niet lukken, dus ik vervroeg het naar morgenmiddag. Dus als iemand nog iets wil inzenden..

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2363 votes

En? En?

dominion

• 4062 messages
  • 0 votes

Wordt zenuwachtig

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ah ja was wat laat inderdaad. En de winnaar is.. jeroentjuhhhhh, die daarmee La Vie Nouvelle wint. Vond z'n bericht wel geinig en ik was bang dat als ik hem een top 10 film zou misgunnen ik gebombardeerd werd..

..maar, omdat ik de berichtjes van Elineloves en Combustibility ook wel leuk vond, niethie toch een lekker slijmstukje tevoorschijn toverde en het bericht van Apollinisch ook wel aanlokkelijk was, heb ik besloten hun tot mede-winnaars te maken. Ik herinner me een regel tegen het openbaar maken van pm's, dus de winnaars mogen zelf besluiten of ze het hier posten of niet. Heb nog wel adresgegevens enzo nodig (die van jeroentjuhhhhh heb ik al). Mocht trouwens een van jullie gratis de bonus-disc van Pirates of the Caribbean erbij willen.. ik heb op de een of andere manier een 2de bonus-disc rondzwerven

En de rest: volgende keer beter, ook van jullie berichten heb ik genoten 2de prijsvraag komt er z.s.m. aan.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Heerlijk Oswald, held !!

En nouja, openbaar maken vind ik niet zo'n probleem, dus..

jeroentjuhhhhh wrote:
Hey man!

Ik zou La Vie Nouvelle wel willen hebben... en niet zo'n beetje ook lol

En ik verdien het omdat ik al m'n geld steek in een struisvogel opvang centrum en deze film dus niet voor mezelf kan kopen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Sowieso zijn struisvogel eieren vrij groot dus die wil je niet tegen je raam krijgen in het geval je besluit tegen mijn wil in te gaan.

Gr

Jeroen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd Jeroen

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

2de prijsvraag is ook geen prijsvraag, maar goed. Jullie mogen dit spelletje spelen:

http://games.adultswim.com/...

Wie voor maandagavond de hoogste highscore hier heeft gepost wint (meerdere keren posten mag) Eens kijken wie hier allemaal zin in heeft

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ah die ken ik Niet om vrolijk van te worden...

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Mijn score nu is 7362 maar ja hoe bewijs je het?? Ik denk dat ik mijn geluid trouwens even uit zet, mensen kunnen hier verkeerde dingen van denken ,.. Edit gefeliciteerd natuurlijk nog Jeroen.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Alt-Prt. Scr. -> Paint -> even uploaden?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

*:)*

Apollinisch wrote:

Doe mij No country for old men maar! Zie dat je ook in Amsterdam woont. Geen verzendkosten dus, en als je me de dvd dan toch persoonlijk overhandigt trakteer ik je meteen op een biertje!

Kut, waar ben ik aan begonnen.

Combustibility

• 1287 messages
  • 345 votes

Ohhh wat ben ik hier blij mee Enorm bedank DonOswaldo! Anders had ik sowieso nog minimaal een maand moeten wachten

Mijn enorme PM naar DonOswaldo:

Ok, ik ga het ook proberen. Ik wil graag Sen to Chihiro no Kamikakushi (2001) (Alternatieve titels: Spirited Away).

Waarom denk ik dat ik deze film verdien. Ten eerste is mijn interesse naar aziatische films enorm toegenomen in de laatste weken. ten tweede, anime kijk ik al geruime tijd. Spirited Away staat nog op mijn lijstje, dit mede doordat de film door vele gebruikers aangeprezen wordt. De film heb ik nog niet aangeschaft omdat ik eerst de horror/mystery films merendeels wil kijken. Toch ergens valt deze animatie daar ook onder. Mijn nieuwschierigheid is enorm, niet alleen om de film, maar ook om de karakters die erin spelen, waarbij ik bij het volgende gedeelte van mijn verhaal kom...

Ik ben gek op tekenen. Karakters die mij erg in de smaak vallen teken ik graag over op papier. Zo is Kakashi Hatake voor mij een enorm leuk figuur om te tekenen (Naruto). Niet alleen Naruto, maar ook Bleach zit al in mijn tekenmap. Anime is dus voor mij een erg leuk onderwerp wat betrefd het tekenen. Sowieso stripfiguurtjes en dergelijke is voor mij weg gelegd. Spirited Away zal dus voor mij niet alleen de 'film' belevenis zijn, maar hoogstwaarschijnlijk ook een artistieke belevenis.

