• 178.323 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.091 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Ok ik wil mijn foto's plaatsten, hoe doe ik dit?

Want er komt zo'n scriptieding, maar de afbeeldingen staan gewoon bij mijn documenten dus hoe voeg ik afbeeldingen toe? Alvast bedankt.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

http://imageshack.us/

Via deze site kan je van een bestandje een forum-link maken. Als je het niet begrijpt hoor ik het wel.

Ben benieuwd naar je collectie. Zelf zou ik ook is een foto moeten plaatsen, net een nieuwe rode BILLY Ikea kast gekocht. Zit al zo goed als vol.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Dankje! Ik ga het nu ff proberen

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Dit is mijn collectie tot nu toe, er missen een paar dvdtjes (uitgeleend:zoas slumdog millionair). Op mijn 15-jarige leeftijd is dit mijn collectie. Paar dvdtjes staan er dubbel op omdat ze zowel beneden als boven staan:

Dit is waar het zich allemaal op afspeelt:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

13woutie13 wrote:

http://imageshack.us/

Via deze site kan je van een bestandje een forum-link maken. Als je het niet begrijpt hoor ik het wel.

Ben benieuwd naar je collectie. Zelf zou ik ook is een foto moeten plaatsen, net een nieuwe rode BILLY Ikea kast gekocht. Zit al zo goed als vol.

Gelukt! Super!

DES-Niels

• 448 messages
  • 732 votes

Je hebt 2 keer dezelfde foto geplaatst.

Leuke collectie.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

ja klopt, ik weet nie hoe ik dat wegkrijg en dankje! :d

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

mooie collectie

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Hehe ook al het uitleen syndroom. Wel irritant als je een dikke collectie hebt, vrienden willen de hele tijd dvd´s van je lenen. Ik houd het gelukkig wel bij. Heb er nu 9 uitgeleend.

Kan je ook een totaalfotootje van afstand maken Tha-Joker? Vind ik altijd ook wel leuk om te zien

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

rep_robert wrote:

Hehe ook al het uitleen syndroom. Wel irritant als je een dikke collectie hebt, vrienden willen de hele tijd dvd´s van je lenen. Ik houd het gelukkig wel bij. Heb er nu 9 uitgeleend.

Kan je ook een totaalfotootje van afstand maken Tha-Joker? Vind ik altijd ook wel leuk om te zien

Ja klopt, constant lenen Maarja voor vrienden moet je wat over hebben hea. Het zijn twee van die Bertby kastjes, ik zal binnekort ffies totaal foto's plaatsen. Het zijn namelijk 2 kastjes tegenover elkaar.

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

AchmedATM wrote:

mooie collectie

Dankje

MNV2

• 6932 messages
  • 1900 votes

Tha-Joker wrote:

Dit is mijn collectie tot nu toe, er missen een paar dvdtjes (uitgeleend:zoas slumdog millionair). Op mijn 15-jarige leeftijd is dit mijn collectie.

Mooie collectie, ik ben zelf ook nog niet zolang bezig met blu-rays te verzamelen en ik herken het uitleenprobleem.

the-terminator

• 46 messages
  • 257 votes

Mooie collectie! Ik zie dat je nu ook de mooie editie van Alien hebt

Ik zal zo ook even wat fotootjes plaatsen

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

Dank jullie! Blu-ray is mijn nieuwe passie Ookal koop ik nog steeds veel meer dvd's want die blu-rays zijn alleen leuk als ze in de aanbieding zijn

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Blu-ray zal over een tijdje ook mijn voorkeur krijgen, maar momenteel koop ik ze beide

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Even een update

Equipment:

(afbeelding)

DVD's:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Overview:

(afbeelding)

En nog even een flashback 2 Jaar geleden:

(afbeelding)

the-terminator

• 46 messages
  • 257 votes

Wow! Zeer mooie collectie Mooie edities allemaal. Vooral die van Fight Club Je bent flink opgeschoten in 2 jaar

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

AchmedATM wrote:

Even een update

Equipment:

(afbeelding)

DVD's:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Overview:

(afbeelding)

En nog even een flashback 2 Jaar geleden:

(afbeelding)

Wauw, mooie collectie! We hebben dezelfde smaak..

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ikea kast whooo heb dezelfde. Leuke verzameling Achmed!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

@ AchmedATM: Sheldon

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Dat is een hele vooruitgang AchmedATM

Ik heb ook een flinke vooruitgang gemaakt sinds het voorjaar van 2008.

Dit was 2008(in mn oude kamer):

(afbeelding)

Dit is ongeveer een kwartiertje geleden, mn nieuwste update(andere foto's staan paar pagina's geleden). Er missen helaas wel een boel dvd's op dit moment(o.a. Avatar, Inglourious Basterds) die ik heb uitgeleend aan mn moeder.

