• 178.364 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.648 votes
Profile

Vakantie

Spetie

• 38871 messages
  • 8160 votes

Welkom terug *Nientjah* !

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Bedankt! (hè ik blijf maar bedankt zeggen )

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

Misschien hebben (we) je wel gewoon gemist.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Aah dat is lief!

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Onderhond en ik vertrekken zometeen voor 2 daagjes naar Disneyland Parijs!! Saluukes!!!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Pas op voor Robin Hood en niet teveel Disney's kopen he!

Have fun both!

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Veel plezier Linn en Onderhond!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Veel plezier beide

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ze zijn al weg hoor

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan lezen ze het wel als ze terugkomen

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

LOL, ik hoorde dat Frans Bauer en zijn Maris nu op huwelijksreis waren ook naar Disney parijs. Leuk voor OH en Linn misschien zie ik ze nog wel voorbijkomen bij RTL Boulevard oid

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

Ook niet echt iets om naar uit te kijken.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

LOL, Onderhond naar Disneyland.

Aan de andere kant, dat kan alleen maar meevallen. .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Misschien is hij bij terugkomst helemaal bekeerd en verhoogt hij alle Disneyfilms naar 5*

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Of juist andersom, de verhoudingen kloppen plotseling niet meer met de Disney poppen die daar rond lopen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Volgens mij heeft Linn al sinds een tijdje (sinds ze samenwonen?) haar Tinkerbell/Disney avatar. Dat was voor mij al een teken aan de wand. Ik denk dat het stoerdoenerij is al dat Disney-bashing

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

is al dat Disney-bashing

Volgens mij ook.

Saai park overigens, dat Disneyland.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Dit is dus al de tweede keer in een half jaar in Disneyland? Of begrijp ik het verkeerd? Tsssss.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat heb je helemaal goed.

"The rides were really splendid, I loved the amount of detail that was put in each attraction and the Disney theme proved varied enough to keep the interest throughout all the rides."

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

LoL

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Madecineman wrote:

LOL, ik hoorde dat Frans Bauer en zijn Maris nu op huwelijksreis waren ook naar Disney parijs. Leuk voor OH en Linn misschien zie ik ze nog wel voorbijkomen bij RTL Boulevard oid

Frans zat voor ons in een attractie. We moesten langer wachten want Frans en zijn gezin mochten nog een keer. Omdat hij Frans is!! Want hij is zo gewoon gebleven he!!!! Verder was het erg leuk en we hebben supermooi weer gehad En ja dit is de tweede keer in een half jaar! Ik vind Walt Disney geweldig.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Gaat wel weer erg ver linn.. frans bauer moet gewoon opzijn beurt wachten ..

Hier is hij ookmaar een gewone dorpsgenoot hoor.. maar weinig mensen zien dat anders.. tjah.. woon ook in fijnaart

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik denk dat het stoerdoenerij is al dat Disney-bashing

Ik ben helemaal niet te beroerd om gewoon mee te gaan hoor. Staat nogal verder helemaal los van de beoordeling van de Disney films.

Verder was ik vroeger niet uit zulke parken weg te slaan en heb ik er zelf nog steeds een (klein) zwak voor, en qua aankleding is het Disney Park inderdaad zowat het mooiste wat ik al gezien heb.

Die HSM parades en dergelijke moeten voor mij niet, maar ik vind het gewoon een fijn park, als dat is toegestaan natuurlijk.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jess en ik vonden de Buzz Lightyear-attractie het leukste. Wij hadden het niet zo op achtbanen, maar dat aliens schieten was dan weer wel leuk

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Dat slaat ook nergens op. Zelfs als je nergens op richt en gewoon wat schiet krijg je punten.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Ik ben helemaal niet te beroerd om gewoon mee te gaan hoor. Staat nogal verder helemaal los van de beoordeling van de Disney films.

Verder was ik vroeger niet uit zulke parken weg te slaan en heb ik er zelf nog steeds een (klein) zwak voor, en qua aankleding is het Disney Park inderdaad zowat het mooiste wat ik al gezien heb.

Die HSM parades en dergelijke moeten voor mij niet, maar ik vind het gewoon een fijn park, als dat is toegestaan natuurlijk.

Natuurlijk is dat toegestaan. Zeker als Linn fan is. Bij partners is alles toegestaan en bij babies/kinderen ook heb ik me laten vertellen. Kan ik straks ook eindelijk mijn Kabouter Plop adoratie botvieren, zonder schaamte.

Het contrast vond ik alleen wel verrassend. Dus sta mij nu wel toe dat ik jou er nu van verdenk ook in één van die Donald- of Mickey-poppen die er daar rondlopen te zitten om je volgende vakantie te kunnen bekostigen. Vind het wel een grappig idee, zo'n Donald en dat-ie dan ineens van die Jin-Rô rode oogjes krijgt

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Welkom terug Linn en Onderhond

Ik ben jaloers op jullie, ik had met dit mooie weer ook wel naar Disneyland Parijs willen gaan (al zou Frans Bauer een minpunt zijn geweest)

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

Jammer dat hij niet uit de achtbaan gevallen is.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Niet bepaald sympathiek

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

Ach het was maar een grapje (niet serieus bedoelt).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.