- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
In het weekend wel een zak paprika chips (die vaak al snel op is). Maar om nou iedere keer chips te eten als ik een film kijk
Vaak is het gewoon een glas water en brood. Ben ook maar een simpele man 
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Een glaasje whisky en [insert random] knabbel of zoutjesgebeuren is wel het meest ideaal.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Chips en dan bij voorkeur cheese onion, een hele zak is niet veilig voor me. Chocolade doet het trouwens ook goed kwam ik gisteren achter. Om te drinken cola of bier. Bij flauwe komedies (Freddie Got Fingered, Kung Pow enz.) grote hoeveelheden bier, dan zijn ze nóg flauwer.
In de bios kan ik t nooit laten, zelfs niet door die belachelijke prijzen, om popcorn te kopen en een beker cola.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ik drink niks en eet niks tijdens een film in de bioscoop. Ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Ik drink niks en eet niks tijdens een film in de bioscoop. Ik heb daar zo'n ontzettende hekel aan.
Als andere mensen het doen wel ja. 
Ik neem wel af en toe wat te drinken, maar ga nooit uitgebreid een zak chips zitten leegvreten, want ik weet dat dat irritant is voor anderen.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes

(afbeelding)
Maar dan zonder die bladeren Diesel... 
titan
-
- 1609 messages
- 4411 votes
Niets. Een knabbelaar of snoeperd ben ik niet zo en drinken doe ik voor de film wel. Liefst thuis, want in een bioskoop is het drinken schreeuwend duur. Zonder eten en drinken kan ik me (als alle overige bioskoopbezoekers dan tenminste ook zoveel mogelijk doen) tevens beter op de film concentreren.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Drank: thee (altijd)
Eten: soms (koek, chocola of chips)
In de bios niks. Achteraf een cafétje in.
Menghini
-
- 1306 messages
- 941 votes
Bij echt saaie films, waar ik wel ff wakker moet blijven (zie ik die dan? Jawel: als ik nog niet weet dat ik ze niet meer hoef te zien
) neem ik een juttersbittertje met gloeiend hete bitterballen! Dat werkt echt prima: dan kun je je gedachten soms laten gaan over de hoeveelheid alcohol die je met 1 slok binnenkrijgt of je verbrande tong... 
Devastation HCT
-
- 405 messages
- 1414 votes
Bij de meeste films popcorn of chips. Als een film saai wordt, dan heb liever iets wat zwaarder in de maag ligt. Bij spannende films iets wat geen geluid maakt en bij films zonder enig verhaal borrelnootjes (als er een fuif is, get it?)
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Een vereiste versnapering bij het filmkijken is voor mij de sigaret. Helpt verder ook tegen elk hongergevoel.

Voor de afwisseling ook af en toe een shaggie!
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Drop bij Drop Dead Fred, Drop Zone of Drop Dead Gorgeous.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Dat lijkt op een "breudje zoer vleis" van Bufkes. 
GFM
-
- 1116 messages
- 1536 votes
Is gewoon oud-Hollandse shoarma.......heerlijk!!
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
Hee, jij eet dus ook sjoepasjoeps! 
Ik ben zelf trouwens een groot liefhebber van

Maar dan zonder nootjes. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Hee, jij eet dus ook sjoepasjoeps!