- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ik ook niet, schandalig! Waar is het klachtenloket?
Hier! 
Zoals al aangegeven: wellicht vergat ik er een aantal, ik zie nu al weer dat ik er een stuk of drie vier niet noemde die er eigenlijk wel bij zouden horen.
Maar wij zitten beiden in heel andere genres te buttelen, en ik kom je bij de films dan ook bijna niet tegen.
In sommige topics wel, met recht voor z'n raap opmerkingen vaak.
Moet ik dikwijls wel om lachen.
Dus ja, klacht gegrond bevonden, haha.
Even zien of ik nog bij de lijst kan, om foutje bij tewerken.
Anders bij deze dus.
@ minotaures:
Sorry voor de spelfout, ik bedoelde toch echt jou 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik zie nu al weer dat ik er een stuk of drie vier niet noemde die er eigenlijk wel bij zouden horen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
tsk soom, we zitten hier niet op het middelbaar allez!
De optie "slotje op dit topic' al eens besproken hier???
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Jonesy (o.a.
)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De optie "slotje op dit topic' al eens besproken hier???
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf niet meer in dit topic kijken. Probleem opgelost.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Of ik hem graag volg weet ik niet maar ik kijk vaak naar de laatste stemmen van dragon, omdat hij vaak de laatste is in het geef een stem aann een van de laatse films van je voorganger, en aangezien ik al aardig wat gezien heb weet hij. Toch steeds weer films te kijken waar ik nog nooit van gehoord had laatstaan dat ik ze gezien heb.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Ik volg niemand , ben niet zo volgzaam, maar heb net wat berichten gelezen van Mr. Ajax&Filmfreak en ben best een beetje onder de indruk.
Ajax&Filmfreak jij durft je kwetsbaar op te stellen en blijft niet zo aan de mainstream oppervlakte zoals de meesten (en ikzelf trouwens ook) doen. Respect daarvoor.
En moge ons aller Ajax dit jaar overwinteren in de CL en eindelijk weer kampioen worden.
Shalom
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik volg graag Querelle, Mikey, Wendyvortex, xgogax , Pippo il buffone en vast nog wat anderen. Waarom, daar ga ik liever niet op in , dan wordt het een beetje slijmerig
.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Het is inderdaad een slijmerig topic!!!
(p.s. ik volg jou ook graag googumpa)
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
thanx Goongumpa. leuk om te horen. Ik lees jouw berichten ook altijd met interesse.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En moge ons aller Ajax dit jaar overwinteren in de CL en eindelijk weer kampioen worden.

neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Off topic berichten over gebande gebruiker verwijderd.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Bestaat er eigenlijk dan wel een topic om over gebande users te praten?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Nee alleen via de priveberichten. Als je even je hart wil luchten mag je mij wel pm-en hoor! 
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Ik volg niemand , ben niet zo volgzaam, maar heb net wat berichten gelezen van Mr. Ajax&Filmfreak en ben best een beetje onder de indruk.
Ajax&Filmfreak jij durft je kwetsbaar op te stellen en blijft niet zo aan de mainstream oppervlakte zoals de meesten (en ikzelf trouwens ook) doen. Respect daarvoor.
Shalom
Nou jij stelt je op deze manier ook kwetsbaar op hoor
, bedankt!
Hoe kun je trouwens berichten van anderen lezen in 1 oogoplag? Of ben je echt aant zoeken geweest?
Gr,
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Off topic berichten over gebande gebruiker verwijderd.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
@Ajax&Filmfreak
Heb een aantal berichten van je gelezen. Vooral die in het draadje Verslavingen vind ik interessant. Zie daarvoor dat draadje want anders krijg ik misschien - terecht- commentaar van een Mod.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Hoop off-topic verwijderd. Met wie je PM-tjes verstuurd en hoeveel is gewoon privé en met deze het verzoek ook dat zo te houden dat hoeft niet op de site openbaar te worden gemaakt.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ik volg Pitakaas graag. Hij heeft nog niet heel veel stemmen maar schrijft leuke recensies, en bij een heleboel films die ik wil zien heeft hij een recensie geschreven 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Even een flinke update:
Recensies vind ik leuk om te lezen van:
rep_robert
Elineloves
Filmkriebel
Bottleneck
Fran
Theunissen
MoFeDu
Justinw
QJones
John Lee Hooker
SnakeDoc
A&L1
yeyo
wimnoot
JacoBaco
Verder gewoon fijne gebruikers zoals wyatt earp, Brix, Riesma, Don Dijk, jeroentjuhhh, U-96 en DonOswaldo die ik meer in de forum topics een beetje volg.
Toevallig allemaal Nederlanders geloof ik haha. Is puur toeval denk ik, dus neem het me niet kwalijk.
En misschien ben ik wat mensen vergeten. Allemaal ook maar niet te persoonlijk zien. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bedankt moviemafketel!
Overigens best lastig je te herkennen zonder je originele Krueger avatar 
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Vascago.
Omdat hij mij altijd leuke filmtips stuurt.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik klik gewoon altijd op 'Updates' en mocht ik een berichtje zien waarop ik mogelijk kan reageren bij een boeiende of een titel die ik ken, doe ik dat. Ik let niet op wie ik zozeer reageer.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Elineloves
Ik jou ook, maar dat wist je al!
narva77 (crew films)
-
- 12725 messages
- 6540 votes
Even een flinke update:
Nieuwe avatar?
PS, gelukkig wordt ik niet gevolgd. Zou er nog paranoïde van worden.... 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Jij bent altijd druk met toevoegen en zo.
Verder kijken we denk ik veel verschillende soorten films, want kom zelden een recensie van je tegen.
En de halloween-avatar is zo weer weg.