• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.242 actors
  • 9.374.469 votes
Profile

Vakantie

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik zat op de overgang van de Lage en Hoge Tatra. Bergen waren 2600m hoog en daarboven kwam de temperatuur ook in de buurt van het vriespunt, had jij daar geen last van, Remi? En je bent op die berg van 3500m zeker eerst met een skilift naar een bepaalde hoogte gegaan? Anders is 6 uur wel erg snel...

En goed weer gehad?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

us_raider wrote:

Ik zat op de overgang van de Lage en Hoge Tatra. Bergen waren 2600m hoog en daarboven kwam de temperatuur ook in de buurt van het vriespunt, had jij daar geen last van, Remi? En je bent op die berg van 3500m zeker eerst met een skilift naar een bepaalde hoogte gegaan? Anders is 6 uur wel erg snel...

En goed weer gehad?

Ik was inderdaad met de skilift gegaan. Ik had geen last van temperatuurverschil. Het is augustus, dus al het ijs is gesmolten. Maar erg mooi uitzicht.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Ik heb deze vakantie een berg van 2224 beklommen in Oostenrijk, maar ons hotel lag op 1650 dus, 'maar' een kleine 600m geklommen in een 1,5 u.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dus na 2,5 uur waren jullie weer terug?

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Remi wrote:

Dus na 2,5 uur waren jullie weer terug?

Ja, maar ik vind wel dat we goed doorstappen, ik vooral want ik stap altijd een eindje voorop om als eerste bij de top te zijn, winnaarsmentaliteit zeker??

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Lola1 heeft een berg van 2500 meter beklommen. We wachten nog steeds tot ze terug komt....

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

Ultieme Alpenmoment

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Mooi!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Zekers te weten.

Jorick

• 8776 messages
  • 2335 votes

Gisteren thuis aangekomen van 2 weken Isla Margarita. Mijn vriendin en ik hebben ons prima vermaakt. Lekker weer, gezellig hotel etc. Tevens enkele leuke en mooie excursies gemaakt. Vandaag weer begonnen met werken.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Budapest was trouwens ook absoluut geweldig, en Sziget is het coolste festival dat ik ooit gezien heb . Perfect gelegen, prachtige optredens, onwaarschijnlijk groot en gevarieerd en alleen maar sympathieke bezoekers .

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ah, geen Fransen dit jaar dus... [die waren vorig jaar overmatig irritant, zelfs de Nederlanders verexcuseerden zich massaal richting de Hongaren voor het wangedrag van de Fransen]

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Veel Fransen, die zijn juist cool . Heel behulpzaam op de camping en enthousiast als publiek, nooit problemen mee gehad (en ze houden van dezelfde muziek als ik, tijdens Goran Bregovic vroeg iemand me zelfs of ik uit Frankrijk kwam. Maar als ik jouw bericht lees was dat misschien niet echt een compliment ) Er was wel een Franse drinktent waar ze tot 's morgens vroeg in koor 'O Champs Elysées' zaten te brullen, maar dat hoort gewoon bij de sfeer .

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ieder jaar staat er een land in de picture. Aantal jaren geleden was dat Nederland, vorig jaar Frankrijk. Veel Franse bands dus (en veel Franse bezoekers).

1) Ze gedroegen zich niet als gasten

2) Werden ze boos op de mensen van de drank- een eet-standjes omdat ze geen Frans verstonden. (dit leidde tot lange wachtrijen omdat bestellingen altijd verkeerd gingen, en je weet nu hoe lang men doet over 1 bier tappen in Hongarije) Mijn bemiddelingen in het Frans werden niet op prijs gesteld, aangezien ze toch maar door bleven schelden...

3) Het absolute dieptepunt: het optreden van Yann Tiersen (zit-concert). Waar veel Fransen te laat kwamen en in het Frans alle buitenlanders onvriendelijk verzochten op te rotten omdat 'hun' Yann Tiersen kwam optreden. Gezelligheid alom.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Lola3 wrote:

Ik ben naar Oostenrijk geweest. Leve de bergen!!!Liever een actieve vakantie dan 14 dagen aan een zwembad liggen bakken hoor.