Het verhaal van Spirited Away trekt mij enorm aan. Waarom zul je je afvragen. Toen ik nog een klein Combustibility'tje was, had ik altijd een terug kerende droom. Niet zo zeer exact als aan de film, maar het heeft enigzins overeenkomsten. Zo droomde ik vroeger altijd dat er in een huis een gat/poort/doorgang in een muur zat en ik hier doorheen ging. Ik kwam toen in een andere wereld. In deze wereld was water een belangrijk aspect. Ik zal je de rest van de details besparen De zogenaamde 'wereld die geregeerd wordt door heksen en monsters' en 'werken in een groot badhuis om te overleven' kan ik in mijn jeugd-droom enigzins terug vinden.

Nog een paar redenen waarom ik deze film verdien, om nog af te sluiten met wat onzinnigheid:

- Ik ben nog nooit gebanned op MovieMeter

- Ik ben (soms) lief

- DonOswaldo is een geweldige gebruiker

- DonOswaldo is net als Combustibility een Amsterdammer!

The end.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jeej!

Elineloves wrote:

*Trommelgeroffel*

*Schraapt haar keel*

Mijn betoog gaat over de film Da Vinci Code, The (2006). Waarom? Omdat ik tot drie keer toe in slaap ben gevallen bij deze film en hem daardoor telkens maar stukken heb gezien. Volgens mij is dit best een aardige film wanneer je hem in één keer kijkt, zonder telkens in slaap te vallen of af te haken.

Conclusie, Elineloves moet niet zo'n sufkut zijn en deze film helemaal uitkijken, zonder als een kleuter in slaap te vallen als het net spannend wordt.

Waarschijnlijk ben ik een van de weinige vrouwen die meedoet, dus dan wil ik meteen even gebruik maken van de boobie-votes, waardoor ik dus sowieso +2 voor heb op de andere users.

Tot zover mijn creatieve inzending.

Met vriendelijke groet,

Elineloves, de meest beruchte vrouwelijke MovieMeter-user.

P.S: * Hier komt een lovend stukje over hoe geweldig DonOswaldo is *

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Combustibility wrote:

- DonOswaldo is net als Combustibility een Amsterdammer!

Ha, we zouden er zelfs een heus meetinkje van kunnen maken!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Allemaal leuke berichten Geen wonder dat er ook mede-winnaars geselecteerd werden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Boobie votes Is zien hoever ik met dat eenhoorn gedoe geraak.

edit: final score 17865 maar ik ga er maar mee ophouden want op het einde zag ik het verschil niet meer tussen vlinders of die gigantische sterren...

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

DonOswaldo wrote:

2de prijsvraag is ook geen prijsvraag, maar goed. Jullie mogen dit spelletje spelen:

http://games.adultswim.com/...

Wie voor maandagavond de hoogste highscore hier heeft gepost wint (meerdere keren posten mag) Eens kijken wie hier allemaal zin in heeft

Gaat 't om de final score?

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ja.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hoe wil je die score bij houden ?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Metalfist wrote:

edit: final score 17865 maar ik ga er maar mee ophouden want op het einde zag ik het verschil niet meer tussen vlinders of die gigantische sterren...

Ha, 17954 hier

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

606 wrote:

Hoe wil je die score bij houden ?

Ik dacht dat mensen wel een screentje konden maken

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Update: 27972

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jammer van mijn crappy 2e run:

(afbeelding)

Verdomme, zit Jeroen er weer juist boven!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Kunnen jullie niet gewoon voor maandagavond gewoon 1 keer je hoogste score hier posten?

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Had net 28300 nog wat, maar heb geen idee hoe je zo'n kopietje moet maken... Als ik ALT + PRT SC doe gaat hij naar de hoofdpagina van Moviemeter (Mijn startpagina).

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

'T is leuk om te weten hoe de rest ervoor staat. Al hoeft het niet om 't uur, één á 2 keer per dag.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@jordandejong: Op de prtsc knop duwen (zit ongeveer naast je F12 toets) en opslaan in Paint of een ander programma en dan de afbeelding uploaden via ImageShack of alternatief

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.