• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.992 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.705 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Schitterend Robert. Je vrienden zullen wel blij met je zijn

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Nogal, ben alleen maar bezig met uitlenen Zelf is het natuurlijk wat minder om telkens weer uit te lenen.

hero88

• 36 messages
  • 502 votes

mooie collecties! ik zal binnenkort mijn collectie erop zetten alsk ik m'n kast binnen heb.. ong 700 dvd's

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Gezellig volle collectie, ga niet alle titels af maar zag heel veel mooie er tussen zitten! Het uitlenen blijft enorm kut haha. Krijg ze meestal pas na een half jaar terug dus ik leen niet veel uit. Vind het al irritant als me zus DVDs pakt en niet terug legt...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Maar dan kan je ze wel stiekem terug jatten van dr kamer hehe. Als ik bij mn broer ben en ik zie geleende dvd's staan, dan neem ik ze gelijk terug. Gezien of niet gezien. Heb er nu nog zo'n +/- tien uitgeleend in totaal.

Noem is een paar mooie van mij dan, misschien kan ik ze eventueel anders indelen als blijkt dat ze op een lullig plekje staan hehe.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Pfoe dan vraag je me wat. Ben niet bekend in al dat onbekende werk maar die box van Hitchcock en Hellraiser, children of corn, ziet er wel aannemelijk uit Ook QFC vindt ik op de een of andere manier altijd iets heel moois hebben in zo'n grote collectie! Misschien omdat ik er zelf ook aardig wat heb haha, terwijl dat er maar 3derde van de hele hoes poster is...

En tja, ik pak het ook altijd terug haha maar alsnog is het irritant. Ben nu bezig met me zussen wat arthouse en klassiekers te laten zien, dus ook wel blij als ik opeens een Kubrick mis.

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

(afbeelding)

Mijn dvd's

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Mn blurays.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

0_0 gave Blu-Ray collectie!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Grote colectie, kan niet zien wat er allemaal tussen staat maar alsnog is kwantiteit ook enorm vermakelijk om naar te kijken

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Gave collectie zeg!

Maar even een vraagje: Kan je bij de bovenste plank?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Haha, daar zat ik ook al aan te denken...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Holy jesus! Niet normaal joh! Ben je miljonair ofzo? Super vet

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Prachtig

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Dikke collecties hier Mooi! Zijn dat er trouwens echt maar rond de 2900 (according to je filmlijsten)? Lijken er veel meer.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Hmm, toch net me kamer heringericht, dus ook maar wat fotootjes van mijn bescheiden collectie. Moet het wel nog sorteren, dus foto's voor de titels komen later wel een keer.

Kast 1:

(afbeelding)

Kast 2:

(afbeelding)

Bovenop m' n kledingkast:

(afbeelding)

Boven m' n pc:

(afbeelding)

Boven m' n bank:

(afbeelding)

minus 500 opgeborgen dvd's in dozen wegens ruimtegebrek en zo'n 100 uitgeleende.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Gezellig kamertje en vooral rondom je televisie erg leuk gedaan.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Inderdaad, vind kast 1 het mooist eruit zien. Dat zijn ook aardig wat titels... Toffe collectie

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik heb dezelfde computer..

Heb m'n collectie ook al een tijdje rondom m'n tv gebouwd! Enige verschil is dat mijn xbox wit is en jouw collectie nogal wat groter is

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Mijn dvd's die staan op een speciale kamer. In onze woonkamer vind mijn vriend het niet mooi om dvd's neer te zetten en we hebben boven 3 kamers. Het allerkleinste kamertje is een 'dvd-kamer'. Daar staan ook spelletjes voor spelcomputers en mijn boekenkast staat er ook (maar boeken heb ik niet zo heel veel).

Zal binnenkort wel eens foto's maken als ik het weer een keertje goed opgeruimd/uitgesorteerd heb.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Jij nog een noemenswaardige update sinds je vorige foto's Jeroen?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ben ik idd ook wel benieuwd naar.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

En jij moet ook opschieten mevrouwtje

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

rep_robert wrote:

Jij nog een noemenswaardige update sinds je vorige foto's Jeroen?

Nee niet echt sinds de vorige keer, behalve dan dat ik m'n tv enzo eronder heb gezet, is het nog hetzelfde. Wil binnenkort wel meer filmspullen hebben, voelt zo kaal nu.

Kwam bijv. dit tegen http://www.online-kunst.nl/ Ze hadden wel wat toffe filmgerelateerde dingen, alleen zo duur..

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

En jij moet ook opschieten mevrouwtje

We gaan verhuizen, dus de helft zit in dozen.. De andere helft staat niet echt mooi in de kasten Het is hier op het moment echt een puinhoop! Ik zou wel een foto kunnen maken van alle verhuisdozen. Ik heb er veel te veel nodig voor mijn dvd's .

Zodra we verhuisd zijn dan plaats ik hier foto's. Ik heb alleen foto's van ongeveer anderhalf jaar geleden, maar veel van die dvd's heb ik niet meer en ik heb een heleboel nieuwe erbij.

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

melvddonk wrote:

Gave collectie zeg!

Maar even een vraagje: Kan je bij de bovenste plank?

Ik heb een krukje.

scorsese

• 13165 messages
  • 11078 votes

Elineloves wrote:

Holy jesus! Niet normaal joh! Ben je miljonair ofzo? Super vet

Nee, geen miljonair. Gewoon vrijgezel.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

scorsese

Wauw, zeer indrukwekkend! Die 1e foto vind ik schitterend!

DonOswaldo, ook een erg fraaie boel zeg! Je collectie rondom je tv is erg stijlvol!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

scorsese wrote:

Nee, geen miljonair. Gewoon vrijgezel.

Haha eh, ok.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Haha eh, ok.

Eline wil nu daten?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.