- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Precies, hoewel Tarantino wel in het zelfde genre valt. Maarja ik heb makkelijk praten met mijn 200 nog wat collectie 
HUH. Wist niet dat QFC milk uit bracht!? Wilde hem bijna aanschaffen voor de volle punten, maar even snel kijken. Leek me wel een geinig filmpje.
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Veel nieuwe QFC zeg. Precious, Milk, Antichrist. Wist niet eens dat die uit waren 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Milk heb ik echt al maanden, Antichrist een paar weken, en Precious is net uit.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wou al zeggen, die Milk ligt al wel minstens een jaar in de winkel met een QFC hoesje.
Nou A&L, nu wil ik de jouwe ook zien. Zie jou altijd zoveel hebben in het aantal films topic, dus ben wel benieuwd hoe jij het hebt staan 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Best wel ontmoedigend om nu een foto van mijn kastje te maken als je de ene na de andere tentoonstelling hier te zien krijgt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
@ moviemafketel. Ik had ook zoiets van 'mijne zal wel niet bijzonder zijn als je al dat moois voorbij ziet komen', maar het is tenslotte jouw collectie. En ik ben wel nieuwsgierig naar welke films jij allemaal hebt, natuurlijk!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, je hebt misschien gelijk. Ben ook nog niet zo lang bezig met verzamelen. Gaat natuurlijk om een 1e beeld. Maar ik houd me nooit zo bezig met QFC en zo. Is dat zoveel beter dan de gewone DVD?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Geen idee, ze zijn volgens mij goedkoper.
De Quality Film Collection (QFC) is een serie kwalitatief sterke DVD's uit de catalogus van A-Film. De collectie bestaat uit films die veelal prestigieuze prijzen (zoals Oscars®, Golden Globes of Gouden Palmen) in de wacht hebben gesleept. De DVD's in de QFC zijn overal verkrijgbaar. Het label heeft zowel de betere speelfilm als filmhuishits de kans gegeven (her)ontdekt te worden. De filmliefhebber weet dat hij op het label kan vertrouwen en op ontdekkingsreis kan gaan met die titels die in het arthouse circuit succes hadden
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
the-terminator, ik weet dat het veel werk was (heb het vanavond ook gedaan) maar misschien een tip om je foto's een beetje te verkleinen? Ze laden echt ontzettend traag.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
4 minuten later zijn ze eindelijk geladen, maar wat ontzettend GAAAAAF the-terminator! Wauw! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, het is inderdaad schitterend! Daar kan elke film-fanaat van dromen.
Maar AUB verklein je foto's. Serieus met de oude telefoontikken had ik het morgenavond eens kunnen gaan bekijken. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik doe ze zelf ook altijd via de tumbnail functie van Imageshack, verschrikkelijk vervelend die grote foto's. Ze laden nog steeds bij mij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wou al zeggen, die Milk ligt al wel minstens een jaar in de winkel met een QFC hoesje.
Nou A&L, nu wil ik de jouwe ook zien. Zie jou altijd zoveel hebben in het aantal films topic, dus ben wel benieuwd hoe jij het hebt staan
Ik zal eens kijken of ik deze week wat foto's kan maken 
Ben er wat lui mee hehe.
@ the terminator: Schit-te-rend 
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Bedankt allemaal! Ik heb er (vergeleken bij sommigen van jullie) nog niet eens zo heel veel, maar ik koop gewoon veel special editions enzo.. 
En Sorry, ik zal ze even iets verkleinen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik lees in je profiel dat je pas 16 jaar oud bent? Dat maakt je collectie nog indrukwekkender 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Prachtig the-terminator, zitten een hoop mooie editions bij.
En ja, mijn complimenten voor de perfecte inrichting. 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ziet er tof uit! Wat zijn dat voor een houders eigenlijk waar sommige dvd's in staan? Zie ze vaker bij users, zien er mooi en handig uit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Bordenhouders, te koop bij de Blokker.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Prachtige collectie the-terminator 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bordenhouders, te koop bij de Blokker.
Hoeveel kost dat ongeveer?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Phoe, daar vraag je me wat. Niet veel in ieder geval. Eurootje per stuk ofzo? 1,50?
Even opgezocht voor je:
Bij de Blokker: € 1,29 per stuk , zwart en doorzichtig.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Had gister gekeken en in Almere zijn ze ook 1,99! Niet dat die 80 cent heel veel uitmaakt, maar toch. Vind het wel mooi alleen mijn collectie is nog iets te klein om van die houdertjes erbij te doen. Nu is alles nog zo goed zichtbaar en speciale edities blinken er sowieso uit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik heb ze ook bij de Blokker gehaald voor 1,99 per stuk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Inderdaad 1,99 in de Blokker winkels, misschien online wel goedkoper.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Waarschijnlijk verzendkosten erbij en dan ben je ook 1,99 per stuk kwijt 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes