• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.118 votes
Profile

Vakantie

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Yes, next year to New York. In Business class met Lufthansa.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Reservoir Dogs wrote:

Yes, next year to New York. In Business class met Lufthansa.

Damn ik wil ook richting America

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Lufthansa is sowieso erg relaxed. Daar hoef je niet eens business class voor te vliegen.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Lufthansa is zwaar okay. Lekker ruime stoelen, glaasje bubbels als welkoms drankje en Warsteiner in flessen! En dat is gewoon Economy. Alleen Singapore Airlines vond ik echt beter, Malaysia is een beetje gelijkwaardig.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Idd, vooral die vliegtuigen met 5 stoelen in het midden en aan beide kanten 3 stoelen aan het raam. Die zijn lekker ruim.

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ik had laatst deze, een Airbus340.

(afbeelding)

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ziet er heel leuk uit

• 7484 messages
  • 1715 votes

Maandag met EasyJet, geloof maar dat ik weemoedig terugdenk aan Lufthansa dan

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik ga maandag met Air Berlin, Airbus330. Heeft volgens mij niet van die mooie schermpjes

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Maar er word toch een film afgespeeld op die schermpjes. Hopelijk geen nagesynchronosieerde Duitse versie.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Justinw wrote:

Maar er word toch een film afgespeeld op die schermpjes. Hopelijk geen nagesynchronosieerde Duitse versie.

Shit, daar heb ik nog niet eens aan gedacht Hoop het niet idd, maar denk het ook niet. Hoop overigens ook niet op Disney-meuk.

l-d

• 276 messages
  • 641 votes

Ik wil ook weer op vakantie! de 2 weekjes die ik begin juli weggeweest ben, voelen alweer als 3 maanden terug

movie acteurs

• 3086 messages
  • 3244 votes

Ik ben 8 augustus vertrokken naar Spanje. Ik zat in Malaga en zit nu in Cordoba, en ben zelfs een halve dag in Marokko geweest. Erg leuk hier. Nu ga ik wat van de stad bekijken. Tot ziens

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

movie acteurs wrote:

Ik ben 8 augustus vertrokken naar Spanje. Ik zat in Malaga en zit nu in Cordoba, en ben zelfs een halve dag in Marokko geweest. Erg leuk hier. Nu ga ik wat van de stad bekijken. Tot ziens

Welke plaats in Marokko ben je geweest, ik wil ook daar heen als ik in Fuengirola zit.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

kos wrote:

Lufthansa is sowieso erg relaxed. Daar hoef je niet eens business class voor te vliegen.

Kan best zijn maar ik heb geen zin om met mijn kniën tegen de zetel te zitten voor mij. (en dat voor ongeveer 8 uur)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Dat is nu juist het mooie. De Economy van Lufthansa is behoorlijk riant en daar zit je niet met je knieën tegen je voorganger (zoals het dus hoort bij een fatsoenlijke maatschappij)

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Madecineman wrote:

Dat is nu juist het mooie. De Economy van Lufthansa is behoorlijk riant en daar zit je niet met je knieën tegen je voorganger (zoals het dus hoort bij een fatsoenlijke maatschappij)

Ja oké, maar business is net dat tikkeltje meer

• 7484 messages
  • 1715 votes

Mja daar betaal je ook 'een tikkeltje 'meer voor natuurlijk. Ik heb een keer business class gevlogen en dat was in de tijd dat je nog mocht roken in het vliegtuig. Er waren geen niet rokers plaatsen meer dus werd ik maar in de BC geplaatst (ook goed natuurlijk ).

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2639 votes

Hallo allemaal, ik ben weer terug van twee weken Engeland (waar ze strontgoedkope films verkopen ). Lekker naar Londen geweest, prachtige stad. Anyway, ik heb genoten .

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

AGE-411 wrote:

Wat hebben Nederlanders toch met caravans?

Caravans zijn handig, dan kunnen we op reis en kunnen we toch al onze rotzooi meenemen.

