- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Welkom terug Linn en Onderhond 
Ik ben jaloers op jullie, ik had met dit mooie weer ook wel naar Disneyland Parijs willen gaan (al zou Frans Bauer een minpunt zijn geweest)
Dankjewel
Het was echt superleuk vooral de Rock'n rollercoaster van Aerosmith(me is fan)en de Crushcoaster van finding Nemo in de Disney studio's waren geweldig gaaf!! En Frans hebben we maar even gezien. (gelukkig) Als je eens gaat Lordsnoopy neem dan een kaartje voor beide parken is echt een aanrader!!
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Nou nou, vanwaar deze humor 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Een hele tijd geleden ook geweest, de Rock'n Rollercoaster vond ik toen nog het leukst. Leuk dat jullie het leuk hebben gehad! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes

Van mij mag ie aangevallen worden door een agressieve Mickey Mouse 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Dankjewel
Het was echt superleuk vooral de Rock'n rollercoaster van Aerosmith(me is fan)en de Crushcoaster van finding Nemo in de Disney studio's waren geweldig gaaf!! En Frans hebben we maar even gezien. (gelukkig) Als je eens gaat Lordsnoopy neem dan een kaartje voor beide parken is echt een aanrader!!
Ik ben zeker van plan om er een keer heen te gaan, ik wilde deze zomer al gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Dus hopelijk volgend jaar dan maar 
Nog leuke foto's gemaakt?
Ikzelf ben gek op de Efteling (ga er volgende week dinsdag ook heen), maar ik hoor dat Disney in verhouding dan tegenvalt. Ben jij het daar ook mee eens, of vindt je Disney een leuker / net zo leuk park?
Hoe dan ook, leuk om te horen dat jullie daar een superleuke tijd hebben gehad 
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Ik zie het al voor me, wedden dat hij dan achter zijn Maris gaat staan.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik ben zeker van plan om er een keer heen te gaan, ik wilde deze zomer al gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Dus hopelijk volgend jaar dan maar 
Ikzelf ben gek op de Efteling (ga er volgende week dinsdag ook heen), maar ik hoor dat Disney in verhouding dan tegenvalt. Ben jij het daar ook mee eens, of vindt je Disney een leuker / net zo leuk park?
Hoe dan ook, leuk om te horen dat jullie daar een lsupereuke tijd hebben gehad 
Ik was altijd erg groot fan van de Efteling, maar sinds ik in Disneyland ben geweest vind ik de Efteling minder leuk geworden. Misschien omdat ik de Efteling al te vaak gezien heb. Ik kwam er dan ook veel omdat ik er dichtbij woonde. In Disneyland zijn er qua rollercoasters gavere als in de Efteling. Maar ieder zijn mening. Veel plezier volgende dinsdag ik hoop voor je op net zo'n mooi weer als wij hadden 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes

Als dat zo is dan zal Disneyland mij zeker bevallen 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Kan iemand uit Amsterdam mij een hotelgids bezorgen (liefst niet via internet)? Kosten vergoed natuurlijk. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
moet wel lukken, hoe snel heb je het nodig?
Als het kan, liefst nog binnen de maand. Kan ik rustig even nakijken om dan plaats te reserveren voor eind augustus, begin september.
Ik dacht, als ik hier toch zoveel omga met Nederlanders, kan ik er best eens een kijkje gaan nemen ook. Ben twintig jaar geleden al eens een paar dagen in A'dam geweest en het is mij toen heel erg bevallen. Zou ik nu eens willen spreiden over een shoppingtrip van een dag of vier, vijf.
Het voordeel is bij jullie dat de DVD's normaal gezien altijd met Nederlandstalige onderschriften zijn. Vind je niet in Turkije of Spanje. 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Ik zal vanaf zondag een paar maanden afwezig zijn. Ik vertrek namelijk een paar maanden naar Japan (waarschijnlijk 2,5 a 3 maanden, ik heb een weizigbaarticket gekocht.)
Weet niet of er mensen zijn die me gaan missen, ik ga MM zelf wel missen natuurlijk. Ik zal jullie foto's laten zien als ik terug kom, dat is ALS ik terug kom 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Veel plezier. Denk je niet dat je vanuit Japan kunt inloggen?
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Veel plezier. Denk je niet dat je vanuit Japan kunt inloggen?
Ja misschien wel, maar dat ga ik alleen in gevallen van uiterste verveling proberen, en ik denk niet dat die veel zullen voorkomen 
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
veel plezier kinjutsu ben jaloers man
geniet er van