Groot gelijk! Ik ben al bruin genoeg! Net terug uit Italië en ik zit met afkickverschijnselen achter de pc. In gedachten ben ik nog aan het klettersteigen, gletsjerdalen, raften, parapenten, mountainbiken, bergbeklimmen en aan het klimmen en abseilen. Zat je vlak bij de Italiaanse grensstreek? Vanaf de Cima Tosa ( 3200 m. hoog ) konden we namelijk Oostenrijk zien liggen.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

En we zijn weer terug.. Het was erg geslaagd!!! Alleen zou ik het liefst meteen weer terug willen naar Barcelona wat een prachtige stad

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Terug van Zweden***

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

Groot gelijk! Ik ben al bruin genoeg! Net terug uit Italië en ik zit met afkickverschijnselen achter de pc. In gedachten ben ik nog aan het klettersteigen, gletsjerdalen, raften, parapenten, mountainbiken, bergbeklimmen en aan het klimmen en abseilen. Zat je vlak bij de Italiaanse grensstreek? Vanaf de Cima Tosa ( 3200 m. hoog ) konden we namelijk Oostenrijk zien liggen.

zaten dichter bij de grens van Duistland. Na een uurtje in Oostenrijk rijden waren we er al, ik mis de bergen en mijn maten ginds

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

Terug uit Barcelona, met een aardige collectie aan fotos. Prachtige stad, en afgezien van de eerste twee dagen heerlijk weer gehad.

Extra punten voor wie de man op het bankje herkent in het Barca - Weird album

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Onderhond wrote:

Dios Mio !

Ik weet het..Ik weet het

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Henk ten Cate... Linn laat echt wel jouw menselijke kant naar boven komen, Niels, je schaamt je zelfs niet voor een ouderwetse poseerfoto

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Leuk vakantiefoto's! Vertrek morgen richting zonnig zuiden. Lekker naar Italië, beetje rondcrossen, de bergen in, baard laten staan en hier en daar iets interessants verantwoord cultureels ondernemen

Plaats over een weekje of 3 ook wel een vakantiefoto uit eigen koker.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5746 votes

Madecineman wrote:

Leuk vakantiefoto's! Vertrek morgen richting zonnig zuiden. Lekker naar Italië

Toen ik in Italië was, 2 weken geleden, was het alleen regen en onder de 15 graden

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Onderhond wrote:

Terug uit Barcelona, met een aardige collectie aan fotos. Prachtige stad, en afgezien van de eerste twee dagen heerlijk weer gehad.

Leuke foto's jongens !

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

mikoz wrote:

(quote)

Leuke foto's jongens !

Moltes Gracies Mike Ben wel benieuwd naar jouw vakantiefoto's

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Na 16 dagen terug uit Ierland. We waren met een groep van 20 jongeren en 2 begeleiders en zijn in groepjes door heel Ierland gereisd vanuit Belfast naar uiteindelijk Dublin. Heb vele kilometers gewandeld, geflift, de steden bekeken, gezwommen en superveel meegemaakt. Een uitgebreider verslag komt er zeker.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Welkom terug Jelle.

Leno

• 5921 messages
  • 4402 votes

Het is eindelijk (bijna) zo ver, ik ga naar Australie. Nog wat spulletjes pakken en morgenochtend vertrek ik richting Schiphol. Twee dagen laten (na een 10 uur durende tussenstop in Taipei) kom ik aan in Sydney!!

Ik zal de site nu en dan nog wel met een bezoek vereren, veel films zal ik niet zien natuurlijk..

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Alvast veel plezier daar in Australië! Hoeveel weken/maanden blijf je daar eigenlijk?

Quentin

• 10202 messages
  • 8555 votes

Onderhond wrote:

Terug uit Barcelona, met een aardige collectie aan fotos.

Dat cheesy wax museum is prachtig, vooral de star wars foto

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.