- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Het mag eigenlijk niet, pm's hier zetten, maar hij is wel hilarisch
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het mag eigenlijk niet, pm's hier zetten,
Persoonlijk vind ik van wel Freud, je mag die dingen gewoon niet in de doofpot stoppen. Ik vind dat iedereen moet weten met wie hij bezig is.
Ik vraag mij af of die zelf wel beseft hoe belachelijk hij zich hiermee maakt?
En moviefreak#1, als je enkele euro'tjes tekortkomt om de bios te betalen geef me dan een seintje. 
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Gelijk bannen. Zeker met zoveel spelfouten.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
En moviefreak#1, als je enkele euro'tjes tekortkomt om de bios te betalen geef me dan een seintje. 
Wijze reactie speedy 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Bij Collateral
waarschijnlijk de beste oorlogsfilm van Tarantino, jullie zullen nog van hem horen, want volgens mij is dit een nieuw talent!
Zo raar dat hij grappig is 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als ik een paar euro'tjes tekort was gekomen had ik wel een andere film uitgezocht 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik vermoed wel dat dit als grap bedoeld was.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
Waarschijnlijk wel, maar toch heel raar. Oorlogsfilm? Tarantino? Jullie zullen nog van hem horen? Erg grappig idd 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Waarschijnlijk wel, maar toch heel raar. Oorlogsfilm? Tarantino? Jullie zullen nog van hem horen? Erg grappig idd 
Ja, best wel een droge opmerking
.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ach ja, een nederlander zal soms Turkse grappen niet begrijpen en een Turk soms nederlandse grappen niet.Ik ben zelf ook een Turk en heb net Flodder 2*gegeven, terwijl sommigen hem als een Nederlandse Topfilm zien..
Ik zou me liever zorgen maken om opmerkingen als :''jaa eindelijk kan de wereld zien hoe de palestijnen echt zijn'' bij Munich.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
mogen we ook om BEIDE zorgen maken? het 1 sluit het ander namelijk niet uit....(zie palestijns-israel issue)
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
mogen we ook om BEIDE zorgen maken? het 1 sluit het ander namelijk niet uit....(zie palestijns-israel issue)
Ik had het over mezelf, je mag zelf gerust denken wat je wil en ze zijn ook beide ernstig, maar de ene gaat over geloofracisme en de andere over overdreven nationalisme.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
...sommigen zouden beweren dat nationalisme JUIST gevaarlijker is dan geloofsracisme....
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ja, sorry, mijn laatste bericht kan ik nog wel verwijderen.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Nee , hij bedoelt dat hij er weinig aan vond , en zegt dat dit word gezien als Nederlandse topfilm die hij dus niet zo leuk vind.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
[Persoonlijk vind ik van wel Freud, je mag die dingen gewoon niet in de doofpot stoppen. Ik vind dat iedereen moet weten met wie hij bezig is.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Geen idee waar ik deze discussie kan vinden, maar om toch even mijn mening te geven. Ben het volledig eens met Mikey. PM's zijn strikt persoonlijk en horen niet openbaar worden gemaakt, of iets dergelijks.
Mocht dit namelijk niet persoonlijk zijn heb ik sinds vandaag mijn laatste pm gestuurd. PM = PERSONAL MESSAGE.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ronduit belachelijk, PM's zijn Personal en niet openbaar. Dat is een principekwestie lijkt me.
Het recht van geheimhouding heeft 'ie wel verspeeld lijkt me. Als ik uitgescholden/bedreigd wordt kunnen die principes me gestolen worden.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Bedreiging? Niet gelezen. Als iemand prive ruzie heeft dan mag dat wel prive blijven. Nogmaals wat mij betreft is het een principkwestie, anders kan je aan de gang blijven. Het lijkt me nogal vervelend als iemand straks PM van mij in dit topic zet om wat voor reden dan ook.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Nee, dan stuur je een pm naar de moderators. Als iemand je uitscheldt in een pm, ga je niet de andere persoon en plein public uitschelden.
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Gedragsregels
Hetzelfde geldt natuurlijk als je uitgescholden wordt in het forum, maar dan stuur je een alert-melding en ga je niet zelf hatelijke posts posten.
"Wij willen bloed zien", was stoer op de basisschool, maar ik neem aan dat we nu wel wat volwassener en verstandiger zijn...
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Zo gaan ons amsterdammers/naammakkers niet met elkaar om mike 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Zo gaan ons amsterdammers/naammakkers niet met elkaar om mike 
Daar heb je helemaal gelijk in 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Toch niet die PM over mijn Grease marathon, hoop ik? 
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Ik vind dat die PM wel hier neergezet mag worden, en een admin gecontact mag worden en die gast een ban mag krijgen.
Principe : Geen pms hier bij quotes is goed, maar aangezien je die PM niet persoonlijk moet opvatten met al die beledegingen mag hij hier wel, het principe: Laten we eens normaal met elkaar omgaan is nog altijd het balangrijkste.
O ja en verder is hij idd memorabel
Moviefreak schelt ook niemand uit hij zet het er gewoon letterlijk op. Ik zou het iig ook bekend maken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En ik kan er niet mee lachen. Principekwestie: mijn voeten. Zulke dingen moet je niet in de donkere hoekjes van een pm verbergen. Dit heeft niets meer met 'personal message' te maken, maar wel met het verwijten en uitkafferen van een persoon. En als hij dit met één iemand doet, doet hij het met anderen ook. Enkel door dit in de openbaarheid te brengen kan men zulke zielige ventjes stoppen, enkel en alleen al omdat zij enkel durven te werken in de anonimiteit. Confronteer hem openlijk met zulke stompzinnige uitspraken en hij zal heel anders reageren (of niet meer), geloof me..
Mag ik jou in een pm zonder ook maar enige reden beginnen verrot schelden? Dat noem ik geen ruzie meer, maar uitlokking.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
omdat zij enkel durven te werken in de anonimiteit...
Hoezo anoniem? Personal bedoel je. Ik kan me in dit geval die keuze voorstellen.
Die wetenschap ken ik niet. Dit doet me denken aan die discussie in nederland.nl dat je alles van iedereen wel openbaar kan maken. Want zolang je niets te verbergen hebt.... Ik vind dat mensen het recht hebben stiekem te zijn. en als ze daar misbruik van maken dan ban je zo'n figuur van de site (
). Trouwens Mug heeft al tekst en uitleg gegeven.
Ja eigenlijk wel, zou het jammer vinden. Als ik die PM openbaar maak dan verlaag ik me ook tot zo'n nivoo- nou ja (trouwens) foutjes zijn ook weer makkelijk gemaakt.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Als je een mod aanspreekt zal die z'n werk ook wel doen lijkt me. Alsof die kerel dit forum leest .
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
De mod heeft zijn werk ook gedaan. Zoals je zegt die kerel leest het forum toch niet (kan hij ook niet meer
)
dus wat maakt het uit.