• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.872 votes
Profile

Welke versnapering bij welke film?

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Ik ben altijd voorstander van een lekker knabbeltje bij de film... Nou vind ik de ene knabbel net iets beter bij een film passen dan de ander... Bij Spirited Away vind ik vietnamese loempia's passen en een frisdrankje erbij... En bij Kill Bill doen de M&M's en een biertje het best.

Lord of the Rings ben ik nog niet helemaal uit...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

LOL !

Serieus? Ik eet het liefste hartig (lees: chips) en drink het liefste iets waarvan je veel voor weinig kunt kopen (lees: cola, bier).

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Wat een leuk idee, film en versnaperingen linken !

Kill Bill en M&M's heb ik getest !

Kill Bill, laat op de avond met sterke drank (lees whisky ofzo, hoeft geen eten bij)

Spirited away,niet aan de orde, ga iknooit weer zien

LOTR: Lembas-bread

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Chips in alle gevallen behalve bij een Nederlandstalige film (of een Engelstalige zonder ondertiteling), want dan kun je het niet verstaan.

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Ik zie in ieder geval dat er nog een chipsfan in the house is! Ik denk dat ik die maar bij de lord of the rings en dan een beetje pittige chips (spicy, chili-achtige dingen_ met heel veel frisdrank... Daar zou ik waarschijnlijk ook wel de marathon mee doorkomen...

Tja en de M&M's dan ga ik voor de bruine (alleen chocolade) M&M's, de noten moeten er dan maar niet bij...

Maar Yak, wat doe je dan bij NL-films? Helemaal niks?

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

Yak wrote:

Chips in alle gevallen behalve bij een Nederlandstalige film (of een Engelstalige zonder ondertiteling), want dan kun je het niet verstaan.

Daar kon je op wachten Menghini dat deze grap hier gemaakt ging worden, maar wel een hele goede Yak!

V

• 8369 messages
  • 3362 votes

Het liefst een goed gekoeld biertje. Verwacht ik een standaard film, drink ik een standaard (lees: normaal) biertje. Verwacht ik iets hoogstaands, iets aparts, dan kome Duvel, Palm et cetera aan de beurt. Qua eten heb ik het liefst een bittergarnituurtje of Vlammetjes (niet boos)

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

flipsen schreef:

(quote)

Daar kon je op wachten Menghini dat deze grap hier gemaakt ging worden, maar wel een hele goede Yak!

Grap?? Dat probleem heb ik ook altijd. Zeer irritant.

Daarom chips eerst nat maken. Dan maakt het geen geluid meer.

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

goeie tip

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Ah bah, nat?!, nee, dan mis je het hele effect, wil je Nederlandse films dan verstaan? Ik bedoel, daar moet je je versnapering ook op aanpassen!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Het liefst een roze zalm, bij voorkeur net gevangen in een schotse beek en geroosterd en gegrild op eikenhout. Daarnaast in een lichtzure saus ingemaakte ansjovisjes met fijne italiaanse kruiden. En afsluitend wat groenige olijfen voorzien van knoflookteentjes.

Maar bij gebrek aan bovenstaande voldoet elk nootje uit de supermarkt.

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

flipsen

• 1696 messages
  • 482 votes

FisherKing wrote:

Het liefst een roze zalm, bij voorkeur net gevangen in een schotse beek en geroosterd en gegrild op eikenhout. Daarnaast in een lichtzure saus ingemaakte ansjovisjes met fijne italiaanse kruiden. En afsluitend wat groenige olijfen voorzien van knoflookteentjes.

te veel gedoe!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Haha, dan is de film al lang afgelopen . Pringles zijn altijd voor mij de ulieme filmchips. "Ze smoaken, zoals ze kroaken" is daar niet op van toepassing .

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Wat ik vrijwel nooit eet bij films is chips.. Daar worden je klauwen zo vet van.. Cola vind ik erg belangrijk als ik een film ga kijken.. Ik kan ook heel makkelijk een film kijken zonder versnaperingen..

Erg leuk topic trouwens..

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

pizza bij vermakelijke hersenloze films ... _o_

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Zonder versnaperingen?!

Menghini

• 1306 messages
  • 941 votes

Je bedoelt Hannibal Sn@ke?

