- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Een Amsterdams stelletje gaat naar Parijs. Bij thuiskomst vraagt de moeder van het meisje of ze nog aan de Seine heeft gezeten. Zegt het meisje: ,,Nee dat niet, maar hij wel aan de meine.''
.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Een Amsterdams stelletje gaat naar Parijs. Bij thuiskomst vraagt de moeder van het meisje of ze nog aan de Seine heeft gezeten. Zegt het meisje: ,,Nee dat niet, maar hij wel aan de meine.''
LOL 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hij is goed!
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Mijn god, dat is precies de 'grap' die mijn vader mij vertelde de eerste keer dat wij met de familie richting Parijs gingen... Vind hem nog steeds flauw

Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Die ging bij ons ook al de ronde op de lagere school 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Vind hem nog steeds flauw

De grap is ook flauw, juist dat maakt de grap mijns inziens komisch.
Verdere insinuaties over "niveau" en daarmee insinuerend waar iemand staat die zo'n grapje maakt is niet aan mij besteed, te gemakkelijk en bovenal kinderachtig.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
De grap is ook flauw, juist dat maakt de grap mijns inziens komisch.
Verdere insinuaties over "niveau" en daarmee insinuerend waar iemand staat die zo'n grapje maakt is niet aan mij besteed, te gemakkelijk en bovenal kinderachtig.
Ik insinueer ook niets over het niveau van degene die de grap hier neerpent. Ik zeg alleen maar dat ik de grap als nostalgisch ervaar en hem altijd erg flauw heb gevonden. (Zo heeft iedereen vast wel dergelijke herinneringen aan vroeger.) Jammer dat je het direct zo opvat en me daarmee weg schrijft als kinderachtig. (edit: nevermind
)
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dat was niet de bedoeling en zo bedoelde ik dat niet, mijn excuses.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Morgenochtend vroeg zal ik vertrekken naar Italië voor 10 dagen. Eerst een paar dagen naar Milaan en daarna verder het binnenland in. Vandaag ben ik nog online maar vanaf morgen zullen jullie me moeten missen! 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
graag gedaan ben wel jaloers 
ik kan pas november weg
In november pas? Dat is inderdaad lang wachten 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
ben in juni en september 3 dagjes vrij vanwege verjaardag mijn ouders worden dit jaar allebij 50 
en dan november pas
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Veel plezier in Italië *Nientjah*
Geef je ogen de kost 
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
Veel plezier Nina en maak er tien hele leuke dagen van. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3228 votes
Veel plezier Nientjah! relaxte vakantie om ontspannen weer terug te komen 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Na mijn examens ga ik samen met een vriend een rondreis maken door Europa, 22 dagen lang, met de trein. We beginnen in Parijs, dan Venetië, Florence, Rome, Athene, vandaar gaan we even in Delphi kijken, Thessaloniki, Skopje, Belgrado, Sarajevo, Zagreb, Salzburg
Als er nog mensen zijn die tips hebben? Wat mogen we absoluut niet missen?
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Na mijn examens ga ik samen met een vriend een rondreis maken door Europa, 22 dagen lang, met de trein. We beginnen in Parijs, dan Venetië, Florence, Rome, Athene, vandaar gaan we even in Delphi kijken, Thessaloniki, Skopje, Belgrado, Sarajevo, Zagreb, Salzburg
ontzettend veel plezier zou zo mee willen.
geniet er maar van
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Pas op dat je niet bestolen wordt.. Dat is ook een tip
. En in Rome zijn uiteraard de oude gebouwen niet te missen, de tempels.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Ik zou eerlijk gezegd wat minder steden aandoen in die 22 dagen, gezien de ervaringen die ik met InterRail (neem ik aan?) heb zou ik het wat rustiger aan doen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dat wordt vast erg leuk!!
het gekke is dat ik er ook aan zat te denken om met iemand met de trein door Europa te reizen. 
Ik zou zeggen, geef vooral de je ogen de kost. 
De steden die je noemt ken ik allemaal niet zo goed, behalve Parijs, oui Paris
Er zijn in Parijs zoveel prachtige musea, parken en gebouwen te bezichtigen! daar kan je al een hele vakantie aan besteden.