• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.305 votes
Profile

Vakantie

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Werwolf wrote:

Dat geloof ik inderdaad. Even niets aan je hoofd en lekker ontspannen is een mooi vooruitzicht. Nogmaals veel plezier dan!

Thanks!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Balconia?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Vertrek over enkele ogenblikken naar Zweden.

Normaal was het IJsland, maar wegens ziekte is dat niet doorgegeaan . Zweden lijkt me een leuk alternatief. Tot ziens!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

vaarwel!

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Ik vertrek morgen naar Molveno (Italië) voor 10 dagen. Ik hoop dat ik nog tegen een mooi dvd `tje aanloop.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Veel plezier

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Bedankt

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Veel plezier maxcomthrilla en Halcyon!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

lowhusky wrote:

vaarwel!

Het woord 'vaarwel' stemt niet echt hoopvol op een goede reis

Prettige vakantie allemaal Voor mij begint de school volgende week al weer...

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

The One Ring wrote:

(quote)

Het woord 'vaarwel' stemt niet echt hoopvol op een goede reis

Prettige vakantie allemaal Voor mij begint de school volgende week al weer...

Oke, goede reis dan.

Voor mij begint school ook volgende week

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ik ga met een groep jongeren vanaf morgen 16 dagen op vakantie naar Ierland. We beginnen in Belfast en zullen steeds in kleine groepjes stukjes reizen richting Dublin waarbij we met de hele groep elk paar dagen ook weer een paar dagen samen zijn. Ik zal dus best (wel heel erg) lang niet op moviemeter zijn.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Fijne vakantie mn jong !

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Fijne vakantie feanaro surion!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Goede reis!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ierland tof, leuke vakante gewenst

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

De groeten van Onderhond en Linn uit Barcelona, Het is hier erg gezellig en luxe in ons 4 sterren hotel

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Onderhond

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Que? Wat bedoel je??Niels en ik zijn op vakantie in Barcelona ja

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik ben ook weer terug.

Na een dagje Praag zijn we richting Slowakije vertrokken waar we zo'n 2 en een halve week zijn gebleven in een bergachtige omgeving(bergen waren rond de 2500m). Eerste week was het nog 30 graden dus dat was genieten aan het meer... daarna werd het wat koeler met af en toe regen maar het was gelukkig niet afzien. Laatste week nog in Tsjechië geweest en dat was net als vorig jaar erg leuk.

Veel leuke dingen gedaan en vaak lekker uit eten geweest, met andere woorden; een geslaagde vakantie.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

lowhusky wrote:

(quote)

Oke, goede reis dan.

Voor mij begint school ook volgende week

In belgie pas over een kleine 3 weken. Ik heb nu echt een licht gevoel van leedvermaak, sorry maar ik kan het niet laten.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Ik ben naar Oostenrijk geweest. Leve de bergen!!!Liever een actieve vakantie dan 14 dagen aan een zwembad liggen bakken hoor.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Leve de zon zou je bedoele !

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

maxcomthrilla wrote:

Ik vertrek morgen naar Molveno (Italië) voor 10 dagen. Ik hoop dat ik nog tegen een mooi dvd `tje aanloop.

ik huur er altijd een stuk of 10 voor in de auto op de laptop te bekijken, kan echt wel een hele hulp zijn als je 12 uur in de auto zit...

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

mikoz wrote:

Leve de zon zou je bedoele !

Liever een zon en een 23 tal graden, zeker niet te warm dus. Bijvoorbeeld in juli was het 35 graden in Belgie ( ik weet niet hoe het in Nederland zat) en toen ben ik echt moeten binnenblijven anders viel ik dood. Sommigen zullen het paradijs noemen, ik noem het hel.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Liever 35 graden ja, het is ook nooit goed met jullie.

Alsje bij een verkoelende plek zit bijv strand , zwembad is het perfect. 23 graden is het gewoon net niet.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

mikoz wrote:

het is ook nooit goed met jullie.

Ik ben wel rap tevreden met het weer als het maar droog (sneeuw mag natuurlijk) is en liefst meer dan -5 graden en minder dan 30, maar Belgie is zo'n regenland, ik denk dat alleen de Schotten het slechter getroffen hebben, en die dragen dan nog zo'n kilt!! Maar ja, ze blazen zich wel warm met hun doedelzak

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ga nu toch maar morgen naar Londen voor een dag of 3/4. Mijn vakantie uitstapje naar de UK was inmiddels al twee maal uitgesteld. Jammer dat ik toch het huisje in West Sussex heb moeten laten schieten.

La dormeuse

• 111 messages
  • 218 votes

Jaaaaaaa, nog een weekje surfenin Frankrijk Tot over 10 dagen!

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Fijna vakantie!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Ik ben gisteren terug gekomen van Slowakije. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. In dit hotel hebben we geslapen. Een erg leuk hotel met erg vriendelijke mensen.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ook hebben we de Tatra beklommen. De berg was 3500 meter, na 6 uur waren we pas boven.

(afbeelding)

Ik ben ook erg vaak naar de stad geweest. Een erg mooie stad, erg modern, terwijl de winkels binnenin veel minder zijn.

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.