- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Volgen mensen wel eens Metalfist?
http://www.moviemeter.nl/user/36063
Ik kom vaak recensies van hem tegen die me zeer bevallen. Uitgebreid, interessant en niet te droog om te lezen. Een user met veel kwaliteit.
Schrijft mooie recensies ja, erg interessante user.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Ik moet natuurlijk ook zeggen waarom.
Nou zowiezo kan die vaak erg droog uit de hoek komen.
Z'n grappen slaan soms dood(wat dan ook weer grappig is) maar vaak genoeg weet die ook een goede grap te verzinnen,of eerder een grappige sneer naar iemand want dat is duidelijk een van zijn kwaliteiten.
Rocker is iemand die zich graag laat horen als er discussies of ruzies zijn dus met hem in mijn updates zit ik altijd bovenop de actie.
Rocker heeft ook een leuke uitgesproken mening over films die boeiend zijn om te lezen.
Hij weet zichzelf niet altijd even goed uit te drukken maar toch is het wel vermakelijk.
Rocker is een knul die ondanks een beetje voorspelbaarheid vaak boeiend is om te volgen.
Toch een soort idool voor mij.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Reeks chatberichten weggehaald.
Volgens mij gingen die chatberichten nog steeds over welke users we graag volgen, maar goed... Een discussie over de users die iemand volgt is dus uitgesloten?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waarom is mijn bericht over notorious_kim weg?
Dat was toch ook iemand die ik volg. Hm.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Excuses voor dat ene bericht wat ik heb meegenomen.
Er is een verschil tussen chatten en discussiëren.
MR APOCALYPSE
-
- 610 messages
- 0 votes
Discussies worden juist meestal verwijderd op deze site.
Dat word gezien als een hoop geouwehoer.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Excuses voor dat ene bericht wat ik heb meegenomen.
Er is een verschil tussen chatten en discussiëren.
Vertel.
PM mag ook.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
De chatberichten zijn verwijderd en dat zal je maar gewoon moeten accepteren.
Ontopic graag.
hunkydory
-
- 168 messages
- 0 votes
Reinbo, The One Ring en Halcyon. Ik vind mezelf wel een mix van deze 3, al is dat vooral op gevoel en kunnen er misschien wel net zo goed 3 andere users worden ingevuld. Ze zijn alleen wat meer actief. Maar ehm eigenlijk iedereen met een mening waar wat voor te zeggen valt is interessant.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
De chatberichten zijn verwijderd en dat zal je maar gewoon moeten accepteren.
Ontopic graag.
Zonde! Was net zo gezellig. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik had toch geen antwoord gegeven hoor. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Meestal duiken hier dezelfde namen op..
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
-Pastichio Rocker: smaak in films die niet altijd overeen komt met de mijne, maar ik ben altijd wel nieuwsgierig naar "nieuwe" films.
-FatMike: altijd wel een leuk babbeltje met hem in de winkel en het gebeurt soms toch dat ik wat films die hij aanraadt mee neemt.
verder volgens mij niemand... maar misschien dat dat nog veranderd 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Ik sta er nie tussen
Ben ik zo saai ofzo 
Ik volg graag Reinbo en Don MN want dat zijn pas filmkenners.
AddictedTomovies is ook heel intressant 
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
- jumpstylemovie
- JohnWilliams
- HarmJanStegenga
Dat zijn wel de 3 die ik het meeste volg, met jumpstylemovie ben ik eigenlijk al bevriend sinds mijn eerste dagen op Moviemeter.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ik heb veel aan mensen met wiens smaak ik duidelijke raakvlakken heb natuurlijk. Zoals Koekebakker, Danuz, Mochizuki Rukero, Ramon K, gimli f, wolfmanrene, Querelle en Alastor. Als iemand van hen (en ik vergeet er vast nog een paar) een film erg goed vind dan wekt dat meteen mijn interesse. Met gebruikers als OlafK, The Eye en Tayama ben ik het vaker oneens, maar ik kan er weleens een interessante tip bij opdoen. Ook wendy vortex wil ik even noemen. Iemand die veel gezien heeft en een erg interessante smaak heeft.
Verder hou ik van de humor van Freud, van de heerlijke gedachtespinsels en leuke invallen van soom, van de gedetailleerde recensies van The One Ring, van de stukjes van Halcyon bij vooral allerhande horror en is menni de enige MM'er wiens persoonlijke website ik erg trouw lees. En ik mis Zachary Glass soms nog, een van de beste schrijvers die we ooit op MM en Mume hebben gehad. Maar ik heb 'm al eeuwen niet meer hier gezien.
Tenslotte zijn er nog een aantal gebruikers bij wie ik wat kleinere afgebakende genres of delen van hun smaak een tip op kan doen, zijn er een groot aantal minder actieve gebruikers bij wie ik met interesse hun stemlijstje volg en is er inmiddels ook een aardige club mensen die ik persoonlijk ken. Ook die volg ik allemaal graag.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Dat is wel grappig dat je het vaak met mij oneens bent. Ik volg Danuz en Mochizuki Rokuro ook, en Querelle is ook interessant om te noemen. Ik volg niet echt iemand intensief maar check hun gebruiker-updates wel eens voor iets interessants.
Maar dat is het leuke van Moviemeter, zelfs al kan ik mijzelf wel vinden in hun smaak, blijkt toch dat ik voor jou weer heel over films denk. Grappig.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Je ziet toch bij bepaalde 'groepen' telkens dezelfde namen opduiken. Vrij logisch ook wel eigenlijk 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Dat is wel grappig dat je het vaak met mij oneens bent.
vaker 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Dat is wel grappig dat je het vaak met mij oneens bent
Oneens zijn met elkaar roept juist discussies op, en discussies kunnen ook weer leiden tot op een andere manier naar sommige films aan te kijken, meningsverschillen zijn juist boeiend en daar moet juist op in horen te gaan! 
Want het is toch behoorlijk saai als iedereen het maar met elkaar eens zou zijn?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mee eens. Geeft je ook inkijk in de beleving die lijnrecht tegenover de jouwe staat. Dan moet je wel open staan voor compromis en je niet koppig vasthouden aan je eigen mening.
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Want het is toch behoorlijk saai als iedereen het maar met elkaar eens zou zijn?
Dat zei ik toch ook.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik volg Naomi Watts.
.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Verlegen meisjes volg ik ook trouwens.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Mee eens. Geeft je ook inkijk in de beleving die lijnrecht tegenover de jouwe staat. Dan moet je wel open staan voor compromis en je niet koppig vasthouden aan je eigen mening.
Precies, denk bijvoorbeeld niet dat ik zonder Moviemeter ooit aan film klassiekers was begonnen, en nu vind ik ze behoorlijk verslavend