- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Het is volgens mij een nisje waar de kast in staat toch? Kan je niet gewoon planken wit verven en ertussen maken? Dan heb je meteen heel de wand vol dvd's 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hehe ja, werd net ook al gezegd. Denk dat ik dat ook zo ga doen. Misschien dan wel nog even 2 baantjes wit behang dr tegenaan, om het wat rustiger te maken. Gedoe joh, een hobby hebben. 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, jazeker. Ik moet ook een nieuwe kast. Mijn boeken heb ik namelijk al in dozen gedaan omdat mijn dvd's in de boekenkast moesten en nog steeds kan ik +/- 100 dvd's nergens kwijt. Kan alleen nergens een mooie, praktische en vooral betaalbare kast vinden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kast op maat laten maken heb ik ook overwogen, maar dat lijkt me ook vrij prijzig. Laatst bij de Ikea ook nog even gekeken, maar die vond ik allemaal niks, waren te duur of te klein, voor wat ik zoek tenminste.
sacha77
-
- 111 messages
- 198 votes
Mooi ook die tien kasten, heb er zelf 8, alleen wel iets meer dvd's(overvol). Lege vakjes heeft het ook z'n charmes. Kan je het opvullen met mooie beeldjes en dergelijke. Zie ik linksboven Wall-E staan en rechtsboven ook iets filmsgerelateerd?
Ja Ik wilde iets meer ruimte voor verdere uitbreiding.
De figurines op de lege vlakken maakt het wel zo leuk om naar te kijken.
wat bovenaanstaat (wat film gerelateerd is) paste niet op de foto maar het is een (bewegende & pratende) WALL-E de SE-box van 'Inception en de Cylon-helmet doos van Battlestar Galactica de originele serie.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Binnenkort wordt mijn plaatsgebrek opgelost want dan heb ik een volledige nieuwe kamer waar ik mijn collectie in kwijt kan.
Voorlopig is het nog stapelen geblazen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Plaats heb ik verder genoeg. We wonen nu met zijn tweetjes in een apartement waar 3 slaapkamers bijzitten en straks verhuizen we naar een huis waar 3 slaapkamers en een grote zolder (met vaste trap) bij zit. Het enige probleem zijn bij mij echt de kasten. Dus als iemand nog een goede tip heeft.?
dimi303
-
- 3418 messages
- 3665 votes
Net hetzelfde hier, ik heb een huisje gekocht, ook drie slaapkamers, dus ga ik plaats in overvloed hebben.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nu nog mooie opbergmogelijkheden zien te vinden.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes

Dit is mooi, maar waarschijnlijk onbetaalbaar. 
Wat ik het allerliefste zou hebben is een dvdwand zoals Cameron Diaz dat heeft in 'The Holiday'.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zolang jullie er geen schoenen in zetten vind ik het goed.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lingeriesetjes daarentegen mogen vast weer wel..
Mooie kast ja, dat is toch wel echt een eyecatcher. Miljonairtje opduiken dan maar.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb nu 1 boekenkast en 2 kleinere dvdkastjes. In de 2 kleine kunnen 100 dvd p/st. en ik de boekenkast +/- 400. Ik kom dus ruimte te kort voor 150 dvd's. Ik zou alles alleen liever in één kast willen. Niet in allemaal verschillende kastjes.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zette laatst nog zo'n mooie advertentie van gratis dvdkasten met verlichting van een videotheek die er gratis vanaf wou in het aanbiedingen-topic. Goed marktplaats blijven volgen met die dingen.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
De Videotheek van mijn broertje gaat ook stoppen en die kasten zou ik zo kunnen over nemen, maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek. Het zijn grote lompe kasten. 
edit:
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
zoiets vind ik wel wat. Is voor mij voorlopig voldoende, maar dan moet ik het mooie kastje wat ik nu heb verplaatsen, want anders lijkt mijn huiskamer 1 grote kastenzooi.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zoiets zoek ik ook, maar ga niet helemaal naar Gelderland voor een dvd kast.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ach kom je meteen even een bakkie bij me halen 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha nou in dat geval! Die kleur wit van jouw advertentie is diezelfde rare kleur als mijn kast. Zonde.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik had mijn mooie ikea-kastje toen gekocht als etalage om er draken in te sparen. Heb welgeteld 1 draak en toen kwam mijn filmhobby(mede door mm) op plaats 1 en nu heb ik ze daar maar in gepropt. Heb er ook pas 300 of zo.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Nu nog mooie opbergmogelijkheden zien te vinden.
Castor Interieur. Komt mijn kast ook vandaan. Kunnen kasten op maat maken, maar daar hangt dan wel een prijskaartje aan. Kast wordt thuis afgeleverd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daar heb ik een uurtje geleden gekeken inderdaad, maar toen was mijn prijskaartje rond de 350 euro, minimaal, en dat vind ik een beetje gortig.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Krankzinnige prijzen idd. Kan ik net zo goed zooitje hout kopen beetje lakken of verven en klaar is kees.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
zoiets vind ik wel wat. Is voor mij voorlopig voldoende, maar dan moet ik het mooie kastje wat ik nu heb verplaatsen, want anders lijkt mijn huiskamer 1 grote kastenzooi.
Ik heb altijd een aparte kamer voor mijn dvd's
. Drie slaapkamers hebben we niet nodig dus dat wordt: Slaapkamer, logeerkamer, dvdkamer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Update 2-3-2011, exclusief een aantal uitgeleende dvd's. Ben al een beetje boven mijn kasten aan het volbouwen nu 

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Komt omdat imageshack een kutsite is, als het goed is doet ie het nu wel 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja, ik zie het nu. Erg mooie collectie rep_robert! Jammer alleen van die Fear and Loathing-poster
Irritante film! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kan er ook een topic komen voor mensen met een kleine collectie haha. Allemachtig er zijn gewoon bommen met dvd's bij jullie ontploft.