• 177.901 movies
  • 12.202 shows
  • 33.970 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.996 votes
Profile

Prijsvragen dóór Users

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ja ik wil graag meedoen maar ik wéét het antwoord gewoon nooit. En ik heb geen idee hoe ik dan kan weten wie die acteur is, ik kan toch niet heel imdb langsgaan om iedereen eens te checken.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Ik heb ook werkelijk geen flauw idee wie die acteur is

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Hoe zit het nou met je prijsvraag Quentin?

Laat ik er ook maar eentje doen dan.

Ik weet niet of er iemand geïnteresseerd in is, maar het is gratis en dat hoef je geen tweede keer te zeggen in NL, toch?

De prijs:

Marvels "The Silver Surfer", Episode 1 t/m 13 op dvd (1 cd).

Wellicht een aparte prijsvraag:

Als men zou besluiten The Silver Surfer te verfilmen, wie zou er dan gecast moeten worden? Stuur in een pb de link naar een foto van de acteur en eventueel wat motivatie. Degene die mij het meest weet te overtuigen, wint (hoe subjectief mijn oordeel ook mag zijn).

(Of ben ik nou te optimistisch en kijkt niemand hier naar om?)

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Overigens kan deze topic handig zijn voor mensen die Vin Diesel wilden nomineren

dalil

• 5 messages
  • 1 votes

Wie heeft ernou gewonnen en wanneer eindigt de "actie"?

dalil

• 5 messages
  • 1 votes

ofjah je kunt ook niet reageren op mijn pm en deze vraag..

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Ik vraag me ook wel af wie gewonnen heeft. Wacht al dagen met spanning

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Verrek... Sorry.

Ik heb slechts 2 inzendingen ontvangen (wat bezielt jullie mensen?!):

1. Ron Perlman

(afbeelding)

"Omdat ik vond dat hij zeer geslaagd was als hellboy en hij een beetje diezelfde stoere blik heeft."

2. Guy Pierce

(afbeelding)

"ik weet niet ik keek hem aan en hij heeft zeg maar een beetje dezelfde vierkante hoofd als hij en ik wou ook niet een te bekende acteur kiezen omdat ik da altijd een beetje jammer van die marvel films als ze iemand bekends kiezen..."

Nou moet ik jullie eerlijk zeggen dat deze twee namen bij mij niet opgekomen waren.

In een andere topic zei iemand dat de Silver Surfer een beetje een moraalridder is en die iemand heeft gelijk. Als ik dan de twee bovenstaande foto's bekijk, moet ik helaas zeggen dat Ron Perlman niet het juiste uiterlijk heeft om de moraalridder uit te hangen. Vandaar ook dat Hellboy (kleerkast) een geschiktere rol voor hem is.

Guy Pierce aan de andere kant zou inderdaad wel eens kunnen door dat 'vierkante' hoofd en ik zie hem ook wel dezelfde dramatische mimieken trekken als de Silver Surfer. Natuurlijk wel met minder haar op zijn hoofd en een wat gespierder lichaam...

Dus... Inzender van Pierce: stuur me je adres maar.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik zal hier mijn laatste miskoop verloten.

-------------------------> HERO

De DVD van Ying xiong is er één die in mijn collectie niet tot zijn recht komt omdat bij mij het doosje nooit meer open zal gaan.

Ik wil de DVD geven aan de grootste liefhebber, dus vertelt u maar waarom de film wel in jouw collectie past. Ik zal diegene laten winnen, die mij het beste kan overtuigen.

Antwoorden via PM!

PS: Ik verwacht deze keer tientallen reacties!!!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Die van mij heb je al

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

damn net de filmvalley gekocht !

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Freud wrote:

Die van mij heb je al

Nu weet ik hoe je aan je naam komt! Zeker ook familie van Sigmund!

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

de winnende pm wordt hier toch wel getoond he?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Alleen met toestemming van de winnaar natuurlijk. Ik zal deze volgende week ( 8 juli ) bekendmaken.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3278 votes

Mijn antwoord heb je ook binnen als het goed is.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Klopt, 3 deelnemers tot nu toe. De verloting is nu al een succes!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Hannibal wrote:

Ik zal hier mijn laatste miskoop verloten.

-------------------------> HERO

De DVD van Ying xiong is er één die in mijn collectie niet tot zijn recht komt omdat bij mij het doosje nooit meer open zal gaan.

