- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Uiteraard!
Nee, wist niet wat ik er op moest zeggen, hij had me uitgeluld haha. Komt niet vaak voor.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Uiteraard!
Nee, wist niet wat ik er op moest zeggen, hij had me uitgeluld haha. Komt niet vaak voor.
Mm inderdaad. Eline die met een mond vol tanden staat, dat zien we niet vaak 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar de collectie van Rianneke en die van Naomi Watts. Sinds ik van Rianneke die Disney-collectie gezien heb ben ik jaloers 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Rianneke heeft nog niet al te lang geleden foto's gepost van haar kamer (?) en haar collectie, moet je eens terugzoeken, was erg mooi.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb het topic al een keer doorgelezen, maar de foto's van Rianneke doen het niet meer. Ik heb laatst wel foto's gezien van haar Disney dvd's in het topic over op welke dvd's je het trotst bent.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
En A&L zijn collectie. Maar die hoop heb ik al opgegeven 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Anders ik wel, en niet alleen een foto van zijn dvdcollectie! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, het is meer luiheid dat ik het niet doe nog 
@ Eline, zo benieuwd? 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik ben ook benieuwd Ajax&Litmanen1. Foto's!! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar de collectie van Rianneke en die van Naomi Watts. Sinds ik van Rianneke die Disney-collectie gezien heb ben ik jaloers
Wordt nog even wachten. De huidige situatie is wat betreft mijn dvd's nogal een chaos. Nu nog niet van plan veel tijd te stoppen in de organisatie maar van de zomer gaan we samen wonen dan zal ik de moeite wel nemen. Het gaat wel over 1000+ dvd's namelijk. Vind ik de tijd niet waard voor een paar maandjes. Je hebt een raincheck te goed
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zal braaf wachten. Ik begrijp dat je het niet allemaal gaat sorteren nu. Ik ga ook pas over een maandje ofzo verhuizen, maar ik heb zelfs al een deel van mijn dvd's (degene die ik toch zeker niet ga kijken de komende twee maanden) ingepakt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leuk zo'n hobby, maar bij verhuizen een werkelijke plaag inderdaad
.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, dat zeker.. Maar verhuizen is ook weer een goed excuus om alles weer uit te zoeken en netjes neer te zetten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb ze 2 weken terug nog allemaal uit de kast moeten halen, kamer verven en laminaat erin, daarna weer terug zetten
Yup, rot klus... maar damn wat blijft het leuk om al die titels langs te zien komen, toch wel erg trots erop 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Toen ik net begon met het kopen van dvd's hield ik vrijwel alleen van komedies. Nu is dat mijn minst favoriete genre, dus heb er destijds ook redelijk wat titels uitgegooid. Ik had ook redelijk wat drama's, die het nu nog steeds goed doen. Het grootste deel van mijn collectie bestaat op dit moment dan ook uit komedie en drama. Erg jammer, aangezien mijn favoriete genre's horror en animatie zijn.
Ik ben wel een heel eind op weg. Komedie slinkt, terwijl horror en animatie toenemen. Er zal altijd nog wel wat komedie blijven staan, aangezien mijn vriend hier natuurlijk ook woont en alléén maar komedies wil kijken. En sowieso zitten er ook wat titels tussen die ik zeker niet kwijt wil. Binnenkort maar even uitzoeken wat wel/niet weg kan.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja zo'n verandering in smaak komt nooit echt goed uit wanneer je heel actief dvd's koopt
. Ik denk dat 90% van mijn collectie horror is op dit moment, de rest is actie (Seagal en Jackie Chan vooral, met wat aziatische misdaad/actie erbij)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Waarom zou je het weg willen doen?