Yak

• 4950 messages
  • 829 votes

Natte chips bij Hollandsche films, geniaal.

Vaak genoeg geen versnaperingen trouwens, maar wel een lekkere pint erbij. Dit alles geldt trouwens voor films thuis, in de bioscoop doe ik eigenlijk niet aan popcorn of eminems of zo. Maar wel weer aan een pint.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Paprika-chips (het enige waar ik niet van af kan blijven) en sinaasappelsap, de perfecte combinatie!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

In de bioscoop vaak geen versnaperingen, wel pintjes (geweldig woord ). Thuis bij licht vermaak ook een pintje en bij de wat spannendere films een wijntje (Als je door de spanning vergeet door te drinken gaat hij tenminste niet dood. Integendeel: hij wordt er beter op). Chips eet ik niet bij films. Een goed belegde boterham of een pizza kan ik daarentegen wel weer waarderen. Of simpelweg een pak toastjes met goed smeersel of ander beleg is ook wel geslaagd bij mij. Wat ook goed tijdens een film te eten is, zijn de warme maaltijden. Bij voorkeur pasta's (de met één hand naar binnenscheppende maaltijden). Een film op de vroege morgen doet het overigens goed met een pak 'Goedemorgen'. Bij films voor de warme maaltijd eet ik niets. Een stevige bak koffie volstaat.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

M&M's, cassave kroepoek en een zakje haribo pretmix doet het bij mij altijd wel goed tijdens de film, en daar dan een paar blikjes fernandes groen bij en that's it. Moet wel even zeggen dat ik bij films als IDI I SMOTRI en SALÒ het liefst niks eet.

Leuke topic.

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

When Harry met Sally - Gerookte kipfilet

Amadeus - Dropjes (zoute)

Truman Show - Yoghurt

Eat drink man woman - Wokkels

Educating Rita - Patat met satésaus

Network - Appelcompôte

Godfather II - Rozijntjes

A short film about killing - Kauwgumlolly's

Alice doesn't live here anymore - Stroopwafels

Fargo - Mokkaboontje

Once upon a time in the west - Zandkoekjes

Naked lunch - Soep

Z - Kaviaar

It happened one night - Worteltjes (ecologisch)

Nostalghia - Toastje met filet Americain

-

The year of living dangerously - Advocaatje met slagroom

Ordinary people - Chips (liefst paprika)

Papillon - Droge matzes

Ironweed - Pastasalade

Conformista, Il - Walnotenijs

!!!

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

renske wrote:

Papillon - Droge matzes

Of een paar kokosnoten.

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

Precies!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Jordy wrote:

Paprika-chips (het enige waar ik niet van af kan blijven) en sinaasappelsap, de perfecte combinatie!

Goeie combinatie??? dude...

ontopic:

Bij een film als Das Experiment graag drie valiumpjes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mietje!

Linda

• 1336 messages
  • 0 votes

Diesel wrote:

Moet wel even zeggen dat ik bij films als IDI I SMOTRI en SALÒ het liefst niks eet.

Ik zie een vriendin van me nog aankomen met een zak chips toen we samen Salo gingen kijken (En nee, aan eten is ze niet toegekomen)

In de bioscoop eet ik vaak chips, het liefst Doritos of Tortillachips om precies te zijn.

In filmhuizen eet ik vaak niks. Mocht ik toch ineens honger krijgen dan graai ik wel wat bij een vriendin weg en als ik alleen ben ga ik wel op mijn nagels zitten kloven .

Thuis lig ik het liefst op bed met een lekker glaasje Pisang Ambon (En als dat er niet meer is doe dan maar Passie, 7-up of dubbel fris oid)

Wat ik eet ligt er maar net weer aan waar ik zin in heb (of wat mijn moeder meebrengt ) maar dat is meestal chips, koek, droge crackers, een appel of mandarijnen.

Nou dat was het wel zo'n beetje

renske

• 1105 messages
  • 926 votes

Oooooh, dus jíj bent diegene die altijd met chipszakken zit te kraken!

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Food:

- Lays Sensations Chicken & Thyme

- M&M's, geel of bruin, I don't care

Drinks:

- IceTea perziksmaak

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.