Dus we hebben zelf onze eigen accommodatie, inclusief 'keukentje' en proper chemisch toilet, ons eigen eten en drinken + genotsmiddelen (lees: aardappelen, Douwe Egberts koffie, Bavaria pils, sloffen sigaretten, etc.).

We kunnen in de caravan álles rond laten slingeren zonder dat we het elke keer in de koffer moeten opbergen want we hoeven niet bang te zijn voor kamermeisjes met lange vingers.

Daarnaast is het ook weer eens een leuke afwisseling zo eens per jaar, het is immers nogal anders dan zo'n saai rijtjeshuis waar de meeste Nederlanders in wonen.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Haha, lekker sirieus opegepakt die retorische vraag

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Leviwosc wrote:

Caravans zijn handig, dan kunnen we op reis en kunnen we toch al onze rotzooi meenemen.

Dus we hebben zelf onze eigen accommodatie, inclusief 'keukentje' en proper chemisch toilet, ons eigen eten en drinken + genotsmiddelen (lees: aardappelen, Douwe Egberts koffie, Bavaria pils, sloffen sigaretten, etc.).

We kunnen in de caravan álles rond laten slingeren zonder dat we het elke keer in de koffer moeten opbergen want we hoeven niet bang te zijn voor kamermeisjes met lange vingers.

Daarnaast is het ook weer eens een leuke afwisseling zo eens per jaar, het is immers nogal anders dan zo'n saai rijtjeshuis waar de meeste Nederlanders in wonen.

Als wij even een week of 2 weken naar de Ardennen gaan nemen we altijd een chaletje. Ik beklaag die Nederlanders dan altijd die op zulke vuile campings zitten.

Je hebt je eigen privacy (geen kamermeisjes enzo) en doet wat je wilt. Je hebt ook een proper (echt) toilet met stromend water, en een douche/bad.

Je kan zelf koken, maar even goed iets gaan eten in een dicht bijgelegen dorpje. Streekgerechten dan nog! Moet je geen stomme troep zitten eten (friet of hamburgers ofzo). En je hebt veel variatie: regenboogforel, snoek, everzwijn, hertenfilet, patrijs, ... Dat met een Frans (rood) wijntje in zo'n Ardens restaurantje =

En Bavaria een Pils noemen Aangelengde kattezeik ja!

In het buitenland (Frankrijk of Wallonie) drink ik altijd de streekbieren. Voor Wallonië zijn dat dan Chimay, Ciney, Floreffe, Gauloise, Grisette, La Chouffe, Leffe, Malheur, Maredsous, Orval, Piedbœuf, Rochefort, Val-Dieu etc. En die hebben ze dan meestal nog in verschillende kleuren en vormen (blond, donker, amber, tripel, hoge gisting, ...)

Tot hier de frustratie van de dag

Bartt88

• 1577 messages
  • 1023 votes

AGE-411 wrote:

Als wij even een week of 2 weken naar de Ardennen gaan nemen we altijd een chaletje. Ik beklaag die Nederlanders dan altijd die op zulke vuile campings zitten.

Je hebt je eigen privacy (geen kamermeisjes enzo) en doet wat je wilt. Je hebt ook een proper (echt) toilet met stromend water, en een douche/bad.

Je kan zelf koken, maar even goed iets gaan eten in een dicht bijgelegen dorpje. Streekgerechten dan nog! Moet je geen stomme troep zitten eten (friet of hamburgers ofzo). En je hebt veel variatie: regenboogforel, snoek, everzwijn, hertenfilet, patrijs, ... Dat met een Frans (rood) wijntje in zo'n Ardens restaurantje =

In het buitenland (Frankrijk of Wallonie) drink ik altijd de streekbieren. Voor Wallonië zijn dat dan Chimay, Ciney, Floreffe, Gauloise, Grisette, La Chouffe, Leffe, Malheur, Maredsous, Orval, Piedbœuf, Rochefort, Val-Dieu etc. En die hebben ze dan meestal nog in verschillende kleuren en vormen (blond, donker, amber, tripel, hoge gisting, ...)

