- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
Bij: Buitenspel (2005)
Tot mijn grote teleurstelling lees ik dat hij het plot weer overneemt van een andere film (je hebt namelijk remakes en remakes, als dit er weer zo eentje wordt als Team Spirit ((haakje in de haakjes, waar ben ik mee bezig?) de kopie van All Stars) dan wil ik het gewoon liever niet weten).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
SmuttWars bij Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith:
En die arme acteur van je ziet wel meer dan een blauw doek achterzich....er werd ook gebruik gemaakt van groene doeken...

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
haha ja probeer die maar eens te counteren 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Moviefreak over zijn huwelijk met z'n DVD speler.
Perfect huwelijk eigenlijk : het doet altijd precies wat het moet doen, het kan me uit een slechte mood halen, het maakt me 's ochtends op tijd en lekker wakker en ik mag er van alles insteken. Wat wil een moderne mens nog meer.

Heeft nog gelijk ook nog! 
gemaster
-
- 1005 messages
- 2716 votes
Bij 'The Honeymooners':
Ik vond het een leuke film wat een afkrakers op deze site elke x jullie zijn geen filmliefhebbers maar filmafkrakers ik geef hem 5 sterren.Als jullie alles zo goed weten ga dan lekker zelf een film maken dan kunnen de liefhebbers jullie afzeiken.
Wat een hoop onzin in zo'n klein berichtje.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
En dan bij The Honeymooners ook nog 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ook dat "Als jullie alles zo goed weten ga dan lekker zelf een film maken dan kunnen de liefhebbers jullie afzeiken."
Lekker duidelijke taal.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij Ben-Hur (1959):
1 van de beste klassiekers, samen met Gone With The Wint, Casablanca, Doctor Zhivago etc.
Zul je altijd zien; Casablanca en Zhivago goed schrijven en dan bij Wind de mist in gaan 
Misschien niet megagrappig, maar wel leuk en herkenbaar 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Vrij geestig hoor
En ook wel heel typisch 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Een film kan idd niet gezellig zijn. Martoi bij Shrek.
Ik weet niet of dit een memorabele quote is, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd om zoiets te zeggen...
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Wat was er dan zo eng aan deze film???
Ik kon er echt niks in vinden dat voor uberhaupt iemand nog eng kan zijn, sterker nog ik zou dit gerust mn kind van 10 laten zien.
Thorak bij the Ring.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Niet echt memorabel. Ik zelf zou die uitspraak ook gedaan kunnen hebben. Ik ben het met 'm eens.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Niet echt memorabel. Ik zelf zou die uitspraak ook gedaan kunnen hebben. Ik ben het met 'm eens.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Die over The Ring. Ik vond hem ook totaal niet eng. Al is dat verhaal over die 10-jarige wat overdreven misschien.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Deze film haalt het niet bij Jaws (deel 1), maar ik vind deze film tot nu toe wel de beste haaienfilm na Jaws (deel 1).
Dylan Blanker bij Deep Blue Sea weet niet echt wat hij/zij van de film vind.. Of ben ik weer eens extreem blond, lees ik weer niet goed, en zegt deze gebruiker iets heel ergs normaals?
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Dan zal ik jouw opmerking bij Thirteen maar vergeten... 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
Of ben ik weer eens extreem blond, lees ik weer niet goed, en zegt deze gebruiker iets heel ergs normaals?
Dit dus...
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dan zal ik jouw opmerking bij Thirteen maar vergeten... 
Ga je gang hoor.
Dat was ook wel een beetje een domme opmerking. Ik heb hem trouwens een beetje ge-edit, opdat ik een beetje slimmer leek.. 
Maar weer on topic..
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Aantal berichten verwijderd. Ontopic graag.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik kwam deze tegen bij The Cave (2005) , vond het wel leuk :
Spyn schreef :
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Een wat minder slimme opmerking is niet meteen memorabel, hoogst zelden zelfs. Dan had dit topic 'MM domme Quotes' geheten, maar anderen afzeiken vanwege domme opmerkingen is niet erg gewenst. Daar zijn al genoeg andere fora voor.
Als je voorbeelden wil van echt memorabele quotes, lees dit topic dan eens door vanaf pagina 1.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Okee, dan haal ik mijn bericht weg.... Bedankt. 
Ik heb mijn bericht weggehaald, maar dat was niet echt slim van me, denk ik. Sorry.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij Suk San: Sun Suk San Geen Hap (1983)
Van mijn part mogen ze deze houden. Meesterlijke dialogen zoals deze:
X: Ik ben Lange Wenkbrauw, oprichter van de E-mei-Clan.
Y: Bent U een goeierd?
X: Natuurlijk, anders zou ik toch geen wit dragen!!!
Indien ik ooit naar China ga draag ik zeker wit om een goeierd te zijn... 1/2* voor de humor + 1* voor de choreografie.

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Als je voorbeelden wil van echt memorabele quotes, lees dit topic dan eens door vanaf pagina 1.
De meest grappige blijft toch de terugkeer van jos2 
Flipman
-
- 7109 messages
- 1141 votes
Deze vond ik wel sterk, bij "The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring;"
Ik heb die film gezien het was cool en mooie muziek 
en die mensen die daar in spelen die hebben toe geen echte wapens??????????????? 
Jawel , er zijn dan ook 3 leden van de cast omgekomen waaronder Elijah Wood en ook nog eens 167 Figuranten