• 177.896 movies
  • 12.201 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.925 votes
Profile

Welke versnapering bij welke film?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Geen probleem met zoute popcorn, al heb ik wel liever zoete.

Gister iets meer dan een half tonnetje Ben & Jerry's Cookie Dough weg gewerkt bij de film. Werkte ook goed, maar tis dat ik toevallig geld had, want dat is niet voor elke week hoor.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaag tijdens 2 films: 473ml Red Bull, Lays Patatje Joppie en een zakje zoute magnetron popcorn.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Als ik in Amerika ben haal ik altijd zoute popcorn met boter voor in de magnetron.. Heerlijk.

(neem ook altijd een doos mee terug naar Nederland. hier nog nooit zien liggen)

Dus als iemand het hier heeft gezien is iedere tip welkom.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Klinkt wel lekker. Nog nooit hier in winkels gezien eigenlijk. Misschien is er een kans om ze bij speciale importshops te vinden?

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

wat dom nooit bij stil gestaan, kijk even op amazon.com en voilà.

http://www.amazon.com/Pop-S...

bedankt voor de tip Minotaures.

VHS1975

• 348 messages
  • 70 votes

sinterklaas wrote:

Men scheurt karton in stukjes, men vermengt het met zout, en je hebt zoute popcorn.

En als men diezelfde pocorn nu eens gaat vermengen met suiker.....heb je dan zoete popcorn?

Ik vind die zoete popcorn altijd zo plakken aan je vingers. In de cinema koop ik altijd een maxi menu (de grootste emmer popcorn en een liter cola of andere frisdrank.)

En dan eet ik elk stukje popcorn 1 voor 1 op. En van elk stukje knabbel ik eerst nog de "uitstulpsels" vanaf. (Jaja, ik verveel me niet tijdens het filmkijken ) En als de film is afgelopen heb ik net mijn emmer leeg.

Ik vind het dan ook "verschrikkelijk" als mijn vriendin....eeumm vrouw opeens gaat graaien in mijn emmer.Echt met handen tegelijkertijd en dan is die emmer opeens in 10 minuten half leeg. hahaha

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Filmpje1 wrote:

wat dom nooit bij stil gestaan, kijk even op amazon.com en voilà.

http://www.amazon.com/Pop-S...

bedankt voor de tip Minotaures.

Heh, ik wist niet dat ze etenswaren op Amazon verkopen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaag weer 2 films met hetzelfde als gister, maar dan zonder Red Bull. Ik heb wel wat nieuwe koekjes bij de Action gehaald, dat is dan weer iets wat ik voor het eerst probeer tijdens het film kijken.

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

altijd lekker, ik heb vandaag ook 2 films gezien, Hard candy & Welcome to the rileys wat trouwens 2 aanraders zijn. met een pak ice tea van de aldi en een broodje frikandel

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Voor een paar films straks; zakje Lays, een halve zak popcorn, choco-fingers, zaans huisje bisc's, cream wafer roll en 1 kilo snoep gummi-fruit mix.

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

Rianneke_Dan wrote:

Popcorn? Wie heeft het nou over popcorn Nachos natuurlijk! Met kaas of guacamole dip

dat maakt een film avond kompleet

sweinsteiger

• 2278 messages
  • 0 votes

Heb niet zo graag nachos, te droog opzich en de saus te pikant, of niet te vreten.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

sweinsteiger wrote:

Heb niet zo graag nachos, te droog opzich en de saus te pikant, of niet te vreten.

Je moet ze ook in de oven doen met chilisaus en kaas eroverheen. Héérlijk!

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

vooral warme kaassaus of chili saus

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

jullie vergeten het belangrijkste ingrediënt,

de Jalapeño

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Choco cocos cake... dat ben ik meer aan het eten tijdens film kijken.

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb nu een 2 witte boterhammen met tonijn uit blik en whiskey cocktailsaus tijdens het kijken van series. Op aanraden van Jordy! Normaal gesproken vind ik met mayo lekkerder, maar die was op. Bij gebrek aan beter dus toch maar voor de whiskey cocktailsaus gekozen en dit is ook erg lekker.

Dank u Jordy!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1735 votes

Chips en bier, gewoon heel simpel. Af en toe wat blokjes kaas en worst enzo.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Ik heb nu een 2 witte boterhammen met tonijn uit blik en whiskey cocktailsaus tijdens het kijken van series. Op aanraden van Jordy! Normaal gesproken vind ik met mayo lekkerder, maar die was op. Bij gebrek aan beter dus toch maar voor de whiskey cocktailsaus gekozen en dit is ook erg lekker.

Dank u Jordy!

Haha je maakt mijn dag weer goed, leuk om te horen Is ook tongstrelend natuurlijk. Tip 2: soms heb ik er ook sla tussen, ook lekker

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeeeh, dat ga ik van de week maar eens proberen, mijn boterhammen zijn nu al op. Heb nog wel boterhammen, nog een blikje tonijn en wat whiskeysaus en heb ook sla in huis. Misschien dat ik straks nog wel 1 boterhammetje pak!

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

melvddonk wrote:

Gadverdamme wat een smerig bammetje haha. Ik had vanavond alleen chocola

Heb trouwens wel honger opeens

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Lekker bij films met veel gore...

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

TheShadowking wrote:

(quote)

Gadverdamme wat een smerig bammetje haha. Ik had vanavond alleen chocola

Heb trouwens wel honger opeens

Heb je het ooit geprobeerd?

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Nou niet een boterham tonijn met cocktail saus specifiek, maar ik vind tonijn apart al goor en ben ook niet zo'n fan van die melige cocktailsaus dus

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Voortaan eet ik donuts terwijl ik films kijk. Lekker... Heb er nu al zin in.

TheShadowking

• 403 messages
  • 0 votes

Ja die zijn wel relaxt idd

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Mwa, niet zozeer die. Die zijn ook wel lekker, maar ik heb toch liever originele donuts bij de C1000 ofzo.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Nu aan de;

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.