• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.539 actors
  • 9.376.798 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Leuke collectie. Ook nog genoeg ruimte voor je toekomstige dvd's zie ik. Ken zelf weinig meisjes/vrouwen die zoveel films hebben haha. Hoeveel zijn het er inmiddels?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Momenteel zijn het er nét 500.

DonViseroo

• 127 messages
  • 0 votes

jaja en dat is dus mijn collega, ik ben er fier op

kimberlyVD

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Mooie collectie kimberlyVD

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Thx beide.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Errug cool, kimberlyVD! Ziet er super uit.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Bedankt, bedankt. Ik doe m'n best.

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Ontzettend mooie collectie KimberlyVD, en ik vind het echt prachtig hoe je ze hebt uitgestald. Ook een aantal mooie edities ertussen.

Val.Broman

• 170 messages
  • 1266 votes

Nintendo 64

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Ziet er erg goed uit Kimberly. Leuke foto's.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Weer bedankt allemaal. Door jullie reacties word ik steeds blijer met m'n collectie. En inderdaad, ik heb nog een Nintendo 64, al gebruik ik hem nog zelden, toch een leuk ding.:D

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Mario Kart

He, maar ik vind het wel stoer om al die verzamelingen te zien. Ik heb een tv-meubel met 30 dvd's en een zooi op mijn pc, maar de drang om dvd's thuis te hebben heb ik dan weer niet. Ik huur wat me leuk lijkt en alleen mijn top 10-films heb ik aangeschaft. Misschien komt die gekte ook wel een keer bij me op. In ieder geval mooi om te zien dat je er zo blij mee bent kimberlyVD!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik was net zoals jou MMK, ook een paar dvd'tjes een zooi op mijn pc. En huurde af en toe wat. Maar sinds 2010 ben ik ook begonnen met mijn collectie. Denk dat ik er nu rond de 70 bezit.

Maar een zeer leuke en mooie collectie hoor kimberley. En ook zeer mooi uitgestald.

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

kimberlyVD wrote:

Ok, nu is het dus wel gelukt.

Mooie verzameling hoor Zo te zien heb je nog aardig wat op te vullen aan de linkerkant. Hoe kom je trouwens aan die DVD standaartjes die op de schapjes staan? Deze heb ik ook op andere foto's gezien in dit forum.

moviemafketel wrote:

Mario Kart

Aan de cassette te zien is het geen Mario Kart 64. En ondanks dat ik thuis een hele zut aan N64 games heb komt deze me niet bekend voor.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Hoe kom je trouwens aan die DVD standaartjes die op de schapjes staan? Deze heb ik ook op andere foto's gezien in dit forum.

Zijn boekenstandaards, kun je bij de blokker kopen

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

Justinw wrote:

(quote)

Ok bedankt Ik heb nog een hoop te leren wat betreft het presenteren van een DVD collectie Bij mij staat alles vrij standaard: zes DVD kasten van Ikea aan elkaar en een plank voor de boxen. Binnekort maak ik meer (duidelijke) foto's waar ook m'n James Bond en Universal Monster Legacy collectie op komen te staan.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Bij mij staat alles ook gewoon in kasten maar een paar dvd's(mijn favoriete of speciale) staan op een leuk standaardtje.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Een tijdje geleden postte ik hier een foto van mijn Godzilla collectie die ik toen compleet had. Inmiddels heb ik ook 10 van de 12 Gamera films op DVD (die andere twee zijn nog niet officieel gereleased). Helaas ook nog niet allemaal in het Japans met subs. Enkele zijn gedubd - en gereleased met gekke titels.

De foto glinstert een beetje, omdat de meeste nog gesealed zijn. Ik zag er namelijk nog geen enkele

(afbeelding)

bovenste rij (vlnr):

Gamera - The Invincible (1965)

Gamera vs Barugon (1966) - als: War of the Monsters

Gamera vs Gyaos (1967) - als: Return of the Giant Monsters

Gamera vs Viras (1968) - als: Destroy All Planets

Gamera vs Guiron (1969) - als: Attack of the Monsters

onderste rij (vlnr):

Gamera vs Monster X (1970)

Gamera - Guardian of the Universe (1995)

Gamera 2: Attack of Legion (1996)

Gamera 3: Revenge of Iris (1999)

Gamera - The Brave (2006)

Gamera vs Zigra (1971) en Space Monster Gamera (1980) ontbreken helaas nog.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Zeer originele en mooie verzameling hoor

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

megaman wrote:

(quote)

Aan de cassette te zien is het geen Mario Kart 64. En ondanks dat ik thuis een hele zut aan N64 games heb komt deze me niet bekend voor.

zucht, daar lette ik verder niet op. Was gewoon een cool spel.

Echt zo'n mm-trekje om op de meest banale punten een reactie te geven.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

'T is Super Mario.

!!!!*Lucky

• 3933 messages
  • 2935 votes

Justinw wrote:

(quote)

Toen ik dit las ben ik gelijk naar de plaatselijke blokker geweest, echter was het er niet te koop.

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

moviemafketel wrote:

(quote)

Nou nou, zo bedoelde ik 't niet

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

!!!!*Lucky wrote:

(quote)

Toen ik dit las ben ik gelijk naar de plaatselijke blokker geweest, echter was het er niet te koop.

Oh, das spijtig. Sorry dan voor het heen en weer gaan. Bij ons in Apeldoorn zijn ze anders wel gewoon te koop.

!!!!*Lucky

• 3933 messages
  • 2935 votes

Justinw wrote:

(quote)

Oh, das spijtig. Sorry dan voor het heen en weer gaan. Bij ons in Apeldoorn zijn ze anders wel gewoon te koop.

