- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
In het Vote for favorite scene-game topic
Dat is ten minste een echte vrouw 
Alsof jij die aan zou kunnen. 
3-6
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
De memorabiliteit hiervan ontgaat me volledig.
V
-
- 8369 messages
- 3364 votes
memorabiliteit
Leuk verzonnen hoor, maar dat woord bestaat niet. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes

Eh, even een offtopic vraagje. Waarom is memorabel dan wel een woord, en memorabiliteit niet? 
Maar dit even tussendoor, sorry...
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Geeft niks, ik denk dat het wel bestaat alleen niet in de zin die U-96 bedoelt. Denk dat hij memorabelheid oid bedoelt. Memorabiliteit zou een zelfstandig naamwoord zijn: 'iets dat memorabel is'.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Geeft niks, ik denk dat het wel bestaat alleen niet in de zin die U-96 bedoelt. Denk dat hij memorabelheid oid bedoelt. Memorabiliteit zou een zelfstandig naamwoord zijn: 'iets dat memorabel is'.
Maar dat laatste is volgens mij een memorabilium (meervoud: memorabilia).
Nou ja, on topic maar weer.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Ik was me er iig wel van bewust dat het woord niet bestaat.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Opmerking tegen Jordy bij The Night of the Hunter
Ik snap niet dat jij ook aan deze site meewerkt.

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik wil deze toch nog even met jullie delen :
SpyCow schreef bij Don't Be A Menace....Hood :
ik kom hier om de reviews van de film in kwestie te lezen, niet de logsfiles van een of ander TMF chatbox

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En gelijk heeft ie met die opmerking. 
Ja als je kijkt wat daarvoor allemaal werd gepost kan ik me goed voorstellen dat iemand een dergelijke opmerking maakt 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Bij "marathon van de zaag"
ik vind dat er voortaan bij dit soort marathons verplichte dopingcontroles moeten komen!
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ooh wat kan ik mij ergeren aan deze film! Het spel is overdreven, de dialogen irritant en de gedragingen van de hoofdpersonen soms zo onlogisch als wat. Maar toch waardeer ik de film goed, omdat het een goede weerspiegeling is van de tijdsgeest. De tijd waarin het zich afspeelt en de tijd waarin het gemaakt is.
.....
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Gone with the Wind. Zo grappig vond ik dat niet.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Maar wel een redelijk brakke redenering. Ook een leuk tijdsbeeld wat ewalk van de jaren 30 heeft. Overdreven, irritante dialogen en onlogische gedragingen. De mens 70 jaar geleden had nog een hele weg af te leggen 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8544 votes
Terrecht verkozen tot beste Nederlandse film alletijden. Turks Fruit is een prachtige ontroerende liefdesgeschiedenis waarvan de levenslust af knalt. 't is jammer dat zoveel mensen afhaken als er een pik of kut in beeld komt. Misschien doen die het allemaal op z'n Amerikaans met hun kleren aan onder de wol en stinkt sex bij hun niet naar pies.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Jawadde... Met wie of wat heeft Reinbo sex? Of heeft hij er nog geen gehad? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dit kreeg ik via P.M. binnen nadat ik de Turkse film Hababam Sinifi 3,5 met 1* had beoordeeld :
[edit kapp: knip]
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Zoveel spelfouten in een zin is wel memorabel ja 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mja, nogal redelijk respectloos. Ik heb zo'n beetje het gevoel dat het hier de gangbare manier van communiceren is met elkaar, wel spijtig...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Lijkt me meer iets om te melden aan een moderator ipv hier neer te pennen. PM's heten niet voor niets zo.
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Hij heeft zich gisteren ingeschreven, en weet nu al dat jij geen geld heb om de fillum in de bioskoop te sienn??
knapp!
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Hij heeft verstand van films, maar hij is ook al helderziend... 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Lijkt me meer iets om te melden aan een moderator ipv hier neer te pennen. PM's heten niet voor niets zo.
Ik heb het ook naar Jordy gestuurd maar ik vond het ook wel memorabel genoeg om hier neer te zetten.