- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Gebruikers die ik heel graag volg zijn Halcyon, Die Hard Willis, Dutchtuga, mr confused, onderhond en soms wel eens Patat.
Leuke recensies (vooral horror) en kunnen me overtuigen.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Ik stalk vooral danuz en Mochizuki Rokuro. Prettige mensen die duidelijk hun mening over een film kunnen omschrijven. Tot nu toe veel tips opgedaan.
Verder lees ik af en toe wel wat berichten van Olaf K., wibro, starbright boy, NKyou, Ramon K, Mug, kos, gotti, Vinokourov, Spetie, Montorsi, Legan, Madecineman. Wie ben ik vergeten te melden?
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2286 votes
Zolang niemand mijn naam niet noemt, zeg ik ook niets...
Nee, nee. Ik volg meestal donnie darko, The One Ring (zeer goede recensies) en Onderhond (hoewel ik amper met zijn recensies akkoord ga, zijn het wel altijd de meest gevatte en leuke recensies)
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Oeps ik ben in mijn vorig bericht niethie vergeten, die staat ook in mijn gebruikersupdates. Toffe horror-buddy op moviemeter.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Clockwork72
aaahhh.. een fan. Maar waarom als ik vragen mag? (het heeft toch niet iets te maken maken met het nachtmerries en dromen Topic he?
HaHa )
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Of omdat jullie allebei ongeveer even oud zijn. Ik ben trouwens over een half jaar 18
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Volg het meeste Niethie, al velen goede films mee op gedaan 
Denk dat zijn smaak het dichtst bij mijn smaak kom,
Maar boeiende recensies lees ik sowieso van iedereen wel, maar dat is niet echt volgen 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Of omdat jullie allebei ongeveer even oud zijn. Ik ben trouwens over een half jaar 18
nou... even oud dat klopt niet helemaal want vanaf morgen ben ik 17. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
nou... even oud dat klopt niet helemaal want vanaf morgen ben ik 17.
Er staat toch duidelijk ; ongeveer. 
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
Ik volg clockwork72 graag omdat ik hem grappig vindt.
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Leuke MM users met overlappende filmsmaak, die ik vaak tegen kom en waarvan ik geregeld hun berichten lees zijn: Mochizuki Rokuro, Danuz, Starbright Boy, Onderhond, The One Ring, Fisherking, Ramon K, Reinbo, Drs Daja, Wouter, Wouters, Badelamenti, OlafK, Niethie, MadecineMan, Mug, Kos, Wibro, WendyVortex, MacHammerFan, PoisontheWell, Gimli f, Erwinner, Gauke. Halcyon, Speranza, Dragje en meer..
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Volg eigenlijk niemand maar lees vaak de berichten van enkele users die veel hebben gezien en erg actief zijn.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Moviemafketel heeft zich gisteren geregistreerd.
zijn top 10 belooft veel goeds.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
ace Leader omdat we bijna dezelfde filmsmaak hebben.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ik volg Bart Simpson (jong en grappig), Clockwork72 (17 en dezelfde filmsmaak), elineloves (grappig), harmjanstegenga (leuke info/berichten) 
dat was het eigenlijk
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Echt volgen doe ik niemand. Van bepaalde users lees ik de berichten wel vaak. Dat zijn de users die vaak aanwezig zijn en veel (nuttige) berichten posten. Een beetje de standaard users die al vaker zijn genoemd hier zo. En dan zijn er ook soms users die gewoon niet te vermijden zijn, omdat die gewoon bij elk forum wat posten (te pas en te onpas
)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik volg zowat niemand, maar bij een film kijk ik toch meestal eens naar de commentaren van Zinema. Ze zijn kort maar nuttig. Ook kijk wel naar commentaren van Ralf.
Lovebreeze
-
- 201 messages
- 8 votes
Ik hoef dit topic niet helemaal te lezen om te weten dat niemand mij volgt
niet interessant en actief genoeg
ik volg niet echt iemand maar besteed el meer aandacht aan de berichten van halcyon, rose, speedy23 en combi
en nog een paar maar ik weet het pas als ik de naam zie
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
De verwoording van Zinema bij een slechte film is hilarisch !
Hij schreef dit over Spice World :
Soms.
Héél soms mag je je er hier van afmaken zonder enige onderbouwing. Bijvoorbeeld door te zeggen dat je graag voortijdig het theater had willen verlaten, nadat je de bioscoopstoel als openbaar toilet had gebruikt vanwege de laxerende werking van deze film.
Bij deze.
Hihi.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik volg Bart Simpson (jong en grappig), Clockwork72 (17 en dezelfde filmsmaak), elineloves (grappig), harmjanstegenga (leuke info/berichten) 
dat was het eigenlijk
Grappig dat iemand mij hier plaatst. Had ik niet verwacht 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik hoef dit topic niet helemaal te lezen om te weten dat niemand mij volgt
niet interessant en actief genoeg
Je kan ook altijd eens naar 'zoek bericht' gaan en je gebruikersnaam intypen en het eerste bolletje aanvinken.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
De verwoording van Zinema bij een slechte film is hilarisch !
Hij schreef dit over Spice World :
Soms.
Héél soms mag je je er hier van afmaken zonder enige onderbouwing. Bijvoorbeeld door te zeggen dat je graag voortijdig het theater had willen verlaten, nadat je de bioscoopstoel als openbaar toilet had gebruikt vanwege de laxerende werking van deze film.
Bij deze.
Hihi.
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
ik volg nooit iemand echt,
maar het is altijd leuk om berichten van Onderhond en Reinbo te lezen.
beide een sterke eigen mening
Lovebreeze
-
- 201 messages
- 8 votes
Je kan ook altijd eens naar 'zoek bericht' gaan en je gebruikersnaam intypen en het eerste bolletje aanvinken.
net als ik dacht 
trouwens bedankt voor de tip ik wist niet dat je dat kon
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Gia, is mijn zusje, is helaas niet zo actief hier terwijl ze ook een echte filmfreak is
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Volgen mensen wel eens Metalfist?
http://www.moviemeter.nl/user/36063
Ik kom vaak recensies van hem tegen die me zeer bevallen. Uitgebreid, interessant en niet te droog om te lezen. Een user met veel kwaliteit.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Gia, is mijn zusje, is helaas niet zo actief hier terwijl ze ook een echte filmfreak is
Die ga ik eens een PM sturen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Maar goed dat mijn zusje hier niet actief is.