- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Als drinken: Een van deze 3 trappisten (trappist = heilige graal binnen de biercultus)

Of soms eens een cognacje:

En daarbij meestal een gewone boterham met salami of kaas.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
standaard een lekkere tosti hamkaas bij het kijken van een goede film.
bij mindere films een tosti kaas.
l-d
-
- 276 messages
- 641 votes
Ik eet altijd popcorn met chilipoeder als ik thuis een film kijk! (probeer het eens, is erg lekker
)
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ben nu een aantal dagen en een stuk of 3 - 4 films hetzelfde aan het eten.
- Lay's Patatje Joppie
- Zoute popcorn (kant en klaar en magnetron)
- Red Bull/Bullit, Capri-Sun en Pepsi
- Snack a Jacks
- Choco cocos cake
Ik heb nog wat voor op z'n minst 2 andere filmpjes.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Niet mijn dingen, vind die Patatje Joppie chips van Lay's ook niet te pruimen. Doe mij maar een goed glas whiskey, altijd lekker. Of een biertje. Ligt er ook een beetje aan welke film je kijkt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zoek nog steeds een winkel die weer caramel popcorn verkoopt. Vond ik altijd zo lekker om te eten tijdens een film.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Niet mijn dingen, vind die Patatje Joppie chips van Lay's ook niet te pruimen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Joppie chips vind ik ook smerig. Doe mij maar van sie Sensations. Het liefst die hete. Thai sweet chilli.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Flink wat inkoop gedaan, de laatste dagen.
Heb een stuk of 3 - 4 blikjes Red Bull gehad. En nu heb ik een bijna-lege zakje Joppie chips, zakje zoute popcorn, 2 Bullit blikjes, pennywafels en 2 reepjes choco (hazelnoot & rozijnen en karamel).
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Nieuwe inkoop. Nu komt er nog een zakje Doritos Cool American, 2 Hero fruitontbijt, een reepje chocolade en een zakje popcorn zout bij. Gewoon lekker tussendoortje tijdens een film.
Eventuele snack-tips tijdens een film zijn altijd welkom. Het moet niet te gek worden en gewoon simpel houden.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Vind die kroepoek chips ook wel geslaagd 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Ook wel makkelijk te nassen, alleen vind ik het bijna niets vullen. Je kan gerust 30 van die dingen knabbelen zonder een keer door te slikken. Het is eigenlijk gewoon lucht...
Net terug van de AH; 2 fruitontbijt (om s'avonds op te drinken natuurlijk), een Red Bulletje en een reepje choco hazelnoot, Joppie chips (standaard) en een zakje popcorn (zout). Ik heb nog ergens een halve zakje Doritos Cool American en nog een halfvolle zakje popcorn liggen, dus ik kan er weer zo'n 3 - 4 films tegenaan.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Meestal een zak chips en bokkepootjes. En wat wiet.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3218 votes
Ook wel makkelijk te nassen, alleen vind ik het bijna niets vullen. Je kan gerust 30 van die dingen knabbelen zonder een keer door te slikken. Het is eigenlijk gewoon lucht...
Net terug van de AH; 2 fruitontbijt (om s'avonds op te drinken natuurlijk), een Red Bulletje en een reepje choco hazelnoot, Joppie chips (standaard) en een zakje popcorn (zout). Ik heb nog ergens een halve zakje Doritos Cool American en nog een halfvolle zakje popcorn liggen, dus ik kan er weer zo'n 3 - 4 films tegenaan.
Jij hoeft zeker nooit op de lijn te letten?
als ik dit doe bij iedere film die ik kijk kom ik nog eens 10 kilo aan ofzo haha
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Nee, niet echt. Ik heb mezelf wel een flinke tijd niet gewogen, maar ik kom nooit meer dan 73kg.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zoek nog steeds een winkel die weer caramel popcorn verkoopt. Vond ik altijd zo lekker om te eten tijdens een film.
Kwam er toevallig dit weekend achter dat de AH het verkoopt 
Heerlijk zeg, meteen 2 zakken gekocht.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Bier en chips, soms blokjes kaas enz.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Doritos (Nacho Cheese krijgt m'n voorkeur) blijft het lekkerste tijdens een film 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Een malse steak, aardappelen of friet, jus en groente. Rode wijn om de boel weg te spoelen. Tegen de tijd dat ik echt 'in de film' zit een sigaretje of sigaartje om te ontstressen. Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de snacks.
hannanasje
-
- 37 messages
- 230 votes
rood wijntje met zelfgemaakte guacamole en nacho's
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
zelfgemaakte guacamole
Heerlijk, dat maak ik ook vaak. maak het ook wel 's met stukjes krab er doorheen erg lekker.
en natuurlijk een pit bewaren en in de schaal met guacamole doen, wordt het niet zo snel bruin 
hannanasje
-
- 37 messages
- 230 votes
bij mij is die dezelfde avond nog op hoor 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Mijn snacks voor de komende films.
Autodrop bosvruchtrode Cadillacs
Lays patatje joppie
Popcorn zout
Milka choco-wafels
Côte d'Or
Toffifee
Stroopwafels
En een kerststol 
Als drinken heb ik nog Cherry coke en zo nu en dan een energie blikje (of Bullit of Red Bull, absoluut geen goedkope 0,30 cent blikjes...).
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Eten: winegums, Katjang pedis, pistachenoten en cashewnoten. Drinken: Sportline, isostar, icetea
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Iets nieuws aan het uitproberen tijdens filmkijken.

Cobra power energy drink en Nestlé Joe (cacao). Allemaal bij de Action te vinden, voor nog minder dan 1,50.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Afgelopen 4 films met Autodrop, bolognese chips, parisettes, Snicker reepjes, M&M mini-zakjes, zoute popcorn en Haribo snoep mee gedaan.
Nu even nieuwe inkoop gedaan, ook genoeg voorraad voor de komende 3 films, Smith's ham & kaas, popcorn, M&M's en Snickers. Het enige wat ik moet hebben zijn Kanjer cake.
Mijn drinken bestaat uit Lipton Ice Tea, Dr. Foots, Red Bull, cola en andere energie drank.