Maar wat is nou jouw frustratie? dat Nederlanders niet zoals jou in een chalet zitten, maar in een caravan?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4086 votes

Deel zijn mening over Bavaria overigens wel

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Beter Bavaria dan een Frans rood wijntje

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3094 votes

Het wordt tijd voor een 'wat is het smerigste bier?' topic dan wel poll.

Brix

• 19685 messages
  • 5121 votes

Misschien beter in dit topic?

Overigen >> Algemeen >> Biertje drinken...

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Bartt88 wrote:

(quote)

Maar wat is nou jouw frustratie? dat Nederlanders niet zoals jou in een chalet zitten, maar in een caravan?

Cultuurverneuking.

Als je met je caravan en koelkast vol profiant van thuis uit naar het buitenland rijdt, wat heb je er dan nog aan?

Dan kan je evengoed met een goedkoop pilsje uit de supermarkt in je hand thuis in de zetel naar TV kijken.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

AGE-411 wrote:

Persoonlijk kan ik me goed in jouw gedachtegang verplaatsen. Maar nu lijkt mij dat de huur van een chalet heel wat hoger is dan een standplaats voor de caravan. Sommigen zullen dit niet willen betalen. Mensen met een kleine beurs kunnen het wellicht niet opbrengen.

AGE-411 wrote:

Ja, dat is tof, dat wil ik ook graag, maar ik vrees voor m'n financiën.

AGE-411 wrote:

Ik krijg de indruk dat je graag bourgondisch tafelt, dat deel ik met je... maar alweer komt het prijskaartje om de hoek kijken. Zo elke avond gaan eten kost een lieve duit.

AGE-411 wrote:

In het buitenland (Frankrijk of Wallonie) drink ik altijd de streekbieren. Voor Wallonië zijn dat dan Chimay, Ciney, Floreffe, Gauloise, Grisette, La Chouffe, Leffe, Malheur, Maredsous, Orval, Piedb%u0153uf, Rochefort, Val-Dieu etc. En die hebben ze dan meestal nog in verschillende kleuren en vormen (blond, donker, amber, tripel, hoge gisting, ...)

Bavaria is pils, wellicht niet het beste pils, maar wel veel gedronken pils zeker in de zuidelijke provincies van Nederland.

Je hebt me doen lachen met die opmerking over aangelengde kattenzeik.

Pi(l)s vergelijken met speciaal bieren kan natuurlijk niet. Een ons schouderham kun je ook niet en mag je ook niet vergelijken met een ons Prosciutto di Parma (oftewel: Parmaham). Dat is gelijk aan blasfemie!

Franse wijn heeft z'n beste tijd gehad... Franse wijn valt me zwaar tegen, geef mij maar de nieuwe wijnlanden: Zuid-Afrika, Chili en Argentinië.

AGE-411 wrote:

Jezelf eens een beetje opwinden mag wel.

P.s.: Nu lijkt het net weer alsof ik het stereotype Nederlander bevestig door de nadruk zo sterk op geld te leggen. Maar als je net als ik slechts een klein budget hebt kan ik me voorstellen dat men voor de caravan kiest. Zelf heb ik geen caravan, ik ben al jaren niet meer op vakantie gegaan.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8286 votes

Leviwosc wrote:

Bavaria is pils, wellicht niet het beste pils, maar wel veel gedronken pils zeker in de zuidelijke provincies van Nederland.

Jehebt me doen lachen met die opmerking over aangelengde kattenzeik.

Pi(l)s vergelijken met speciaal bieren kan natuurlijk niet.

Bavaria vergelijken met pils kan eigenlijk ook niet. Het is gewoon vies uilenzeik en met Oranjeboom de slechtste reclame voor de Nederlandse bieren.

Volgens mij hebben ze het daarom ook Bavaria moeten noemen, denken ze in het buitenland dat het uit Beieren komt.

Maar ja, smaken verschillen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.