- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Bedankt! (hè ik blijf maar bedankt zeggen
)
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Onderhond en ik vertrekken zometeen voor 2 daagjes naar Disneyland Parijs!! Saluukes!!! 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Pas op voor Robin Hood en niet teveel Disney's kopen he!
Have fun both!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar dan lezen ze het wel als ze terugkomen 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
LOL, ik hoorde dat Frans Bauer en zijn Maris nu op huwelijksreis waren ook naar Disney parijs. Leuk voor OH en Linn misschien zie ik ze nog wel voorbijkomen bij RTL Boulevard oid 
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
LOL, Onderhond naar Disneyland.
Aan de andere kant, dat kan alleen maar meevallen.
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Misschien is hij bij terugkomst helemaal bekeerd en verhoogt hij alle Disneyfilms naar 5* 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Of juist andersom, de verhoudingen kloppen plotseling niet meer met de Disney poppen die daar rond lopen. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Volgens mij heeft Linn al sinds een tijdje (sinds ze samenwonen?) haar Tinkerbell/Disney avatar. Dat was voor mij al een teken aan de wand. Ik denk dat het stoerdoenerij is al dat Disney-bashing 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
is al dat Disney-bashing 

Saai park overigens, dat Disneyland.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Dit is dus al de tweede keer in een half jaar in Disneyland? Of begrijp ik het verkeerd? Tsssss.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dat heb je helemaal goed.
"The rides were really splendid, I loved the amount of detail that was put in each attraction and the Disney theme proved varied enough to keep the interest throughout all the rides." 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
LOL, ik hoorde dat Frans Bauer en zijn Maris nu op huwelijksreis waren ook naar Disney parijs. Leuk voor OH en Linn misschien zie ik ze nog wel voorbijkomen bij RTL Boulevard oid 
Frans zat voor ons in een attractie. We moesten langer wachten want Frans en zijn gezin mochten nog een keer. Omdat hij Frans is!! Want hij is zo gewoon gebleven he!!!!
Verder was het erg leuk en we hebben supermooi weer gehad
En ja dit is de tweede keer in een half jaar!
Ik vind Walt Disney geweldig.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3229 votes
Gaat wel weer erg ver linn.. frans bauer moet gewoon opzijn beurt wachten ..
Hier is hij ookmaar een gewone dorpsgenoot hoor.. maar weinig mensen zien dat anders.. tjah.. woon ook in fijnaart 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12852 votes
Ik denk dat het stoerdoenerij is al dat Disney-bashing 
Ik ben helemaal niet te beroerd om gewoon mee te gaan hoor. Staat nogal verder helemaal los van de beoordeling van de Disney films.
Verder was ik vroeger niet uit zulke parken weg te slaan en heb ik er zelf nog steeds een (klein) zwak voor, en qua aankleding is het Disney Park inderdaad zowat het mooiste wat ik al gezien heb.
Die HSM parades en dergelijke moeten voor mij niet, maar ik vind het gewoon een fijn park, als dat is toegestaan natuurlijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jess en ik vonden de Buzz Lightyear-attractie het leukste. Wij hadden het niet zo op achtbanen, maar dat aliens schieten was dan weer wel leuk 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dat slaat ook nergens op. Zelfs als je nergens op richt en gewoon wat schiet krijg je punten. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Ik ben helemaal niet te beroerd om gewoon mee te gaan hoor. Staat nogal verder helemaal los van de beoordeling van de Disney films.
Verder was ik vroeger niet uit zulke parken weg te slaan en heb ik er zelf nog steeds een (klein) zwak voor, en qua aankleding is het Disney Park inderdaad zowat het mooiste wat ik al gezien heb.
Die HSM parades en dergelijke moeten voor mij niet, maar ik vind het gewoon een fijn park, als dat is toegestaan natuurlijk.
Natuurlijk is dat toegestaan. Zeker als Linn fan is. Bij partners is alles toegestaan en bij babies/kinderen ook heb ik me laten vertellen. Kan ik straks ook eindelijk mijn Kabouter Plop adoratie botvieren, zonder schaamte.
Het contrast vond ik alleen wel verrassend. Dus sta mij nu wel toe dat ik jou er nu van verdenk ook in één van die Donald- of Mickey-poppen die er daar rondlopen te zitten om je volgende vakantie te kunnen bekostigen. Vind het wel een grappig idee, zo'n Donald en dat-ie dan ineens van die Jin-Rô rode oogjes krijgt 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Welkom terug Linn en Onderhond 
Ik ben jaloers op jullie, ik had met dit mooie weer ook wel naar Disneyland Parijs willen gaan (al zou Frans Bauer een minpunt zijn geweest)
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Jammer dat hij niet uit de achtbaan gevallen is. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Ach het was maar een grapje (niet serieus bedoelt).