• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Hilarisch

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Aantal berichten weggehaald.

Dit is de plek om Memorabele Quotes te plaatsen, NIET om expliciet gebruikers te gaan bespreken. Dat doen we niet op MovieMeter.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Oké, terecht, sorry.

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Haha, ja die zag ik ook al ja, hilarisme ten top!

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Een versche quote:

holmes bij war of the worlds wrote:

Hij begint goed. vet gemaakt allemaal alleen het einde zuigt ja. dan heb je echt zoiets van; Zo, die tom cruise heeft ook een wazig weekend achter de rug.

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

holmes bij war of the worlds wrote:

Hij begint goed. vet gemaakt allemaal alleen het einde zuigt ja. dan heb je echt zoiets van; Zo, die tom cruise heeft ook een wazig weekend achter de rug.

gemaster

• 1005 messages
  • 2716 votes

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het verre van grappig.

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Het is zo stom, dat het grappig is.

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Wat is er pijnlijk aan dan?

Ik denk dat je het gewoon met een korreltje zout moet nemen, diegene denkt gewoon echt niet na voordat die wat zegt, dus zo ontzettend stom dat het lachwekkend is.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

JonathanTucker wrote:

Wat is er pijnlijk aan dan?

Ik denk dat je het gewoon met een korreltje zout moet nemen, diegene denkt gewoon echt niet na voordat die wat zegt, dus zo ontzettend stom dat het lachwekkend is.

Maar niet memorabel. Lachwekkend-door-stupiditeit opmerkingen, daar staan er helaas heel veel van op deze site.

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Dan verwijder ik um

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ik vind het ook vrij grappig .

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Dan heb je net degene die ik geplaats had gemist Kos.

Haha, die was ook vrij grappig

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Oh, dan heb ik het over de verkeerde. .

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Gizzmann wrote:

Een versche quote:

(quote)

Een betere beschrijving van die film is ondenkbaar.

Da Jando

• 1383 messages
  • 1061 votes

Wazig weekend

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

JonathanTucker wrote:

Haha, ja die zag ik ook al ja, hilarisme ten top!

hilarisme!

memorabel

Quentin

• 10202 messages
  • 8544 votes

Ramon K wrote:

En ik ga zeker niet met iemand discussieren over de gevolgen en effecten van een rijtje totaal verschillende drugs als de persoon in kwestie deze gevolgen nog nooit aan den lijve heeft ondervonden. Ik ga ook geen discussie voeren over menstruatiepijn.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik moest ook wel luid lachen toen ik dat las.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vind de uitspraak eigenlijk nergens op slaan.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Ik vind de uitspraak heel geestig, maar de redenering onzinnig.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Hoezo? Je kan toch moeilijk discussiëren over het effect van verdovende middelen als je zelf nog nooit iets gerookt, gesnoven, geslikt, gedronken, gespoten of gegeten hebt?

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

En enkel militaire kunnen discussiëren over het leger, politici over politiek, voetballers over voetbal, gelovigen over religie, zwangere vrouwen over abortus, &c?

Nog afgezien van het feit dat het goed voorstelbaar is dat iemand gedachten heeft over de maatschappelijke gevolgen van het al dan niet legaliseren van softdrugs, en nauwelijks voorstelbaar dat iemand wil discussiëren over het al dan niet verbieden van menstruatie(pijn).

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Nee, het gaat hier over ervaring. Hoe het is om iets te ervaren. Jij kan toch niets zeggen over menstruatiepijn als je zelf niet menstrueert? Maar dit is echt niet de topic om hierover te discussiëren.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Iemand kan prima praten over het al dan niet legaliseren van drugs, zonder die te hebben gebruikt. Zoals iemand prima kan praten over oorlog, zonder er een te hebben doorleefd.

En sterker nog: op het moment dat iemand mét en iemand zónder ervaring met elkaar in gesprek zijn, is het juist zinvol die ander te informeren natuurlijk.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Tuurlijk. Maar ik kan een vrouw die klaagt over menstruatiepijn toch geen aanstelster noemen als ik niet weet wat die pijn inhoudt?

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

katie morosky wrote:

Nee, het gaat hier over ervaring. Hoe het is om iets te ervaren. Jij kan toch niets zeggen over menstruatiepijn als je zelf niet menstrueert? Maar dit is echt niet de topic om hierover te discussiëren.

Das wel balen dan voor alle vrouwen met menstruatieproblemen die een mannelijke huisarts hebben.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

cornelis wrote:

Iemand kan prima praten over het al dan niet legaliseren van drugs, zonder die te hebben gebruikt. Zoals iemand prima kan praten over oorlog, zonder er een te hebben doorleefd.

En sterker nog: op het moment dat iemand mét en iemand zónder ervaring met elkaar in gesprek zijn, is het juist zinvol die ander te informeren natuurlijk.

Nee, het gaat niet over legaliseren, het ging louter over het effect dat die middelen hebben op je fysieke toestand. Maar aub, ik zie al dat je naar het juiste topic bent gegaan, blijf daar. En dat bedoel ik echt niet gemeen. Ik heb daar gewoon zin in nu.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

SuperSideSwipe wrote:

Das wel balen dan voor alle vrouwen met menstruatieproblemen die een mannelijke huisarts hebben.

Je kan het natuurlijk wel beschrijven en dan zal die arts je zo goed mogelijk proberen te helpen met een middeltje maar of het helemaal adequaat is natuurlijk een andere zaak.

Daarbij zou ik je graag willen doorverwijzen naar het antwoord van Ramon, oké?

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Op het "spuiten en slikken"-topic

djelle wrote:

Laat me nog eens een duidelijk overzicht schetsen over mijn standpunten omtrent drugs en dit programma.

1. Waarom ben ik tegen druggebruik?

A) Het is enorm schadelijk voor de gezondheid.

Neem het voorbeeld van de op zich vrij onschadelijke drug XTC en blijkt dat het toch een zekere schade aanricht op de nieren, de lever, de lichaamstemperatuur en je hersenen. En dat enkel bij het éénmalig slikken van een onnozel klein pilletje. Dan spreek ik me nog niet uit wanneer je het op regelmatige basis gebruikt.

mikey wrote:

Ach.. Vroeger zeiden ze ook dat masturberen schadelijk zou zijn.

Maar eigenlijk moet je heel/een groot deel van de discussie hebben gevolgd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.