• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.551 actors
  • 9.377.362 votes
Profile

Vakantie

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

En natuurlijk filmlocaties bezoeken! Vooral veel te vinden in Parijs en Rome. Andersom is het ook leuk. Zo zag ik vandaag Before Sunset , waarin Jesse en Celine precies dezelfde rondvaart over de Seine maken als ik eerder dit jaar deed.

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Ik zou eerlijk gezegd wat minder steden aandoen in die 22 dagen, gezien de ervaringen die ik met InterRail (neem ik aan?) heb zou ik het wat rustiger aan doen.

Interrail ja. We bezoeken ze ook niet allemaal, maar dat is de route die we maken. We verblijven in Venetië, Florence, Rome, Athene, Skopje,Belgrado en Sarajevo. Dat is goed te doen, toch?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3228 votes

Hoop dat ik het ooit kan betalen.. vakantie met wat vrienden..

Tot die tijd nog maar even met mijn ouders mee dan maar

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Quaero wrote:

Na mijn examens ga ik samen met een vriend een rondreis maken door Europa, 22 dagen lang, met de trein. We beginnen in Parijs, dan Venetië, Florence, Rome, Athene, vandaar gaan we even in Delphi kijken, Thessaloniki, Skopje, Belgrado, Sarajevo, Zagreb, Salzburg

Als er nog mensen zijn die tips hebben? Wat mogen we absoluut niet missen?

Wat dacht je van Praag? Voor mij nog altijd de mooiste stad die ik in Europa bezocht heb.

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Inderdaad een héle mooie stad! Maar ligt niet echt op de route, en zoals Quentin zei, we zitten al aardig vol. Bovendien ben ik er al een aantal keer geweest.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Quaero wrote:

Inderdaad een héle mooie stad! Maar ligt niet echt op de route, en zoals Quentin zei, we zitten al aardig vol. Bovendien ben ik er al een aantal keer geweest.

Het was maar een tip. Ik denk overigens dat jouw keuzes helemaal niet zo gek zijn, maar of je ze allemaal kunt bezoeken? Het lijkt mij van niet, of je moet het op zijn amerikaans doen.

Ik heb in ieder geval veel steden waar jij naar toe gaat bezocht. Venetië, Florence en Rome zou ik zeker doen. Zij behoren tot de mooiste steden van Italië. Rome kun je echt niet in een dag doen, daar zou ik toch minimaal 2 dagen voor uittrekken.

Veel vakantieplezier in ieder geval.

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

We doen het ook een beetje op z'n Amerikaans/Japans

Als de steden bevallen, wil ik toch nog wel een keertje terug, dit wordt meer een reis om zo veel mogelijk te zien in een korte tijd.

In Rome blijven we 3 dagen.

En plezierig gaat het zeker worden. Maar eerst nog maar m`n examens...

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Hoop dat ik het ooit kan betalen.. vakantie met wat vrienden..

Tot die tijd nog maar even met mijn ouders mee dan maar

Vorig jaar ben ik op werkvakantie gegaan naar Roemenië, vrijwilligerswerk gedaan.Ruim twee weken lang, geweldige ervaring! Vakantie heeft me bijna niets gekost, veel mensen geven wel geld enzo. Maar dan moet je wel weer werken

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

En natuurlijk filmlocaties bezoeken! Vooral veel te vinden in Parijs en Rome. Andersom is het ook leuk.

Ik heb pas Roma van Fellini gezien

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Quaero wrote:

(quote)

Vorig jaar ben ik op werkvakantie gegaan naar Roemenië, vrijwilligerswerk gedaan.Ruim twee weken lang, geweldige ervaring! Vakantie heeft me bijna niets gekost, veel mensen geven wel geld enzo. Maar dan moet je wel weer werken

wat voor vrijwilligerswerk heb je gedaan in Roemenië?

