• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.118 votes
Profile

Vakantie

Brix

• 19685 messages
  • 5121 votes

FillumGek wrote:

Maandag vertrek ik met een vriend en vriendin voor 6 weken naar Amerika. Dingen die we sowieso nog gaan bezichtigen zijn Grand Canyon, Death Valley, Monument Valley

Laptop gaat mee dus wie weet kom ik tussendoor nog een keer kijken

Goede reis en een super-fijne vakantie gewenst!

Plaatjes van Death Valley en Monument Valley ?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Dank jullie! We houden een blog bij op waarbenjij.nu dus die link kan ik hier wel posten tegen die tijd. Staan verhaal en foto's op.

@moviemafketel

Wil ik best doen hoor, maar iemand was me voor voor. Weet niet of je daar wat aan hebt

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Brix wrote:

(quote)

Plaatjes van Death Valley en Monument Valley ?

Dat is wel helemaal jouw setting, Brix

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Bedankt voor je bron, maar vindt het toch wel stoerder als het door iemand van mm wordt gemaakt op een of andere manier haha.

Kijk maar of je er aan denkt. Bedankt in ieder geval.

Brix

• 19685 messages
  • 5121 votes

Norma wrote:

(quote)

Dat is wel helemaal jouw setting, Brix

Je hebt het doorzien Norma.

Aprospos: kan me niet voorstellen dat jij je hart achter hebt gelaten in San Francisco, je komt helemaal niet harteloos over

(Tony Bennett liet het zijne er ook al achter beweerde hij)

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

*bloos* Mmm, een stukje dan Vind het een fijne stad, lekker sfeertje, leuke art galeries ook, en als je met helder weer over de baai uitkijkt is het net alsof de wereld fris uit de was komt

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ben wel benieuwd naar San Francisco ja. We hebben de reis van tevoren wel een beetje besproken en volgens de planning blijven we 3 dagen daar waarvan we één dag Alcatraz bezoeken. Ook in Alcatraz geweest, Norma?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik zou bijna zeggen: "vanzelfsprekend!" Als het kan van te voren even reserveren hoor, want de algemene wachtrij kan echt uren duren. (destijds i.i.g., al zal dat nu niet veel anders zijn verwacht ik)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Hoelang geleden ben je er geweest dan? En we moeten nog reserveren, maar dat waren we inderdaad van plan. En ik weet niet of het zo vanzelfsprekend is, een stel die ik ken waren in San Francisco geweest maar gingen niet naar Alcatraz omdat ze niet durfde

Maar is het net zo indrukwekkend als men doet laten geloven?

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mocht je de kustweg van LA naar San Francisco nemen een een paar uurtjes over hebben, stop dan ook even bij Hearst Castle Je kijkt je ogen uit bij zoveel protserige pracht en praal!

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

FillumGek wrote:

Hoelang geleden ben je er geweest dan?

Jaar of 8 terug.

En we moeten nog reserveren, maar dat waren we inderdaad van plan. En ik weet niet of het zo vanzelfsprekend is, een stel die ik ken waren in San Francisco geweest maar gingen niet naar Alcatraz omdat ze niet durfde
Waren ze bang dat ze zwemmend terug moesten ofzo?

Maar is het net zo indrukwekkend als men doet laten geloven?

Phoe, da's een goeie. Je kunt de film waarderen zie ik, dus dan is het natuurlijk altijd leuk om het eens met eigen ogen te zien. Je loopt er niet bepaald alleen helaas, maar je kunt een rondleiding met headset nemen, kan je op die manier een beetje rondsjouwen. Ik vond het wel leuk, al was het maar voor het uitzicht op de stad. Daarom zeker reserveren, als je alleen al een halve dag van de drie staat te wachten in de rij is dat natuurlijk een beetje jammer.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

San Francisco? Kopie van de brug staat in Lissabon

(afbeelding)

Ons stekkie

(afbeelding)

Kust van Lagos (Algarve)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Grmbl... ik wil ook op vakantie als ik die foto's zie. Echt mooi zeg.. Ooit wil ik toch ook wel eens die kanten op gaan, maar dan niet met een caravan denk ik.

jarno1975 (moderator series)

• 10973 messages
  • 2794 votes

Er gaan ook vliegtuigen heen hoor

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sweet!

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Prachtige foto's van de kust .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Ik ga in september naar de Dominicaanse.

Iemand daar weleens geweest?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Lijkt me mooi, Dominicaanse Republiek, maar is het daar niet zo dat je op je resort moet blijven ??

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

De langste periode van mijn verblijf aldaar zal op het resort en het strand - dat direct aan het resort ligt - zijn. Maar er zijn genoeg mooie excursies te boeken. Een safari door het binnenland, boottochten - met stoppen bij zandbanken, waar grote zeesterren bij bosjes op elkaar zwemmen - en naar een bounty-eiland. Veel snorkelen. Dat soort dingen. En verder lekker lezen in de zon, met een cocktailtje. Can't wait.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ben sinds het weekend terug van een weekje IBIZA!

Leuk hoor .

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Lekker gefeest?

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ja dat gaat daar zeker goed af .

Ook nog een bootreisje gemaakt, dus het was geen zuipvakantie ofzo hoor.

Lekker rustig aan gedaan, ff herstellen van al het werk.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Bij zulke vakanties moet ik altijd herstellen van de vakantie.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Kamperen doe ik overigens ook nooit meer (vorig jaar voor 't laatst in een tentje in Bordeaux - geen oog dicht gedaan). Een caravan valt dan nog wel mee...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Caravans geven mij het Bassie en Adriaan gevoel, denk dat dat het is. Maargoed, dit kan beter in het vakantietopic.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2365 votes

Shit, ik dacht ff dat ik daar was.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

In De Site > Gebruikers > MM Memorabele Quotes:

Wat hebben Nederlanders toch met caravans?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Elineloves wrote:

Was het wel Amerika trouwens?

Portugal zie ik net. Ik heb San Fransisco zien staan (bleek een replica te zijn van de GGB) en daarvoor ging het over Amerika. En nu zie ik ook pas, dat jij kanten zij i.p.v. kant (waardoor ik veronderstelde dat het dezelfde kant op was)

Montorsi

• 9717 messages
  • 2381 votes

Moet morgenochtend al om 4 uur de trein pakken ipv kwart voor 6 omdat er gewerkt wordt aan het spoor tussen Rotterdam en Dordrecht. Kort nachtje, maar over pakweg 20 uur ben ik dan wel al in Boedapest

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Nicolage Rico wrote:

Bij zulke vakanties moet ik altijd herstellen van de vakantie.

Ook ja, maar het was niet zo dat ik elke ochtend 5 uur in m'n bed lag, die leeftijd heb ik wel gehad..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.