- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Waarom zeg je dat vragend kelinci?
Je weet 1000% dat het Oldenzaal is, aangezien je 2000% op zijn naam geklikt hebt... beetje schijnheilig gedoe allemaal...
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
De bioscoop in Etten-Leur (dorp/bijna stad waar ik leef) zou in augustus open gaan. Het is nu december en nog is hij niet open...
Bioscoop is waarschijnlijk niet veilig genoeg.
Hij gaat iig in december 2008 open, alleen... de bioscoop staat pal naast een kerkhof... ik heb nu al zin om daar een horrorfilm te gaan kijken 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik woon nu in Maartensdijk een klein dorpje vlakbij Utrecht. Maar volgend jaar zomer ga ik samenwonen, en dan kom ik terecht in Middelburg (Zeeland) Dus ik ben benieuwd wat dat gaat worden 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Waarom zeg je dat vragend kelinci?
Je weet 1000% dat het Oldenzaal is, aangezien je 2000% op zijn naam geklikt hebt... beetje schijnheilig gedoe allemaal...
Haha wat een mislukte grap inderdaad.
Ze heeftt het overigens niet goed.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Je woont in Oldenzaal aan het Hulsbeek...?
Ik heb dat 1e plaatje eens opgezocht op google, dan staat er dat het een recreatiepark is in Oldenzaal. Misschien dat ik het goed heb?
LindaS
-
- 10 messages
- 0 votes

Woon er sinds de zomer, bevalt me eigenlijk best 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Ik woon in Muntendam.Dat ligt op ongeveer een half uurtje rijden van de stad Groningen, en ook een half uurtje rijden van de Duitse grens.

Zoals het plaatje al doet vermoeden is het gewoon een saai rot dorp.1 keer in het jaar is er een jaarmarkt en thats it.
Het is echt een plattelands dorpje, iedereen kent iedereen, er zitten maarliefst drie kroegen(eerder waren dat er 4) waar je elk weekend dezelfde mensen tegenkomt, een pizzaria, 2 patatboeren, een supermarkt en een soort van recreatie tuin met een theehuisje.Uitgaan doe ik niet meer in het dorp daarvoor ga ik naar mijn stam café in Veendam(2 kilometer onder Muntendam), en als ik naar een Discotheek wil ga ik naar Stadskanaal, waar oa. ook de dichstbijzijnde bios is.
Of ik ga naar het filmhuis in Veendam, daar is dan ook een fatsoenlijk winkelcentrum.
Ook opvallend dat bijna iedereen in het dorp nog het Groninger dialect spreekt incl. ikzelf.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Amsterdam, lichtstad aan de amstel.
Om mijn woorden wat kracht bij te zetten
:

en nu even de realiteit. 

Je kan je kont niet keren of loopt weer tegen een nieuwe bouwput aan. 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Tja, daar ontkom je niet aan, da's in elke grote stad.
En A'dam is qua mobiliteit en verkeer nog steeds verre van ideaal. Daar moet gebouwd worden dus.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Tja, daar ontkom je niet aan, da's in elke grote stad.
Dat is waar, maar heb wel steeds het gevoel dat er nu wel heel veel word gebouwd.
Dat is waar, maar door de vele bouwactiviteiten is de mobiliteit ook verre van ideaal. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Heel Nederland is een grote bouwput. Je kan geen snelweg oprijden of er wordt aan gewerkt.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ook dat is in elk land. Duitsland is helemaal een ramp van wegwerkzaamheden.
Ik snap ook niet waar iedereen altijd zo tof over aan het doen is over lekker doorscheuren op de Autobahn want ik sta om de haverklap tussen de werkzaamheden. En die stukken zijn daar ook nog veel langer dan hier.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Het is vooral het stuk naast Sarphati en de Albert Cuyp en het stuk bij de Vijzelstraat wat wel erg lang duurt. Best wel irritant vooral omdat ze redelijk centraal liggen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Je kan de auto beter voor de deur laten want je wordt om de haverklap omgeleid. Heel erg irritant. Je hebt trouwens mijn werkplek mooi gefotografeerd Klute op je eerste foto
.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Woon er sinds de zomer, bevalt me eigenlijk best 
Leuk Lin, dus hier gaan we een keer een kopje doen? 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ach ie bin 'r één van Brummelhuis?
Ik kom in feite ook uit Oldenzaal. Woon momenteel in Haarlem maar keer ieder weekend nog terug.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Het is vooral het stuk naast Sarphati en de Albert Cuyp en het stuk bij de Vijzelstraat wat wel erg lang duurt. Best wel irritant vooral omdat ze redelijk centraal liggen.
Ja, daar wordt gewerkt voor de noord/zuid lijn. Die is voorlopig nog niet klaar...
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Je hebt trouwens mijn werkplek mooi gefotografeerd Klute op je eerste foto
.
Jij werkt op de amstel? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik woon nog bij m'n ouders in oegstgeest, volgend jaar samenwonen in zoetermeer
Ben zelf ook al 21 jaar Oegstgeestenaer, nog goedkoop thuiswonend en nog lang geen zin om eruit te gaan. 
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
Ach ie bin 'r één van Brummelhuis?
Ik kom in feite ook uit Oldenzaal. Woon momenteel in Haarlem maar keer ieder weekend nog terug.
Brummelhuus ja tuulk, ik heb alleen geen familie in Oldenzaal ^^
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Reek

Inwoners (2007): 1680

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
M'n thuishaven: Deurne (deelgemeente van Antwerpen). Ik woon trouwens maar een straat verwijderd van het Sportpaleis.

LindaS
-
- 10 messages
- 0 votes
Leuk Lin, dus hier gaan we een keer een kopje doen? 
@ Donnie:"Absoluut 
Deurne ziet er mooi en sjiek uit zeg 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Deurne ziet er mooi en sjiek uit zeg 
Deurne is vrij gevarieerd met grote woonblokken tot mooie stukjes natuur.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Dan ben je wel erg selectief geweest met het kiezen van foto's 
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes

[imghttp://www.kleurenvisie.nl/db/upload/Image/artikelen/wie_roodgeelblauw/Doesburg-02k.jpg[/img]

Zo, genoeg Doesburg.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Hoewel de onderste foto er prachtig uit ziet is het werkelijk spuuglelijk ten opzichte van het oude gedeelte van Doesburg.