- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
megaman
-
- 1484 messages
- 229 votes
Maar zo is dit topic al begonnen, een geleutertopic geillustreerd met wat foto's zie eerste berichten.
Binnekort laat ik 't weer foto's regenen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Geweldige Bond autootjes!
En dan een woordenboek ernaast. 
megaman
-
- 1484 messages
- 229 votes
Erg bedankt voor jullie complimenten. En ik heb geen idee hoe die woordenboeken daar komen 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
@megaman: prachtige collectie! En ik ben echt weg van die Tom & Jerry box!! Werkelijk schitterend! 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
zijn we niet een beetje off topic bezig hier?
ik open dit topic steeds hoopvol met nieuwe foto's maar nog steeds eindeloos "gezwam".
edit: gezwam in de zin van 'berichten plaatsen ipv foto's'
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Ja! 
Berichten verplaatst naar Filmdragers > Apparatuur > Blu-ray
megaman
-
- 1484 messages
- 229 votes
zijn we niet een beetje off topic bezig hier?
ik open dit topic steeds hoopvol met nieuwe foto's maar nog steeds eindeloos "gezwam".
edit: gezwam in de zin van 'berichten plaatsen ipv foto's'
Sorry dat ik je irriteer met mijn vraag met betrekking tot DVD en Blu-Ray maar ik was uit gefotografeerd 
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Wanneer ik mijn 20 uitgeleende DVDs terug heb, maak ik een foto
Kan alleen wel zeggen dat het niet veel voorstelt bij wat hieronder te zien is... Heb er ongeveer 150 XD
Tha-Joker
-
- 1048 messages
- 951 votes
OMG Megaman
Ik laat binnenkort ook wel wat fotootjes achter. Het zijn er zo'n 250, maar zitten wel wat mooie tussen. Ik ben er behoorlijk trots op, op mijn 15de
. @Megaman hoeveel zijn dat er wel niet??
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes

Volkskrant Filmfestival DVD Box 1 en 2 heb ik. Voor de rest niet veel
Alleen boomkat heeft underground ingepikt.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
(afbeelding)
Voor de rest niet veel
Wat nou ? je hebt toch een mooie laptop met deze pagina erop. 
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Helemaal waar Dick2008. Ahh ik schaam me echt voor sommige. 

Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zeer mooie collectie toch wel. Mooie boxen van dat Filmfestival en ook een paar klassiekers en andere goede films zoals Cashback
.
Ook een mooie kwaliteit foto's. En als ik vragen mag. Heb je er een soort filter overheen gedaan?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ja haha, ik vind het altijd leuk om met Adobe Photoshop te spelen. Ik heb er een vignette aan toegevoegd en de donkere kleuren en blauwe tint gegeven en de lichtere kleuren en gele tint.
Buffalo 66 is trouwens niet van mij, die is van boomkat. En ik merk net op dat de zesde film van boven een computerspel is, haha.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik vind het ook heel om te klooien met photoshop. 
Een vraagje, hoeveel was je kwijt voor die volkskrant collectie toendetijd?
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Ehh, mijn pa heeft ze toendertijd gekocht. Voor mij en mijn broer alhoewel ik de enige ben die er om geef. Ik meen dat ze beide destijds 70 euro waren. Mijn pa had ze dan ook vlak na release data gekocht.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Bedankt voor je antwoord.
Toch wel een zeer mooie en leuke box.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes

Alle dvd's die ik gezien heb. Zijn twee rijen dvd's achter elkaar.
Heb er totaal 878 stuks, waarvan er zo'n 150 nog niet gezien (zie foto verderop).

Bovenste 2 rijen. Bovenop de kast de dvd's die ik nog moet verkopen.

Onderste 4 rijen, met daarvoor de dvd's die niet meer in de kast passen… moet daar eens iets op gaan vinden.

De dvd's die ik nog moet zien.
Enkele mooie (vind ik dan;)) uitgaven die ik heb.

Shoah, 4-disc digipack. Incl. boekje met wat foto's en info over de film.

Pulp Fiction, 2-disc digipack. Incl. boekje en de menukaart van het restaurant waar Travolta en Thurman gaan eten. 

Fight Club, 2-disc digipack. Incl. boekje met info over de film en wat commentaar van mensen toen de film net uitkwam (vooral veel negatieve kritieken van critici)

Fifth Element, 2-disc SE. Dat zwarte hoesje moet over de keepcase en dan moeten de twee halve slipcases tegen elkaar aan worden geschoven. Vond 't wel apart. 

Lawrence Of Arabia, 2-disc digipack in slipcase. Tevens incl. boekje met wat info over de film.

Reservoir Dogs, 2-disc steelbook. Incl. boekje en 5 kaartjes met de belangrijkste uitspraak van de hoofdpersonen erop.

The Return/Vozvrashcheniye, 1-disc digipack. Incl. boekje met wat persoonlijke foto's.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Heel herkenbaar probleem.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zo een mooie collectie hoor GinolaEHV. En een paar mooie uitgaves. Vooral die Lawrence of Arabia.
Reinoir
-
- 682 messages
- 449 votes
Damn als ik die collecties van andere zie word ik spontaan jaloers. Meer moet ik kopen ipv pindakazen!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Mijn (bijna gehele) kijkvoorraad (gefotografeerd in de tuin...)

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wat dacht je?
"Ik neem mn dvdtjes even mee de tuin in haha" Veel Japanse films zie ik ook, zo op het oog heb ik alleen American Gangster van jou collectie.
Ziet er verder wel kleurrijk uit 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
"Ik neem mn dvdtjes even mee de tuin in haha"
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Lol, jouw kijk voorraad is even groot als mijn hele verzameling, misschien zelfs nog groter
Ik heb trouwens geen kijk voorraad, kijk gelijk de film na aanschaffing XD