- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dat geloof ik inderdaad. Even niets aan je hoofd en lekker ontspannen is een mooi vooruitzicht. Nogmaals veel plezier dan! 
Thanks! 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Vertrek over enkele ogenblikken naar Zweden.
Normaal was het IJsland, maar wegens ziekte is dat niet doorgegeaan
. Zweden lijkt me een leuk alternatief. Tot ziens! 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik vertrek morgen naar Molveno (Italië) voor 10 dagen. Ik hoop dat ik nog tegen een mooi dvd `tje aanloop. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
vaarwel! 
Het woord 'vaarwel' stemt niet echt hoopvol op een goede reis 
Prettige vakantie allemaal
Voor mij begint de school volgende week al weer...
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Het woord 'vaarwel' stemt niet echt hoopvol op een goede reis 
Prettige vakantie allemaal
Voor mij begint de school volgende week al weer...
Oke, goede reis dan.
Voor mij begint school ook volgende week
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ik ga met een groep jongeren vanaf morgen 16 dagen op vakantie naar Ierland. We beginnen in Belfast en zullen steeds in kleine groepjes stukjes reizen richting Dublin waarbij we met de hele groep elk paar dagen ook weer een paar dagen samen zijn. Ik zal dus best (wel heel erg) lang niet op moviemeter zijn. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ierland tof, leuke vakante gewenst
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
De groeten van Onderhond en Linn uit Barcelona, Het is hier erg gezellig en luxe in ons 4 sterren hotel 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Que? Wat bedoel je??Niels en ik zijn op vakantie in Barcelona ja

us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik ben ook weer terug. 
Na een dagje Praag zijn we richting Slowakije vertrokken waar we zo'n 2 en een halve week zijn gebleven in een bergachtige omgeving(bergen waren rond de 2500m). Eerste week was het nog 30 graden dus dat was genieten aan het meer... daarna werd het wat koeler met af en toe regen maar het was gelukkig niet afzien. Laatste week nog in Tsjechië geweest en dat was net als vorig jaar erg leuk.
Veel leuke dingen gedaan en vaak lekker uit eten geweest, met andere woorden; een geslaagde vakantie.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
In belgie pas over een kleine 3 weken. Ik heb nu echt een licht gevoel van leedvermaak, sorry maar ik kan het niet laten.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Ik ben naar Oostenrijk geweest. Leve de bergen!!!Liever een actieve vakantie dan 14 dagen aan een zwembad liggen bakken hoor.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Ik vertrek morgen naar Molveno (Italië) voor 10 dagen. Ik hoop dat ik nog tegen een mooi dvd `tje aanloop. 
ik huur er altijd een stuk of 10 voor in de auto op de laptop te bekijken, kan echt wel een hele hulp zijn als je 12 uur in de auto zit...
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Leve de zon zou je bedoele !
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Liever 35 graden ja, het is ook nooit goed met jullie.
Alsje bij een verkoelende plek zit bijv strand , zwembad is het perfect. 23 graden is het gewoon net niet.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ga nu toch maar morgen naar Londen voor een dag of 3/4. Mijn vakantie uitstapje naar de UK was inmiddels al twee maal uitgesteld. Jammer dat ik toch het huisje in West Sussex heb moeten laten schieten.
La dormeuse
-
- 111 messages
- 218 votes
Jaaaaaaa, nog een weekje surfenin Frankrijk
Tot over 10 dagen!
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik ben gisteren terug gekomen van Slowakije. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. In dit hotel hebben we geslapen. Een erg leuk hotel met erg vriendelijke mensen.

Ook hebben we de Tatra beklommen. De berg was 3500 meter, na 6 uur waren we pas boven.

Ik ben ook erg vaak naar de stad geweest. Een erg mooie stad, erg modern, terwijl de winkels binnenin veel minder zijn.