Toch erg leuk. Maar smaak evolueert ook, kan me wel vinden in jouw verhaal. Het eerste wat ik in mn collectie had waren allemaal komedies en wat jeugdsentiment(Indiana Jones, Jurassic Park, hele Friday the 13th reeks e.d.) . Op een gegeven moment als je alles al hebt kijk je ook verder en probeer je nieuwe films/genres uit. Actief zijn op een filmsite helpt er ook wel bij.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb 1 grote kast waar veel films in staan en heb voor mijn horror en animatie aparte kastjes. In die kastjes kunnen precies 100 films en daarom is het gemakkelijk te tellen. Animatie heb ik +/- 50 en horror heb ik 102 om precies te zijn. Dat zijn dus +/- 150 van de +/- 750 films die onder mijn favoriete genre behoren.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik ook heel blij ben met een heleboel films die niet onder die genre's vallen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mijn smaak is ook enorm veranderd. Ik keek vroeger veel van die waardeloze B pulp horror (wat Jeroen nu zo leuk vind
) en van die goedkope actiefilms en komedies die eigenlijk best bagger zijn en die zooi heb ik een half jaar terug ofzo allemaal uit de kast gedaan. Nu heb ik een ''cleane'' kast vol met films die ik nog wel de moeite vind.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
@rep_robert: Als MM er niet was geweest dan had ik waarschijnlijk nooit franse horror en anime ontdekt. Ideaal dus. Ik hou veel films niet, omdat ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga kijken. Films als Blonde Ambition, Boat Trip en Bridget Jones ga ik zeker weten niet nog eens kijken, maar ik moet ook even kijken welke mijn vriend wel wil houden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
@rep_robert: Als MM er niet was geweest dan had ik waarschijnlijk nooit franse horror en anime ontdekt. Ideaal dus. Ik hou veel films niet, omdat ik zeker weet dat ik ze nooit meer ga kijken. Films als Blonde Ambition, Boat Trip en Bridget Jones ga ik zeker weten niet nog eens kijken, maar ik moet ook even kijken welke mijn vriend wel wil houden.
Zijn al die titels legaal? Zoek dan een keer samen uit wat je weg wil doen. Kan je nog wat geld verdienen en het levert een hoop ruimte op.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, alle dvd's die ik heb zijn legaal, op eentje na. Dat is Loverboy. Een Nederlandse tv-film die ik nog nooit ergens op dvd heb kunnen vinden.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik zag hem vandaag toevallig op marktplaats staan, schijnt legaal te zijn. Maarja, of dat nou een film is die je perse legaal wilt hebben...
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Bedankt nog iedereen 
Ik heb dezelfde computer..
+1
Heb m'n collectie ook al een tijdje rondom m'n tv gebouwd! Enige verschil is dat mijn xbox wit is en jouw collectie nogal wat groter is
Xboxje verven?
Denk dat het alsnog leuk zal staan hoor 
Ja, alle dvd's die ik heb zijn legaal, op eentje na. Dat is Loverboy. Een Nederlandse tv-film die ik nog nooit ergens op dvd heb kunnen vinden.
Dat is ook mijn enige gebrande, maar die is ook nooit op dvd uitgebracht.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik zag hem vandaag toevallig op marktplaats staan, schijnt legaal te zijn. Maarja, of dat nou een film is die je perse legaal wilt hebben...
Ik zet hem zo af en toe nog wel eens op. Hij duurt niet zo lang en de film zelf is ook best goed. Het is natuurlijk geen toppertje, maar ik zou hem wel missen als hij niet meer in mijn collectie zou zitten.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Een slappe verzameling vergeleken met vele verzamelaars hier.

Maar dit zijn slechts 1/3e van mijn verzameling, simpel op een bank neergegooid. Foto is omdat ik ze het liefst wil ruilen (ruiltopic)
Momenteel een stuk of 3 weg, maar dat moet ik nog aanpassen.
Foto van mijn compelete komt nog...
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ik zet hem zo af en toe nog wel eens op. Hij duurt niet zo lang en de film zelf is ook best goed. Het is natuurlijk geen toppertje, maar ik zou hem wel missen als hij niet meer in mijn collectie zou zitten.
Vond het niet meer dan een educatief filmpje voor aanstaande tiener(meisjes), maar dat maakt niet uit. Het was iig niet zo heel slecht. Ik heb ook wel wat illegale DVDtjes thuis maar die zet ik niet bij mijn legale, vind het lelijk en op de een of andere manier is het heel fout 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het is ook gewoon fout, maar ik vind één dvdtje dat illegaal is tussen 750 legale films niet zo heel fout. En helemaal niet als de illegale film niet op dvd is uitgebracht. Als ik hem had kunnen kopen, had ik dat gedaan.