• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.700 votes
Profile

Vakantie

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Dat had ik ook wel begrepen

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

lordsnoopy wrote:

Welkom terug Linn en Onderhond

Ik ben jaloers op jullie, ik had met dit mooie weer ook wel naar Disneyland Parijs willen gaan (al zou Frans Bauer een minpunt zijn geweest)

Dankjewel Het was echt superleuk vooral de Rock'n rollercoaster van Aerosmith(me is fan)en de Crushcoaster van finding Nemo in de Disney studio's waren geweldig gaaf!! En Frans hebben we maar even gezien. (gelukkig) Als je eens gaat Lordsnoopy neem dan een kaartje voor beide parken is echt een aanrader!!

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

klute89 wrote:

Dat had ik ook wel begrepen

Al zou ik (mocht hij vallen) hem niet missen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Nou nou, vanwaar deze humor

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

klute89 wrote:

Nou nou, vanwaar deze humor

Omdat het een wanartiest is die wat mijn betreft veels teveel aandacht krijg, ongeloofelijk hoe iemand die een jaar of vijf geleden een simpel overvrolijk kutnummer als Heb Je Even Voor Mij schreef vandaag de dag nog in uitverkochte stadions staat om maar te zwijgen over de aandacht die aan zijn bruiloft werd besteed.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Een hele tijd geleden ook geweest, de Rock'n Rollercoaster vond ik toen nog het leukst. Leuk dat jullie het leuk hebben gehad!

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

(quote)
Omdat het een wanartiest is die wat mijn betreft veels teveel aandacht krijg, ongeloofelijk hoe iemand die een jaar of vijf geleden een simpel overvrolijk kutnummer als Heb Je Even Voor Mij vandaag de dag nog in uitverkochte stadions staat om maar te zwijgen over de aandacht die aan zijn bruiloft besteed werd.

Van mij mag ie aangevallen worden door een agressieve Mickey Mouse

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Linn wrote:

(quote)

Dankjewel Het was echt superleuk vooral de Rock'n rollercoaster van Aerosmith(me is fan)en de Crushcoaster van finding Nemo in de Disney studio's waren geweldig gaaf!! En Frans hebben we maar even gezien. (gelukkig) Als je eens gaat Lordsnoopy neem dan een kaartje voor beide parken is echt een aanrader!!

Ik ben zeker van plan om er een keer heen te gaan, ik wilde deze zomer al gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Dus hopelijk volgend jaar dan maar

Nog leuke foto's gemaakt?

Ikzelf ben gek op de Efteling (ga er volgende week dinsdag ook heen), maar ik hoor dat Disney in verhouding dan tegenvalt. Ben jij het daar ook mee eens, of vindt je Disney een leuker / net zo leuk park?

Hoe dan ook, leuk om te horen dat jullie daar een superleuke tijd hebben gehad

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

klute89 wrote:

(quote)

Van mij mag ie aangevallen worden door een agressieve Mickey Mouse

Ik zie het al voor me, wedden dat hij dan achter zijn Maris gaat staan.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Als menselijk schild, haha!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

lordsnoopy wrote:

(quote)

Ik ben zeker van plan om er een keer heen te gaan, ik wilde deze zomer al gaan, maar er kwam helaas iets tussen. Dus hopelijk volgend jaar dan maar

Ikzelf ben gek op de Efteling (ga er volgende week dinsdag ook heen), maar ik hoor dat Disney in verhouding dan tegenvalt. Ben jij het daar ook mee eens, of vindt je Disney een leuker / net zo leuk park?

Hoe dan ook, leuk om te horen dat jullie daar een lsupereuke tijd hebben gehad

Ik was altijd erg groot fan van de Efteling, maar sinds ik in Disneyland ben geweest vind ik de Efteling minder leuk geworden. Misschien omdat ik de Efteling al te vaak gezien heb. Ik kwam er dan ook veel omdat ik er dichtbij woonde. In Disneyland zijn er qua rollercoasters gavere als in de Efteling. Maar ieder zijn mening. Veel plezier volgende dinsdag ik hoop voor je op net zo'n mooi weer als wij hadden

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

lordsnoopy wrote:

Ongeveer even saai.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
Ongeveer even saai.

Als dat zo is dan zal Disneyland mij zeker bevallen

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

welkom terug linn en onderhond

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

lordsnoopy wrote:

Enkele foto's

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

mooie foto' s onderhond

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Kan iemand uit Amsterdam mij een hotelgids bezorgen (liefst niet via internet)? Kosten vergoed natuurlijk.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

moet wel lukken, hoe snel heb je het nodig?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

combi wrote:

moet wel lukken, hoe snel heb je het nodig?

Als het kan, liefst nog binnen de maand. Kan ik rustig even nakijken om dan plaats te reserveren voor eind augustus, begin september.

Ik dacht, als ik hier toch zoveel omga met Nederlanders, kan ik er best eens een kijkje gaan nemen ook. Ben twintig jaar geleden al eens een paar dagen in A'dam geweest en het is mij toen heel erg bevallen. Zou ik nu eens willen spreiden over een shoppingtrip van een dag of vier, vijf.

Het voordeel is bij jullie dat de DVD's normaal gezien altijd met Nederlandstalige onderschriften zijn. Vind je niet in Turkije of Spanje.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Leuke foto's Onderhond en Linn

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Mooie foto's Onderhond en Linn

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Dank jullie wel

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ik zal vanaf zondag een paar maanden afwezig zijn. Ik vertrek namelijk een paar maanden naar Japan (waarschijnlijk 2,5 a 3 maanden, ik heb een weizigbaarticket gekocht.)

Weet niet of er mensen zijn die me gaan missen, ik ga MM zelf wel missen natuurlijk. Ik zal jullie foto's laten zien als ik terug kom, dat is ALS ik terug kom

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Veel plezier. Denk je niet dat je vanuit Japan kunt inloggen?

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Heel veel plezier.

Spetie

• 38871 messages
  • 8160 votes

Veel plezier in Japan!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Veel plezier in Japan!

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Veel plezier. Denk je niet dat je vanuit Japan kunt inloggen?

Ja misschien wel, maar dat ga ik alleen in gevallen van uiterste verveling proberen, en ik denk niet dat die veel zullen voorkomen

606

• 23876 messages
  • 12268 votes

veel plezier kinjutsu ben jaloers man

geniet er van

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.