- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Geen probleem met zoute popcorn, al heb ik wel liever zoete.
Gister iets meer dan een half tonnetje Ben & Jerry's Cookie Dough weg gewerkt bij de film. Werkte ook goed, maar tis dat ik toevallig geld had, want dat is niet voor elke week hoor.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vandaag tijdens 2 films: 473ml Red Bull, Lays Patatje Joppie en een zakje zoute magnetron popcorn.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
Als ik in Amerika ben haal ik altijd zoute popcorn met boter voor in de magnetron.. Heerlijk.
(neem ook altijd een doos mee terug naar Nederland. hier nog nooit zien liggen)
Dus als iemand het hier heeft gezien is iedere tip welkom.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Klinkt wel lekker. Nog nooit hier in winkels gezien eigenlijk. Misschien is er een kans om ze bij speciale importshops te vinden?
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
wat dom nooit bij stil gestaan, kijk even op amazon.com en voilà.
http://www.amazon.com/Pop-S...
bedankt voor de tip Minotaures.
VHS1975
-
- 348 messages
- 70 votes
Men scheurt karton in stukjes, men vermengt het met zout, en je hebt zoute popcorn.
En als men diezelfde pocorn nu eens gaat vermengen met suiker.....heb je dan zoete popcorn? 
Ik vind die zoete popcorn altijd zo plakken aan je vingers. In de cinema koop ik altijd een maxi menu (de grootste emmer popcorn en een liter cola of andere frisdrank.)
En dan eet ik elk stukje popcorn 1 voor 1 op. En van elk stukje knabbel ik eerst nog de "uitstulpsels" vanaf. (Jaja, ik verveel me niet tijdens het filmkijken
) En als de film is afgelopen heb ik net mijn emmer leeg.
Ik vind het dan ook "verschrikkelijk" als mijn vriendin....eeumm vrouw opeens gaat graaien in mijn emmer.Echt met handen tegelijkertijd en dan is die emmer opeens in 10 minuten half leeg. hahaha 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
wat dom nooit bij stil gestaan, kijk even op amazon.com en voilà.
http://www.amazon.com/Pop-S...
bedankt voor de tip Minotaures.
Heh, ik wist niet dat ze etenswaren op Amazon verkopen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Vandaag weer 2 films met hetzelfde als gister, maar dan zonder Red Bull. Ik heb wel wat nieuwe koekjes bij de Action gehaald, dat is dan weer iets wat ik voor het eerst probeer tijdens het film kijken.
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
altijd lekker, ik heb vandaag ook 2 films gezien, Hard candy & Welcome to the rileys wat trouwens 2 aanraders zijn. met een pak ice tea van de aldi en een broodje frikandel 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Voor een paar films straks; zakje Lays, een halve zak popcorn, choco-fingers, zaans huisje bisc's, cream wafer roll en 1 kilo snoep gummi-fruit mix.
the flash
-
- 317 messages
- 103 votes
Popcorn? Wie heeft het nou over popcorn
Nachos natuurlijk! Met kaas of guacamole dip
dat maakt een film avond kompleet
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
Heb niet zo graag nachos, te droog opzich en de saus te pikant, of niet te vreten.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Heb niet zo graag nachos, te droog opzich en de saus te pikant, of niet te vreten.
Je moet ze ook in de oven doen met chilisaus en kaas eroverheen. Héérlijk!
Filmpje1
-
- 1291 messages
- 1029 votes
jullie vergeten het belangrijkste ingrediënt,
de Jalapeño
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ook eens uitproberen:
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Choco cocos cake... dat ben ik meer aan het eten tijdens film kijken.

melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb nu een 2 witte boterhammen met tonijn uit blik en whiskey cocktailsaus tijdens het kijken van series. Op aanraden van Jordy!
Normaal gesproken vind ik met mayo lekkerder, maar die was op. Bij gebrek aan beter dus toch maar voor de whiskey cocktailsaus gekozen en dit is ook erg lekker.
Dank u Jordy! 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1735 votes
Chips en bier, gewoon heel simpel. Af en toe wat blokjes kaas en worst enzo.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik heb nu een 2 witte boterhammen met tonijn uit blik en whiskey cocktailsaus tijdens het kijken van series. Op aanraden van Jordy!
Normaal gesproken vind ik met mayo lekkerder, maar die was op. Bij gebrek aan beter dus toch maar voor de whiskey cocktailsaus gekozen en dit is ook erg lekker.
Dank u Jordy!
Is ook tongstrelend natuurlijk. Tip 2: soms heb ik er ook sla tussen, ook lekker
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Oeeeh, dat ga ik van de week maar eens proberen, mijn boterhammen zijn nu al op. Heb nog wel boterhammen, nog een blikje tonijn en wat whiskeysaus en heb ook sla in huis. Misschien dat ik straks nog wel 1 boterhammetje pak! 
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Gadverdamme wat een smerig bammetje haha. Ik had vanavond alleen chocola 
Heb trouwens wel honger opeens 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Gadverdamme wat een smerig bammetje haha. Ik had vanavond alleen chocola 
Heb trouwens wel honger opeens
Heb je het ooit geprobeerd?
TheShadowking
-
- 403 messages
- 0 votes
Nou niet een boterham tonijn met cocktail saus specifiek, maar ik vind tonijn apart al goor en ben ook niet zo'n fan van die melige cocktailsaus dus
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Voortaan eet ik donuts terwijl ik films kijk. Lekker... Heb er nu al zin in.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Mwa, niet zozeer die. Die zijn ook wel lekker, maar ik heb toch liever originele donuts bij de C1000 ofzo.