(afbeelding)

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De Ajax DVD box

Heb ik ook

the-terminator

• 46 messages
  • 257 votes

Mijn dvd collectie, ben er nu al zo'n 3 jaar mee bezig....het zijn er niet veel, maar ik ben er trots op

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Mooie collectie: Tha-Joker, AchmedATM, rep_robert en the-terminator

goede vooruitgang

Nu heb ik een kast, alleen gewoon geen flauw idee hoe ik mijn DVD's neerzet. Ik ben op het moment ontzettend inspiratie-loos.

-Alfabet?

-Maatschappij?

-Genre?

-of iets anders?

Wat is het beste voor ong. 250 DVD's

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Mooie collectie, altijd vet om een verschil te zien (before and after foto's).

@terminator: Ik probeer altijd de mooiste editie te kopen, als het betaalbaar is , de tv-series bv zijn grotendeels uit het buitenland dan is het zo een 50% goedkoper

@joker: thanks , we hebben ook zo onze verschillen *hoest*Reuzen smurfen*hoest*

@jeroen: geen ikea kasten, ze zijn zelfgemaakt (is goedkoper ) maar de ikea kasten zijn wel als inspiratie punt gebruikt

@metal: ik was net de nieuwe big bang aan het kijken, meesterlijke serie

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

The Oceanic Six wrote:

De Ajax DVD box

Heb ik ook

Voor de echte liefhebber he, heb de gehele box al drie keer bekeken. Blijft prachtig!! Rechts derde van onder staan er nog een vakje vol Ajax dvd's

@Wouter

Dat is iets waar ik ook altijd over twijfel, ik categoriseer toch over het algemeen op genre. Daarnaast zet ik vaak ook films van dezelfde regisseur(bv Kubrick) of boekverfilming(Stephen King) naast elkaar. Dan houd je het toch het overzichtelijkste denk ik. Vind het ook zonde om alle Kubrick films door m'n hele kast heen te verspreiden. Daarnaast heb ik ook altijd boxen met verschillende films door elkaar heen, ook dat is weer lastig voor mij om ze eruit te halen en ze ergens anders neer te pleuren. Op een gegeven moment heb ik gewoon geen enkele reden meer om het op alfabetische volgorde neer te zetten

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

13woutie13 wrote:

goede vooruitgang

Nu heb ik een kast, alleen gewoon geen flauw idee hoe ik mijn DVD's neerzet. Ik ben op het moment ontzettend inspiratie-loos.

-Alfabet?

-Maatschappij?

-Genre?

-of iets anders?

Ik heb over het algemeen op alfabet, maar reeksen als die van Amazia, Asiamania, Quality Film heb ik apart gedaan en dan ook op alfabet.

Gewoon een beetje mixen en matchen dan vind je zelf wat het best bij je past

the-terminator

• 46 messages
  • 257 votes

13woutie13 wrote:

goede vooruitgang

-Alfabet?

-Maatschappij?

-Genre?

-of iets anders?

Ik zet het altijd op studio neer, omdat die vaak mooi naast elkaar staan (vaak staat er een plaatje op de zijkant, die staan dan allemaal naast elkaar) en dat geeft wel een mooi effect. Als je er echt iets van 500 hebt zou ik het wel op alfabet zetten...

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

AchmedATM wrote:

Mooie collectie, altijd vet om een verschil te zien (before and after foto's).

@terminator: Ik probeer altijd de mooiste editie te kopen, als het betaalbaar is , de tv-series bv zijn grotendeels uit het buitenland dan is het zo een 50% goedkoper

@joker: thanks , we hebben ook zo onze verschillen *hoest*Reuzen smurfen*hoest*

@jeroen: geen ikea kasten, ze zijn zelfgemaakt (is goedkoper ) maar de ikea kasten zijn wel als inspiratie punt gebruikt

@metal: ik was net de nieuwe big bang aan het kijken, meesterlijke serie

Avatar is een goede film *kuch* ik ga hem lekker op blu-ray kopen *kuch*

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 951 votes

13woutie13 wrote:

goede vooruitgang

-Alfabet?

-Maatschappij?

-Genre?

-of iets anders?

Net als The-terminator zet ook ik mijn dvd's op distributeur, dan daarbinnen zoveel mogelijk ordenen op kleur en hoogte van logo. Maar dat is detailwerk. Ik zou ze eerst gewoon op distributeur zetten, als je collectie dan echt uitgebreid wordt en je kan er niks meer in vinden dan kun je ze nog altijd op alfabet zetten.

De reden waarom ik ze niet op alfabet zet is omdat de dvd's dan vaak niet mooi matchen qua kleur enzo. Dan krijg je bijvoorbeeld wit, paars en geel naast elkaar. Tenzij je een erg kleurrijk persoon bent

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.