- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
True, ben ook wel benieuwd hoe je gevorderd bent met opbouwen 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
van wie? van mij? 
Edit: zie het al, je hebt gelijk. Zodra jij je beloofde review post
(bij Time Bomb (2008)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Godver, ik zag 'm gister ineens tussen m'n updates staan, had d'r nog nooit van gehoord maar m'n bericht staat er wel ja. Denk niet dat 't er nog in zit, die review 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Het is inderdaad geen aanradertje. Maarja, binnenkort ff me amazon-winkelmandje bestellen en daarna dan maar eens kijken wat er te fotograferen valt.
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Zoals al eerder gezegd: nutteloze discussie (waar je ook nog niet het niveau voor hebt blijkbaar), dus maar weer on-topic en fotootjes posten iemand?
Even mij zwart maken en dan zeggen nu back on-topic? Dan ook nog oordelen over mij? Beetje zielig en makkelijk heh.
Maar prima back on-topic dan.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Inderdaad back on-topic dan maar
hier dan wat laatste pics.

Heb een beetje ruimte tekort op dit moment, staat allemaal erg onzorgvuldig. Maar binnenkort is dat probleem wel opgelost. Met de lading die ik vanavond op heb kunnen halen is er een hoop drama/romcom/actie bijgekomen, sommige staan nu zie ik, zelfs op de kop
Maar goed, ik heb nog de hele vakantie om ze eens een keer netjes te ordenen.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Wauw, dat zijn nog eens DVDs
Je 2de en 3de plaatje zijn hier niet te zien btw... kweet niet of ik de enige ben?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Je hebt het al lekker uitgebreid zie ik, netjes hoor 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Jeroen, je moet even de plaatjes als tumbnail linken op de site, nu moet ie vet lang laden
Ziet er wel rommelig, maar knus uit. Wordt tijd voor een nieuwe kast haha. Al een idee hoe je het gaat oplossen?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Neem waarschijnlijk lange schappen langs de muur, is het meteen wat meer op orde. Nog een kast erbij zie ik niet zo zitten, neemt ook veel meer ruimte in dan
. Weet alleen nog niet of het handig is om alles op alfabet te gaan doen of op genre.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
genre en alfabet is het handigst (vind ik dan)
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Alfabet vind ik echt ruk, zo heb je toch een boel films die eigenlijk bij elkaar horen te staan die nu verspreid staan door de hele kast. Probeer vaak op genre en op regisseur te ordenen. Zo heb ik bv alle Tarentino & Kubrick films bij elkaar, maar heb ik ook de sci-fi's bij elkaar staan en de superhelden films ook. Vind ik toch een stuk overzichtelijker dan alfabetische volgorde, waar je dan toch alles door elkaar hebt ipv mooi bij elkaar(wat weer mooi staat bij de Quality Film Collection serie).
Ik zou dus genre doen!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
genre is sowieso noodzakelijk bij veel dvd's, maar als het er echt veel worden is dat ook niet meer overzichtelijk als dat binnen het genre niet op alfabet of een andere ordening staat
dimi303
-
- 3418 messages
- 3669 votes
Bij mij staan ze alfabetisch gerangschikt, bij de meeste of misschien wel bij alle dvd's uit je collectie kun je er zelf toch direct een genre op plakken. Daardoor niet direct genre gebruikt om mijn dvd's te sorteren.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nee, maar ik en mijn vrienden heb zoiets van. Als we zin hebben in een komedie dan kijken we in het komedie gedeelte van mijn kast. Iets wat toch makkelijker te zoeken is als je alle komedies gegroepeerd hebt(en ruim 600 dvd's hebt staan). Zelfde geldt ook voor andere genres.
@DonOswaldo, binnen het genre selecteer ik ook meestal niet op alfabet. Ik sorteer meer op het subgenre en het uiterlijk van de hoesjes. Zodat het niet een al te grote chaos wordt/oogt.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Subgenre kan nog wel inderdaad, als er maar iets is wat voor overzicht zorgt.
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Gewoon op studio-plaatje, dus alle WB, Universal, Afilms etc. bij elkaar. Die hebben vaak hetzelfde soort hoesje/stijl en passen vaak mooi. Maar dat is mijn mening.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Veel te veel horror naar mijn smaak, maar het ziet er allemaal mooi uit 
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
genre is sowieso noodzakelijk bij veel dvd's, maar als het er echt veel worden is dat ook niet meer overzichtelijk als dat binnen het genre niet op alfabet of een andere ordening staat
Ik heb de DVD's zelf op genre gerangschikt.
Wanneer het érg veel zijn binnen een genre, zoals bij westerns het geval is, staan ze op naam van de hoofdacteur gerangschikt.
Maar ik moet er wel nog honderden sorteren, lig al een hele tijd achter daarmee.
Er staan nu dozen vol te wachten.
Toch maar eens aan beginnen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Veel te veel horror
.
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Hij geeft een mening ipv een constatering die voor de hand liggend is. 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Mooie collectie hoor Jeroen! Heerlijk al die horrorfilms
Ik zie er al een paar tussenstaan die ik binnenkort ook ga scoren, zoals 'Martyrs'.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Even wat minder globaal bekeken, maar er staat maar één film in die ik ken en goed vindt: Reservoir Dogs.
Aan wie ligt dat? 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Denk dat onze smaak niet nóg meer zou kunnen verschillen
.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
En al die Asian flicks
Daar ben ik me kortgeleden in gaan verdiepen, in aziatische had ik me nooit verdiept als ik geen lid was geworden van MM. Prachttitels 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Toevallig! Mijn liefde voor aziatische films heb ik ook verkregen door lid te worden van MM. Jeroen waarom heb je trouwens twee keer Cypher in je collectie staan?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik heb wel meer dubbel, komt omdat ik afgelopen weekend een groot pakket heb opgehaald, zaten er een stuk of 4 tussen die ik al had. Interesse
?
Mijn interesse in de aziatische cinema is ook door MM gekomen, ben echt veel gaan ontdekken 
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
Ja hoor.
Cypher lijkt mij een goede film, welke heb je nog meer dubbel dan? Misschien kunnen we wel tot een dealtje komen
PBtje.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Had één DVD kast proberen te reorganiseren. Nouja, dit was voordat ik begonnen was, had spontaan geen zin meer.
Andere keer toch anders aanpakken..