Ik wil de DVD geven aan de grootste liefhebber, dus vertelt u maar waarom de film wel in jouw collectie past. Ik zal diegene laten winnen, die mij het beste kan overtuigen.

Antwoorden via PM!

PS: Ik verwacht deze keer tientallen reacties!!!

Heb hem al, helaas. Ik ga trouwens ook eens kijken wat ik niet hoef, heb in ieder geval een heleboel video's waar ik vanaf wil.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

feanaro surion wrote:

heb in ieder geval een heleboel video's waar ik vanaf wil.

Wie niet....

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Hannibal wrote:

Klopt, 3 deelnemers tot nu toe. De verloting is nu al een succes!

In mijn voordeel?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

( 4 inmiddels, je kans wordt kleiner Neo )

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij deze zoals beloofd, de bekendmaking van de winnaar van de DVD van Hero.

Ik heb 6 reacties gekregen.

Ik moet zeggen dat ik heb getwijfeld tussen 3 inzendingen, namelijk die van Freud, Neo en Ingrid.

Uiteindelijk vond ik de reactie van Freud de leukste, en zal hem binnenkort de DVD toesturen.

Ik heb hem inmiddels toestemming gevraagd om zijn reactie openbaar te maken.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Dustyfan wrote:

(quote)

Wie niet....

Er is vast iemand die ze wil hebben als ik ze weggeef(lijkt me...)

lngrid

• 1232 messages
  • 553 votes

Gefeliciteerd Freud!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Iets minder smilies mag wel Hannibal

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bij deze de reactie van Freud: (met toestemming)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Waarom ie in mijn collectie zou passen? Wel ehm, ik heb helemaal geen collectie, dus alles past eigenlijk.

Nee, de echte reden is veel ingewikkelder, ik durf het aan niemand vertellen maar als je het niet doorvertelt wil ik jou nog wel inlichten, het zit namelijk zo: ik heb een heel slechte familie, mijn vader stamt af van het Russisch messenslijpersgeslacht dat het zwaard heeft geleverd waarmee in 1698 een aanslag op de tsarin gepleegd is, en die verdorven natuur is er nooit helemaal uitgegaan. Mijn moeder dacht dat ze dankzij haar eerlijke liefde voor mijn vader deze genetische vloek kon overwinnen, maar dat was buiten mijn grootvader gerekend. Eerst leek het dat hij zich in de situatie zou schikken, maar toen vorig jaar mijn zusje geboren werd heeft hij ze door een regiment boogschutters uit het moederhuis laten ontvoeren. Je begrijpt dat we helemaal radeloos zijn, want de politie inlichten kan natuurlijk niet, mijn vader zal nooit goedkeuren dat zijn grootvader gearresteerd wordt. Gelukkig hebben we een erg vriendelijke buurman, die stamt nog af van de jood die de spons heeft gemaakt waar Jezus aan het kruis van heeft gedronken, en die heeft ons in contact gebracht met een oude vuilnisman in Parijs die nog afstamde van de tuinman van Nostradamus, dat was een ziener, en die heeft na het verorberen van drieeneenhalve knolamaneet de volgende profetie ten gehore gebracht waarmee we mijn zusje konden redden: grelwoelsd gortleg GIERfrelpsss. Snap je het nu? Gier! Gier...hier...hoer...HERO! Ik had het eerst zelf niet door, maar toen ik over jouw wedstrijd las wel natuurlijk. Je begrijpt dat jij de enige bent die ons kan helpen, en dat als onze hoop op jou is gericht...

En ehm, ik vind het ook een érg goede film, zou hem graag willen hebben

groetjes

Freud

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ja, hoe kan ik hier nu nog een beetje hartelijk 'hoera' zeggen als jij al die zwabbertjes al hebt gebruikt

Hoera!!

dan maar

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat een bizar verhaal.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ja hé? En hij gaat over twee dagen weg om zijn zusje op te halen.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7935 votes

Gefeliciteerd Freud! Tegen zo iemand ben je natuurlijk zwaar kansloos Mooi verhaal!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

- Originele dvd van De Lift van Dick Maas.

Opdracht:

Schrijf zelf een enge, realistische, originele gebeurtenis.

De Lift was eng omdat het kón gebeuren, de befaamde scène met de tandarts ... dat soort dingen. Maakt niet uit hoe je het doet. maar haal alles uit de kast om mij op de kast te jagen

Is het duidelijk wat ik bedoel ?

Uitslag: woensdag 10 augustus.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.