- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Mwaah vaak wel, ikzelf dan weer niet
Maar zoals ik ook al zei helemaal niet erg, kan ook gewoon je smaak zijn en later nog tijd genoeg om te varieren.
mister blonde
-
- 12698 messages
- 5831 votes
Ik snap dit soort opmerkingen niet. Mogen mensen alsjeblieft trots zijn op een verzameling? Mensen die de hele dag in een dikke auto trots zitten te zijn is wat mij betreft nog een stukje erger, maar zal sociaal meer geaccepteerd zijn 
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Op een verzameling mogen ze zeker trots zijn ik vind het juist leuk wanneer ze die laten zien, maar de opmerkingen die gemaakt worden over chevy93's collectie gaan toch helemaal nergens over en zijn irrelevant.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Klik rechtsbovenin op "zoek bericht" en tik dan Reinoir in
Jij zit een stapeltje dvd's met photoshop of zo te bewerken en je plaatst print screens van gedownloade films.
Niet zo denigrerend doen over anderen he!
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ik houd niet van opmerkingen waar mensen op aardige manier eigenlijk iets vervelends zeggen. Zoals, dat is wel mainstream etc (ik bedoelde hun trotsheid, dat zij dan geen mainstream films in bezit hebben). Iedereen ziet toch dat het mainstream films zijn, hoeft toch neit even bevestigd te worden door andere.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hmm, heb die reactie ook gelezen nu je het zegt 
Mijn excuses
Dacht dat je het meer op de man(chevy93) zelf speelde. Zeg dan inderdaad niets als je het toch een kutcollectie vindt 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik ben er gewoon trots op. Ik ben ook gewoon een "Top 250-hugger". (blijkt)
Wat overigens niet betekent dat ik alleen van top 250 films houd. Of andersom, dat een top 250 film altijd goed scoort bij mij. Voordat mensen mijn zin uit de context gaan halen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Alsof er met die opmerking word bedoelt dat 'ie het een kut collectie vind
. Jullie maken er meteen wat slechts van, is toch overduidelijk dat dat niet de insteek is.
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Dat zeg ik toch niet? Tis gewoon een onnodige opmerking.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
, alsof het wat uit maakt, het zou alleen dom zijn als je films koopt die je niet leuk vind. Maar alleen omdat ze zorgen dat je anders bent dan de rest.
Koop wat je leuk vindt, dan heb je in mijn ogen een super collectie 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ach, kan me nauwelijks voorstellen dat een beginnend filmverzamelaar de hele arthouse lijst afwerkt. Vaak zijn top 250 films ook gewoon films die je gezien moet hebben en liggen ze vaak ook tussen de leuke aanbiedingen in de winkels. Of ze zitten in een leuke box...
Niks mis mee lijkt me, ik begon ook pas na 500 dvd's wat anders naar mn collectie te kijken en wat meer variatie erin aan te brengen. Over het algemeen heb ik nog steeds alleen de wat meer bekendere titels, je moet toch op safe spelen als je er geld aan uitgeeft he.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tis gewoon een onnodige opmerking.
.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik houd niet van opmerkingen waar mensen op aardige manier eigenlijk iets vervelends zeggen. Zoals, dat is wel mainstream etc (ik bedoelde hun trotsheid, dat zij dan geen mainstream films in bezit hebben). Iedereen ziet toch dat het mainstream films zijn, hoeft toch neit even bevestigd te worden door andere.
Wat een gedoe opeens.. Ik zeg nog eerst dat ik het een leuke collectie vind, alleen ik merk op dat het een beetje mainstream is, maar zeg daar ook duidelijk bij dat dat niet erg is want daar kan je mee beginnen of dat kan gewoon je smaak zijn. Bij iemand anders had ik misschien gezegd beetje veel Aziatisch spul, omdat dat me dan opvalt. Dus om eerlijk te zijn, snap ik niet echt wat je probleem is..?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Je hoeft toch niet te bevestigen wat je ziet? Zelfde als je een voetbal zit en dan gaat zeggen "kijk een voetbal".
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Maar als je vraagt: Hoe wordt er gespeeld? En die ander zegt: Er wordt slecht gespeeld. Ga jij toch ook niet zeggen: Dat er gespeeld wordt, weet ik al...
Sorry hoor, maar ik snap eerlijk gezegd niet echt wat het probleem is.
Laten we er maar over ophouden...
Dit is pas een zieke collectie: 
DVD.nl Forum - Bekijk één bericht - Foto van je collectie #3
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ja beetje jammer die jongen, vet mooie collectie. Heeft hier ook een keer dezelfde foto´s gepost, om zichzelf vervolgens nooit meer te laten zien. Best jammer, dan lijkt het me meer op opscheppen dan dat je echt wat wilt delen.
Jammer, dacht dat mensen wel wat vragen erover hadden namelijk.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Maar als je vraagt: Hoe wordt er gespeeld? En die ander zegt: Er wordt slecht gespeeld. Ga jij toch ook niet zeggen: Dat er gespeeld wordt, weet ik al...
Sorry hoor, maar ik snap eerlijk gezegd niet echt wat het probleem is.
Laten we er maar over ophouden...
OMG, dat is wel echt de grootste item/dvd collectie van Nederland. Als hij al in Nederland woont. Zijn natuurlijk grotendeels buitenlandse edities.
Als ik daar een minuutje gratis mocht shoppen... 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Je hoeft toch niet te bevestigen wat je ziet? Zelfde als je een voetbal zit en dan gaat zeggen "kijk een voetbal".
Iets opmerken mag toch? Staat los van je mening daarover. Maar misschien snap jij dat niet helemaal, toch even terug naar school dan.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Je moet er maar de ruimte voor hebben 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
En het geld
Tering wat een hoop moois. Betwijfel of 't wel echt van hem is hoor, als je zoiets gaat showen dan wil je er ook wel iets over kwijt, lijkt me. Iedereen zou daar trots op zijn!
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Iets opmerken mag toch? Staat los van je mening daarover. Maar misschien snap jij dat niet helemaal, toch even terug naar school dan.
Jij bent de gene die het niet snapt, of wel? Je opmerking was loos, onnodig, vanzelfsprekend.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Jij bent de gene die het niet snapt, of wel? Je opmerking was loos, onnodig, vanzelfsprekend.
Omdat je het allemaal zo ingewikkeld vind blijkbaar, zal ik het even voor je uiteenzetten:
Ik kan in iemands klerenkast kijken bijv. en opmerken dat diegene veel blauwe kleren heeft, dat kan ik geweldig vinden of juist niet. Staat daar verder helemaal los van. Mening zit niet in die zin verwerkt. Het is gewoon iets opmerken, meer niet.
Als je het nu nog niet duidelijk heb binnengekregen schort er toch wat aan die hersencelletjes.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Nutteloze discussie, zullen we weer back on-topic gaan?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Gaat ie de leraar spelen. 
Je zegt gewoon iets obvious wat daarom overbodig is om te zeggen, alleen dat begrijp jij niet.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Zoals al eerder gezegd: nutteloze discussie (waar je ook nog niet het niveau voor hebt blijkbaar), dus maar weer on-topic en fotootjes posten iemand? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik post na morgen wel nieuwe, kan een grote nieuwe lading ophalen. Vorige keer ook maar 1 foto geplaatst, zal wel wat meer foto's van dichterbij maken. Dit topic mag wel eens meer gevult worden met foto's