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Kinderwerk in een tehuis voor aidskinderen. Was geweldig, mis die kinderen nu nog. Wil zeker een keer terug!

Verder wat opknapwerkzaamheden voor diezelfde organisatie; ze hadden ook tehuizen voor kansarme zigeunerkinderen enzo.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Quaero wrote:

Kinderwerk in een tehuis voor aidskinderen. Was geweldig, mis die kinderen nu nog. Wil zeker een keer terug!

Verder wat opknapwerkzaamheden voor diezelfde organisatie; ze hadden ook tehuizen voor kansarme zigeunerkinderen enzo.

Klinkt als echte liefdadigheid

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Haha, in het filosofie-topic hadden we het toevallig over altruïsme. Dit soort bezigheden zijn voor jezelf echter ook wel enorm verrijkend

Maar de situatie was wel heel erg triest, die kinderen hebben aids gekregen door verkeerde bloedtransfusies, als jonge kindjes. De meesten waren nu een jaar of 16 en hadden zo'n 10 jaar in het ziekenhuis gelegen. Gewoon uitgestoten. Heel bizar. Zijn ook vrij kansloos in de maatschappij

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Quaero wrote:

Haha, in het filosofie-topic hadden we het toevallig over altruïsme. Dit soort bezigheden zijn voor jezelf echter ook wel enorm verrijkend

Maar de situatie was wel heel erg triest, die kinderen hebben aids gekregen door verkeerde bloedtransfusies, als jonge kindjes. De meesten waren nu een jaar of 16 en hadden zo'n 10 jaar in het ziekenhuis gelegen. Gewoon uitgestoten. Heel bizar. Zijn ook vrij kansloos in de maatschappij

Het is ook een arm land, met volgens mij ook een redelijk slechte sociale structuur. Bijna alle schrijnende gevallen van slechte kindertehuizen en opvangcentra komen uit Oost- Europa, het heeft ook veel te maken met de val van het communisme.

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Klopt ja. Het wordt wel iets beter, nu ze lid zijn van de EU.

Toch bizar, door één stomme fout je leven verwoest. En dan zijn ze nog gered door die organisatie, anders lagen ze nu nog in het ziekenhuis.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Quaero wrote:

Klopt ja. Het wordt wel iets beter, nu ze lid zijn van de EU.

Toch bizar, door één stomme fout je leven verwoest. En dan zijn ze nog gered door die organisatie, anders lagen ze nu nog in het ziekenhuis.

Dan hebben ze geluk. En nu krijgen ze de goede zorg, en er zal zoveel mogelijk hun lichamelijk en fysieke pijn verzacht worden.

Quaero

• 357 messages
  • 818 votes

Ja, dat is waar. Maar ze hebben niet zo veel om voor te leven. Dus het was heel vet om ze een klein beetje geluk te kunnen bezorgen

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Quaero wrote:

Ja, dat is waar. Maar ze hebben niet zo veel om voor te leven. Dus het was heel vet om een ze een klein beetje geluk te kunnen bezorgen

Dat is een mooi en oprecht gebaar.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Heee mensen ik ben weer terug uit Italië hoor! Het was erg leuk: winkelen in Milaan, wandelen in de bergen (niet per se leuk, meer omdat het goed voor de vetverbranding is).

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

Welcome back.

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Danku!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Welkom terug

Nog een leuke fotoshoot in Italië gedaan?

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Bedankt! Nee ik was deze keer niet zo in de stemming voor fotoshoots, alhoewel mijn zusje wel bleef aandringen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Welkom terug *Nientjah*

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Welkom terug!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3228 votes

Welcome back Nintjah.. weer ontspannen terug gekomen van je vakantie..?

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

welkom terug en fijn dat je het leuk hebt gehad

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Bedankt iedereen!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

*Nientjah* wrote:

winkelen in Milaan

Dat is inderdaad geweldig. Welkom terug!

*Nientjah*

• 1441 messages
  • 369 votes

Dankje!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.