• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.732 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Als je dacht dat het een aanval van mij was omdat ik me aangevallen voelde (o.i.d), is dat totaal niet zo. Reactie was ook niet per sé op jouw bericht gericht maar ook gewoon in het algemeen dat B-films de collectie vaak gewoon (kunnen) sieren. Niet de bedoeling geweest iig!

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Oke het is wel tof als je een heel apart deel B-films (Ik vind cult, pulp leukere benamingen) hebt.

Volgens mij heb jij daarvan al een aardig verzamelingetje of niet Jeroen? als ik zo is bij onlangs aangeschaft kijk!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Tot nu toe valt het wel mee, maar ik probeer wel een beetje een verzamelingetje op te bouwen met aardig wat 'cult/pulp' ja . Binnenkort misschien wel leuk om er een foto van te plaatsen, moeten meer mensen doen eigenlijk! altijd leuk om te zien hier

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ik ben zelf heel trots op mijn Halloween en Friday the 13th collectie(ondanks dat er een paar pauperdelen tussen zitten ), ik heb ze allemaal. Een paar zijn niet/nauwelijks te krijgen in Nederland.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

rep_robert wrote:

Ik ben zelf heel trots op mijn Halloween en Friday the 13th collectie(ondanks dat er een paar pauperdelen tussen zitten ), ik heb ze allemaal. Een paar zijn niet/nauwelijks te krijgen in Nederland.

True, heb Friday the 13th: Jason goes to hell (deel 9) met engelse ondertiteling moeten aanschaffen

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

maar eens een nieuwe foto genomen...

(afbeelding)

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Indrukwekkende collectie hoor Lexx

The Lexx

• 426 messages
  • 3485 votes

Dank je.

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

flipsyde wrote:

Ik hoop dat het zo duidelijker is ja, en mijn reactie was ook helemaal niet bedoeld op de collectie van Hellboy Ray trouwens, want het is een prima collectie vooral de Criterions en de Eureka uitgave's!

Het was meer algemeen, en natuurlijk voelen mensen zich weer aangevallen dus ik ga er niet verder over uitwijden.

Laat de foto's maar komen.

Er zit ook wel wat cult/pulp tussen (alles tussen de Disney's en Children of Men; de acterende worstelaars; en de Bruce Campbell collectie).

Ik had wel door dat het niet op mijn collectie bedoeld was, maar de collectie pulp/cult is wel groot! Maar daar tegenover staan ook weer enkele klassiekers van James Dean, Marlon Brando, Alain Delon, etc.

Ben ook wel van mening dat tegenover elke 2/3 pulp/cult dvd's ook een klassieker/Big Budget Kaskraker dvd moet staan

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hier twee pic's van m'n ''collectie''. Kan wel een nieuwe kast ernaast gaan zetten binnenkort denk ik.

(afbeelding)

Iets duidelijker de bovenste schap, Nightmare on elm street delen, Hellraiser delen, masters of horror delen en hopelijk binnenkort ook alle friday the 13th en halloween delen erbij . En het prachtige BoB @ the top.

(afbeelding)

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

leuk verzamelinkje

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Thx

Wel héél irritant die ikeakasten, expres zo gemaakt dat je geen 4 stapels dvd's naast elkaar kan zetten (en dus meer kwijt kunt)...het scheelt serieus nog geen milimeter..

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Die heb ik ook die van ikea ik heb er ook 6 en bijna helemaal vol.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Tonypulp wrote:

Hier twee pic's van m'n ''collectie''. Kan wel een nieuwe kast ernaast gaan zetten binnenkort denk ik.

Hellraiser, Nightmare on elmstreet

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

606 wrote:

Die heb ik ook die van ikea ik heb er ook 6 en bijna helemaal vol.

Ik heb bovenop haakjes geplaatst om de kasten tegen elkaar te houden. Verder beginnen ze ook behoorlijk vol te raken. Ik zou eventueel die speaker er nog uit kunnen halen als ik 10 DVD's kwijt wil De DVD's die bovenin in het tweede vakje staan heb ik pas nieuw en moet ik nog verwerken. Helemaal links staat een film die ik geleend heb: Fury of the Dragon. Binnekort krijg ik nog de Universal Monster Legacy Collection binnen die ik voor 45 euro heb overgenomen van iemand op Marktplaats. Tot slot heb ik in m'n boekenkast nog de gehele James Bond, Indiana Jones en Star Wars reeks.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Mooie verzameling hoor Megaman. En die zilveren star wars box heb ik

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

megaman wrote:

Ik heb bovenop haakjes geplaatst om de kasten tegen elkaar te houden. Verder beginnen ze ook behoorlijk vol te raken. Ik zou eventueel die speaker er nog uit kunnen halen als ik 10 DVD's kwijt wil De DVD's die bovenin in het tweede vakje staan heb ik pas nieuw en moet ik nog verwerken. Helemaal links staat een film die ik geleend heb: Fury of the Dragon. Binnekort krijg ik nog de Universal Monster Legacy Collection binnen die ik voor 45 euro heb overgenomen van iemand op Marktplaats. Tot slot heb ik in m'n boekenkast nog de gehele James Bond, Indiana Jones en Star Wars reeks.

Ik heb alles op genre staan

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

Justinw wrote:

Mooie verzameling hoor Megaman. En die zilveren star wars box heb ik

Bedankt voor je compliment Ik heb de zilveren box + de losse versies met gouden letters die twee discs bevatten: de opgeknapte versie met nieuwe effecten en de originele versie.

606 wrote:

(quote)

Ik heb alles op genre staan

Voorheen stond alles bij mij op alfabetische volgorde maar aangezien sommige delen uit een serie met een andere letter beginnen (denk aan Ju-on: The Grudge en The Grudge) heb ik ook maar alles op genre gezet. Ook dat valt niet mee omdat sommige films wat lastiger in een hokje te plaatsen zijn. Shaun of the Dead heb ik namelijk bij de zombiefilms gezet (onder het genre horror) maar eigenlijk had hij net zo goed bij de comedyfilms kunnen staan zoals Scary Movie en The Frighteners.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Zijn allemaal weer megavette collecties.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Na dikwijls beloofd te hebben hier een foto te plaatsen, zal ik eindelijk men belofte waar maken.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

En alle linkjes doen het niet

Heb je ze recht van je mail afgehaald?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Justinw wrote:

En alle linkjes doen het niet

Heb je ze recht van je mail afgehaald?

Ja, inderdaad. gaat dat niet misschien?

Ik zie ze trouwens wel goed, vreemd.

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Ik zie witte blokjes met een rood kruisje erin

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

flipsyde wrote:

Ik zie witte blokjes met een rood kruisje erin

Ik zie alleen (afbeelding) staan

megaman

• 1484 messages
  • 229 votes

606 wrote:

(quote)

Ik zie alleen (afbeelding) staan

En ik zie witte blokjes met rode kruisjes en (afbeelding) staan

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Idem Dito, even uploaden naar Imageshack of een andere upload site Kimberly

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

tinypic.com prefereer ik

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ow ok, duidelijk dat men afbeeldingen niet te zien zijn.

Bedankt allemaal om het even te melden, ik los het zo snel mogelijk op.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Ok, nu is het dus wel gelukt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.