• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.642 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Oh zo fout bedoel ik niet, het klopt er gewoon niet tussen. Ik ben niet zo anti-pindakazen, zet het zelden op een DVDtje meestal kijk het gewoon via HDMIkabel of op me pc.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Minotaures wrote:

Een slappe verzameling vergeleken met vele verzamelaars hier.

Zitten anders wel hele leuke titels tussen, kan niet een hele slechte film er tussen ontdekken. Kwantiteit is ook belangrijk, wellicht wat minder vermakelijk om te zien op foto maar ach

sacha77

• 111 messages
  • 198 votes

Op verzoek even een betere foto van mijn dvd kast... je moet nog steeds je best doen om de titels te lezen (vooral met die flits) maar op dit moment krijg ik hem niet beter.

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Die predator is vet man. Mooie collectie!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Erg leuk!

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Enkel nog een dikke Cubaanse sigaar (het liefst naast de predator) en voor mij is jouw kast compleet.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Mooi ook die tien kasten, heb er zelf 8, alleen wel iets meer dvd's(overvol). Lege vakjes heeft het ook z'n charmes. Kan je het opvullen met mooie beeldjes en dergelijke. Zie ik linksboven Wall-E staan en rechtsboven ook iets filmsgerelateerd?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad leuk met de beeldjes en de lege vakken. Maakt het wat overzichtelijker

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mooie kasten inderdaad! Ik heb een nieuwe DVD kast, maar ben er niet tevreden over. Had hem in het wit besteld (weken geleden al), en verder helemaal prima.. alleen heeft het een lila gloed over zich heen en dat staat niet. Klik Wanneer ik hem op een andere kamer zet is de 'gloed' wel minder door de lichtval, maar die ruimte is ideaal. Alleen vloekt het ontzettend bij de rest, dus gaat ie dr uit. Nu op zoek naar een hogere, WITTE dvd kast.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Kan je niet beter planken op maat ophangen in dat tussenstukje?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jup, heb ik ook aan gedacht. Nog een stukje goedkoper ook denk ik. Zit sowieso met dat behang er achter, dat valt toch compleet weg wanneer ik er een 'dvd hoekje' van maak, dus waarom ik het in eerste instantie zo heb laten doen.. Ach ja, ik zie het wel.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Vind zo tussenstukje ideaal voor planken op maat, zo'n kast staat er maar een beetje voor lul bij daar tussenin

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind een mooie lange, passende witte kast wel een stuk aangekleder dan wat losse planken onder elkaar.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Als het precies past is het natuurlijk wel mooi ja.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Leuke collectie. Ik zag een mooie alien beeldje erbij staan

Ik heb ook een stel van die kasten naast elkaar, werkt goed.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

rep_robert wrote:

Als het precies past is het natuurlijk wel mooi ja.

(afbeelding)

Inderdaad! (dit zijn overigens cd's)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naaaais!

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Hoeveel zijn het er ongeveer? Als je ooit de moed gevonden hebt om te binnen tellen...

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Ergens tussen de 2600 en 2800.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Indrukwekkend

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Zijn dat dvd's? Lijken eerder cd's Of komt dat omdat je te ver weg moest staan voor een algeheel shot

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

lezen rep

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Minder zuipen eerder.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Mooie kasten inderdaad! Ik heb een nieuwe DVD kast, maar ben er niet tevreden over. Had hem in het wit besteld (weken geleden al), en verder helemaal prima.. alleen heeft het een lila gloed over zich heen en dat staat niet. Klik Wanneer ik hem op een andere kamer zet is de 'gloed' wel minder door de lichtval, maar die ruimte is ideaal. Alleen vloekt het ontzettend bij de rest, dus gaat ie dr uit. Nu op zoek naar een hogere, WITTE dvd kast.

Waar heb je die kast besteld? Hadden ze hem ook in andere kleuren als wit?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat weet ik dus niet meer, waar ik hem toendertijd gekocht heb. Stond al maanden bij mijn uitzet. Weet dat ze hem ook in het beige, zwart en rood hadden. Misschien kom ik de bon nog ergens tegen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

en wit verven is einde oefening ?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja kan, maar vind het zonde om het helemaal te gaan lakken. Dan koop ik liever iets wat direct mijn zin is, dan wordt hij sowieso nog een stuk hoger, hij is nu maar 1m80.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ja begrijp ik, en ik vind het niet eens zo heel lelijk hoor, maarja. Ben vrij flexibel met meubilair, ik zie overal wel de kunst van in, lila of wit. Lijkt me wel veel hoogte open als je de DVDs verticaal neer legt... Kan je misschien inderdaad beter een passende kast vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nou de dvd's sloten wel erg mooi aan, dat was wel een voordeel. Maar de achtergrond is hetzelfde als mijn schouw, en het leek me leuk om datzelfde behang te laten terugkomen.. maar het is wel vrij druk zo, en wanneer er dan ook nog lila tegenaan geknald wordt... Dus dan ziet het er zo uit, maar dan nog een bredere strook. Vind ik het hele muurtje verpesten.

Zie wel wat ik doe, volgens mij zijn de wat grotere en bredere kasten ook niet meer zo duur.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.