• 178.144 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.615 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Het is volgens mij een nisje waar de kast in staat toch? Kan je niet gewoon planken wit verven en ertussen maken? Dan heb je meteen heel de wand vol dvd's

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hehe ja, werd net ook al gezegd. Denk dat ik dat ook zo ga doen. Misschien dan wel nog even 2 baantjes wit behang dr tegenaan, om het wat rustiger te maken. Gedoe joh, een hobby hebben.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Haha, jazeker. Ik moet ook een nieuwe kast. Mijn boeken heb ik namelijk al in dozen gedaan omdat mijn dvd's in de boekenkast moesten en nog steeds kan ik +/- 100 dvd's nergens kwijt. Kan alleen nergens een mooie, praktische en vooral betaalbare kast vinden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Kast op maat laten maken heb ik ook overwogen, maar dat lijkt me ook vrij prijzig. Laatst bij de Ikea ook nog even gekeken, maar die vond ik allemaal niks, waren te duur of te klein, voor wat ik zoek tenminste.

sacha77

• 111 messages
  • 198 votes

rep_robert wrote:

Mooi ook die tien kasten, heb er zelf 8, alleen wel iets meer dvd's(overvol). Lege vakjes heeft het ook z'n charmes. Kan je het opvullen met mooie beeldjes en dergelijke. Zie ik linksboven Wall-E staan en rechtsboven ook iets filmsgerelateerd?

Ja Ik wilde iets meer ruimte voor verdere uitbreiding.

De figurines op de lege vlakken maakt het wel zo leuk om naar te kijken.

wat bovenaanstaat (wat film gerelateerd is) paste niet op de foto maar het is een (bewegende & pratende) WALL-E de SE-box van 'Inception en de Cylon-helmet doos van Battlestar Galactica de originele serie.

dimi303

• 3418 messages
  • 3665 votes

Binnenkort wordt mijn plaatsgebrek opgelost want dan heb ik een volledige nieuwe kamer waar ik mijn collectie in kwijt kan. Voorlopig is het nog stapelen geblazen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Plaats heb ik verder genoeg. We wonen nu met zijn tweetjes in een apartement waar 3 slaapkamers bijzitten en straks verhuizen we naar een huis waar 3 slaapkamers en een grote zolder (met vaste trap) bij zit. Het enige probleem zijn bij mij echt de kasten. Dus als iemand nog een goede tip heeft.?

dimi303

• 3418 messages
  • 3665 votes

Net hetzelfde hier, ik heb een huisje gekocht, ook drie slaapkamers, dus ga ik plaats in overvloed hebben.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nu nog mooie opbergmogelijkheden zien te vinden.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Dit is mooi, maar waarschijnlijk onbetaalbaar.

Wat ik het allerliefste zou hebben is een dvdwand zoals Cameron Diaz dat heeft in 'The Holiday'.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zolang jullie er geen schoenen in zetten vind ik het goed.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lingeriesetjes daarentegen mogen vast weer wel..

Mooie kast ja, dat is toch wel echt een eyecatcher. Miljonairtje opduiken dan maar.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb nu 1 boekenkast en 2 kleinere dvdkastjes. In de 2 kleine kunnen 100 dvd p/st. en ik de boekenkast +/- 400. Ik kom dus ruimte te kort voor 150 dvd's. Ik zou alles alleen liever in één kast willen. Niet in allemaal verschillende kastjes.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zette laatst nog zo'n mooie advertentie van gratis dvdkasten met verlichting van een videotheek die er gratis vanaf wou in het aanbiedingen-topic. Goed marktplaats blijven volgen met die dingen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

De Videotheek van mijn broertje gaat ook stoppen en die kasten zou ik zo kunnen over nemen, maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek. Het zijn grote lompe kasten.

edit:

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

zoiets vind ik wel wat. Is voor mij voorlopig voldoende, maar dan moet ik het mooie kastje wat ik nu heb verplaatsen, want anders lijkt mijn huiskamer 1 grote kastenzooi.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zoiets zoek ik ook, maar ga niet helemaal naar Gelderland voor een dvd kast.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ach kom je meteen even een bakkie bij me halen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha nou in dat geval! Die kleur wit van jouw advertentie is diezelfde rare kleur als mijn kast. Zonde.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik had mijn mooie ikea-kastje toen gekocht als etalage om er draken in te sparen. Heb welgeteld 1 draak en toen kwam mijn filmhobby(mede door mm) op plaats 1 en nu heb ik ze daar maar in gepropt. Heb er ook pas 300 of zo.

L_T_B

• 266 messages
  • 504 votes

Elineloves wrote:

Nu nog mooie opbergmogelijkheden zien te vinden.

Castor Interieur. Komt mijn kast ook vandaan. Kunnen kasten op maat maken, maar daar hangt dan wel een prijskaartje aan. Kast wordt thuis afgeleverd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Daar heb ik een uurtje geleden gekeken inderdaad, maar toen was mijn prijskaartje rond de 350 euro, minimaal, en dat vind ik een beetje gortig.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Krankzinnige prijzen idd. Kan ik net zo goed zooitje hout kopen beetje lakken of verven en klaar is kees.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

zoiets vind ik wel wat. Is voor mij voorlopig voldoende, maar dan moet ik het mooie kastje wat ik nu heb verplaatsen, want anders lijkt mijn huiskamer 1 grote kastenzooi.

Ik heb altijd een aparte kamer voor mijn dvd's . Drie slaapkamers hebben we niet nodig dus dat wordt: Slaapkamer, logeerkamer, dvdkamer.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Update 2-3-2011, exclusief een aantal uitgeleende dvd's. Ben al een beetje boven mijn kasten aan het volbouwen nu

(afbeelding)

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zie geen foto's

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Komt omdat imageshack een kutsite is, als het goed is doet ie het nu wel

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ja, ik zie het nu. Erg mooie collectie rep_robert! Jammer alleen van die Fear and Loathing-poster Irritante film!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Close-ups, close-ups.. voor de titels

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Kan er ook een topic komen voor mensen met een kleine collectie haha. Allemachtig er zijn gewoon bommen met dvd's bij jullie ontploft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.