Geen probleem. Ga een deze dagen in Amsterdam maar eens rond kijken, misschien heb ik geluk.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

megaman wrote:

Ik heb nog een hoop te leren wat betreft het presenteren van een DVD collectie Bij mij staat alles vrij standaard: zes DVD kasten van Ikea aan elkaar en een plank voor de boxen

Dat vind ik niet. Bovendien je hebt explosieven naast de kast staan, kan je in één keer de boel opblazen als je je collectie zat bent. Flauw he Het zijn natuurlijk gewoon lege hulsen.

Ik vind dat je (veel van jullie trouwens) maar een mooie collectie hebt. Mooie kasten zijn dat van Ikea. Ik hou juist wel van dat strakke net zoals met boeken, cd's. Die speaker zou ik bovenop of opzij zetten. Iedereen zijn eigen manier maar ik vind het een prima presentatie.

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

Dick2008 wrote:

(quote)

Dat vind ik niet. Bovendien je hebt explosieven naast de kast staan, kan je in één keer de boel opblazen als je je collectie zat bent. Flauw he Het zijn natuurlijk gewoon lege hulsen.

Ik vind dat je (veel van jullie trouwens) maar een mooie collectie hebt. Mooie kasten zijn dat van Ikea. Ik hou juist wel van dat strakke net zoals met boeken, cd's. Die speaker zou ik bovenop of opzij zetten. Iedereen zijn eigen manier maar ik vind het een prima presentatie.

Bedankt hoor Ik heb alleen niks om de speaker op te zetten. Aan de linkerkant staat namelijk al de televisie. Any way, sommige mensen maken er echt iets speciaals van. Zo heb ik ook een vitrinekast (staat vol met chinese en japanse spulletjes) maar ik heb er nooit aan gedacht om er een opengeklapte DVD box in te zetten met sculpturen er bij uit de film. Ik heb namelijk achter het luik een poppetje van Go-Go Yubari uit Kill Bill en gisteren ontving ik de Universal Monster Legacy collectie waar drie beeldjes bij zaten. Ach ja, afkijken bij anderen kan geen kwaad toch

Ik heb trouwens wel een collectie James Bond cars waar ik eind vorig jaar mee gestopt was. Van elke wagen die maar die eventjes in beeld was werd al een modelletje van gemaakt. De meeste heb ik weggegeven aan m'n broer en neef en alleen de belangrijke auto's (De Aston Martin's en de Lotussen) staan in m'n boekenkast. Vlak naast de wagentjes heb ik ook Litle Nellie (mini helikoptertje) uit You Only Live Twice en de tank uit GoldenEye. Ik zal binnekort eens wat meer foto's maken. Wel leuk deze topic

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

megaman wrote:

Wel leuk deze topic

Maar wel een hoop geleuter en weinig foto's (zie titel van het topic). Wel geteld eentje in de vorige ruim 30 berichten

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Maar wel een hoop geleuter en weinig foto's (zie titel van het topic). Wel geteld eentje in de vorige ruim 30 berichten

Maar zo is dit topic al begonnen, een geleutertopic geillustreerd met wat foto's zie eerste berichten.

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Een tijdje geleden postte ik hier een foto van mijn Godzilla collectie die ik toen compleet had. Inmiddels heb ik ook 10 van de 12 Gamera films op DVD (die andere twee zijn nog niet officieel gereleased). Helaas ook nog niet allemaal in het Japans met subs. Enkele zijn gedubd - en gereleased met gekke titels.

De foto glinstert een beetje, omdat de meeste nog gesealed zijn. Ik zag er namelijk nog geen enkele

(afbeelding)

bovenste rij (vlnr):

Gamera - The Invincible (1965)

Gamera vs Barugon (1966) - als: War of the Monsters

Gamera vs Gyaos (1967) - als: Return of the Giant Monsters

Gamera vs Viras (1968) - als: Destroy All Planets

Gamera vs Guiron (1969) - als: Attack of the Monsters

onderste rij (vlnr):

Gamera vs Monster X (1970)

Gamera - Guardian of the Universe (1995)

Gamera 2: Attack of Legion (1996)

Gamera 3: Revenge of Iris (1999)

Gamera - The Brave (2006)

Gamera vs Zigra (1971) en Space Monster Gamera (1980) ontbreken helaas nog.

Mooie collectie hoor Ik vraag me af of er überhaubt DVD's hier te verkrijgen zijn van Gamera. Ik heb zelf alleen de Godzilla collectie indertijd gekocht die genummerd zijn van 1 tot 10. Namelijk: Godzilla '54, Son of Godzilla, Godzilla's Revenge, Godzilla VS Mechagodzilla, The Return of Godzilla, Godzilla VS Biollante, Godzilla VS King Ghidora, Godzilla 2000, Godzilla: Giant Monsters All-Out Attack en Godzilla: Tokyo S.O.S. Verder heb ik nog King Kong VS Godzilla (zit in de de grijze King Kong box) en natuurlijk (God)zilla uit 1998. Welke Godzilla films mis ik eigenlijk nog?

En heb jij verder nog films van King Kong? In Amerika is een poos geleden een speciale box uitgekomen waar 't origineel op stond en Son of Kong en Mighty Joe Young. Ik heb zelf alleen een grijsgekleurde box gevonden gevonden waar 't origineel op staat en twee lame maar erg hilarische sequels: King Kong VS Godzilla en King Kong Escapes. Verder heb ik nog King Kong Lives en de remake uit 1976 en 2005. Mijn favoriete Godzilla film is 't origineel uit 1954 en m'n favoriete Kong film is de remake van Peter Jackson. Miischien niet heel erg interessant maar ik wilde 't even kwijt

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.