- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Voor de echte liefhebber he, heb de gehele box al drie keer bekeken. Blijft prachtig!! Rechts derde van onder staan er nog een vakje vol Ajax dvd's 
@Wouter
Dat is iets waar ik ook altijd over twijfel, ik categoriseer toch over het algemeen op genre. Daarnaast zet ik vaak ook films van dezelfde regisseur(bv Kubrick) of boekverfilming(Stephen King) naast elkaar. Dan houd je het toch het overzichtelijkste denk ik. Vind het ook zonde om alle Kubrick films door m'n hele kast heen te verspreiden. Daarnaast heb ik ook altijd boxen met verschillende films door elkaar heen, ook dat is weer lastig voor mij om ze eruit te halen en ze ergens anders neer te pleuren. Op een gegeven moment heb ik gewoon geen enkele reden meer om het op alfabetische volgorde neer te zetten
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Heb hem voor mn verjaardag gekregen een jaartje of 3/4 geleden. Kan me nog wel herinneren dat hij ook altijd bij de Mediamarkt te koop was. Nu al een behoorlijke poos niet meer gezien(paar jaar).
Heeft heel lang buiten zicht gelegen, heb hem toch maar even een mooi plekje gegeven, want ondanks dat de films geen (absolute) toppers zijn is het een leuke box met 5 dvd's.

the-terminator
-
- 46 messages
- 257 votes
Heb hem voor mn verjaardag gekregen een jaartje of 3/4 geleden. Kan me nog wel herinneren dat hij ook altijd bij de Mediamarkt te koop was. Nu al een behoorlijke poos niet meer gezien(paar jaar).
Heeft heel lang buiten zicht gelegen, heb hem toch maar even een mooi plekje gegeven, want ondanks dat de films geen (absolute) toppers zijn is het een leuke box met 5 dvd's.
Ik heb ernaar gezocht, maar hij is nu bijna nergens meer te vinden...Zeker een mooi verjaardags cadeau!
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Weer een paar prachtige collecties. Ik wil ook wel uitbreiden kwa posters maar ik heb nu maar plek voor 2 grote en een paar kleine postertjes 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Mooie collectie: Tha-Joker, AchmedATM, rep_robert en the-terminator
goede vooruitgang 
Nu heb ik een kast, alleen gewoon geen flauw idee hoe ik mijn DVD's neerzet. Ik ben op het moment ontzettend inspiratie-loos.
-Alfabet?
-Maatschappij?
-Genre?
-of iets anders?
Wat is het beste voor ong. 250 DVD's
250 kan je nog een beetje uitproberen wat je overzichtelijk vind, als je eenmaal veel meer dvd's hebt, zou ik het op genre én alfabet zetten. En sommige reeksen staan wel mooi apart zoals quality film collection.
@rep_robert: toffe blade box 
Val.Broman
-
- 170 messages
- 1266 votes
Hoe kom je nu weer aan Apocalypse Now in 720P? zeker ge-upscaled?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Behoorlijk lelijk ja
Je bent er toch niet trots op hoop ik?
Zo zullen er wel meer mensen rondlopen tussen ons(waaronder ik) die ook zulke mapjes hebben. Maar om dat nou hier neer te zetten hehe.
Pipoo!
-
- 446 messages
- 2635 votes
Klopt, bij de Mediamarkt. Heb hem toen ook voor mijn verjaardag gekregen. Mooie box hoor, staat leuk tussen mijn andere boxen van Lethal Weapon, Die Hard, Band of Brothers, The Godfather etc...
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Hoe kom je nu weer aan Apocalypse Now in 720P? zeker ge-upscaled?
Nope, het is niet gewoon een DVD rip die uitgerekt is. Hij is goed scherp, ik kan screenshots sturen maar daar ben ik te lui voor.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1741 votes
Tuurlijk telt dat. Heb zelf ook ik weet niet hoevel 720p films op m'n pc staan waarvan ik de helft nog moet zien.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hoop niet dat je ze meerekent bij de hoeveel films heb je topic op Moviemeter?
Heb ook wel gedownloade films, maar daar ben ik nou niet bepaald trots op. En al helemaal niet zo trots om het hier neer te zetten hehe.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zelf heb ook een "collectie" daarvan. Mijn map met 256 films is bijna vol. (Ik brand ze wel).
Wel ben ik sinds kort ook een echte collectie begonnen en heb inmiddels al ruim 100 films 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
2e uiteraard
Print screentjes zit niemand echt op te wachten denk ik.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Kast 1:

Kast 2:

Zo staan ze erbij:

2e uiteraard
Print screentjes zit niemand echt op te wachten denk ik.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Mooie collectie Chevy93,
Veel herkenbare en mooie titels om in je bezit te hebben.
Er ligt zo te zien nog wel wat geld om een filmpje te kopen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vooral die Hitchcock box, mooi man!!
Wat heb je rechts naast die speciale Once Upon A Time in the West box staan chevy93?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Leuke collectie, oogt wel een beetje mainstream, maar dat is niet erg.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Vooral die Hitchcock box, mooi man!!
Wat heb je rechts naast die speciale Once Upon A Time in the West box staan chevy93?
Het ziet eruit als een boxset met;
- Fistful of Dollars
- For a Few Dollars More
- The Good, The Bad and the Ugly
- Hang 'Em High
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Leuke collectie, oogt wel een beetje mainstream, maar dat is niet erg.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Je begint toch gewoon met je eigen smaak, lijkt me
.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Maar jij zegt dat iedere verzamelaar met mainstream begint
. Daarom zeg ik, lijkt me dat je met je eigen smaak begint en niet per se mainstream (tenzij dat je smaak is
)
Je noemde 't nogal universeel, vandaar
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik denk dat 95% een "mainstream"-smaak heeft. Andere smaak komt meestal pas later, maar in de regel begint zo goed als iedereen met de bekendere films.
Ook zijn deze makkelijk(er) en goedko(o)p(er) te krijgen, dus begin je daarmee. Hangt er een beetje vanaf wanneer je begint met een collectie aan te leggen.
Zo bedoel ik het. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Het heet niet voor niks mainstream, die films zijn gewoon makkelijker te bemachtigen.