- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
volgen doe ik je niet maar ik moet zeggen je hebt een goede top tien. Is Das Boot echt zo goed, ik heb hem gekocht maar hij duurt 4 uur of zo en dat is wel echt lang
als hij hem in zijn top 10 heeft staan vind hij hem natuurlijk goed !!
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
als hij hem in zijn top 10 heeft staan vind hij hem natuurlijk goed !!
Is een topper maar je moet er wel van houden
die 4 uur uitgave is goed hoor maar ik ga toch voor deze
The Original Uncut Version SE levert zes uur spanning en claustrofobie!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik heb verschillende namen die ik graag opvolg. Uiteraard springen er sommige namen sneller in het oog als ik recensies of berichten lees:
Spetie en Chevy93 hebben een wat gelijkaardige smaak. Verder volg ik ook Reinbo, Erwinner, Onderhond, The One Ring, Soom, otherfool, HarmJanStegenga, Halcyon, djelle, Ajax&Litmanen1, Boordappel, AHWA, 606, ROOSKY, Elineloves en Vinokourov. Verder zijn er nog wel verschillende namen die ook aangenaam zijn in het forum en sneller opvallen maar iets minder bij de filmrecensies. Meestal qua smaak, niet vanwege de schrijfstijl.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
anco12
Animosh
belchinees
debbel
djelle
dragje
edgie
Film Pegasus
FillumGek
Goldenskull
Knisper
Koenr
Kraay
Lil Funk
Linn
Matchostomos
Na'vi
Observator
Onderhond
oudebok
remorz
Smedie
Spetie
Tayama
wibro
Wouter
Een stuk of 4 familieleden die ik heb aangestoken. Een enkele voor de slechte humor of de onbegrijpelijke smaak om toch te willen doorgronden.
Reinbo werd me te veel spam in m'n box 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inmiddels yeyo aan mijn updates toegevoegd. Een user met een erg fijne smaak en onderbouwing.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Dat was nog in de periode dat ik niet goed wist hoe alles werkte dus vandaar mijn domme reactie, nu volg ik wel mensen
JacoBaco
Tricky Smalls
Brix
Reinbo ( al valt hij bijna niet te volgen)
Elineloves
Wimnoot
Sinterklaas
erik1677
BB1991
Wouter
_Se7en_
NW
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Sinds kort Bottleneck (leuke stukkies) Fillumgek (nu 'ie weer terug is) en erik1677 (een duidelijke liefhebber) in de updates erbij
.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Berichten lezen doe ik héél veel, en ik heb gaandeweg een groepje van gebruikers geselecteerd die ik regelmatig tegenkom, en waarvan ik steevast de bijdragen lees.
Het gaat daarbij dan meer specifiek om berichten bij de films die mij zelf ook interesseren,.
Maar ook berichtjes in de diverse topics.
Dat kan van alles zijn.
Vanaf het begin vond ik de berichten van The One Ring al interessant. Goed geschreven, duidelijk, en no nonsense.
Vaak ook een beetje in mijn straatje wat films betreft.
Ook in mijn straatje (vooral op western-gebied)zitten Dogie-Hogan, Barfly, Louie, Metalfist, trebremmit, stinissen, Louisvf, Simonvinkie, Movie Acteurs, aspro.
Voor de humor vooral (en omdat erg leuke users zijn): Amity (!) wimnoot, JacoBaco, Riesma, Don Dijk.
Voor zijn bijzondere invalshoeken, en uitvoerige commentaren: Narcissusbladsp.
Stephan73, voor zijn buitengewone keuzes op filmgebied (die mij heel vaak aanspreken)
En een hele rij van prettige gebruikers, waar ik om de een- of andere reden iets mee heb, en veel van lees:
Ladies first:
Rianneke_Dan, Rose, Samijo, Norma, BenicioDelToro, _Se7en_, LordSnoopy, Elineloves.
Speedy, Cinema.rex , de-alchemist, M. Goodkat, Goongumpa, MovieMafketel, ASman, kos, Ramon K, IcU, decicco, narva, Verbal, Reinbo, Don Oswaldo, Mister blonde, Q Jones, ToNe, Hannibal, Yeyo, Walkure, U 96, MrE-28, 606, Apollinisch, Minotaurus, thunderball, JustinW, kevin13, Bardt1980, Misterwhite, kappeuter, planeth_of_death, Walkure, Dutchfan.
(wellicht vergeet ik er zelfs nog een aantal)
En last but not least iemand die hier weinig post, maar een van de fijnste gebruikers is gebleken,: Parkiet.
(En Mochizuki Rokuro mis ik erg)

mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Sta ik er weer eens niet bij.. sjonge jonge.. volg ik brix zelf ook niet
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Bedankt Q Jones
Bedankt Brix
Bedankt misterwhite 
En de rest volgt mij alleen maar in de hoop dat ze iets kunnen vinden wat een ban opleverd!

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ook niet, schandalig! Waar is het klachtenloket? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik schrik gewoon als je er een keer niet bij staat Eline 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar ondertussen zaten ze wel in mijn inbox, verraders! 
Hehe nee, lekker belangrijk.. (Dat snapt iedereen wel natuurlijk). Zolang jij me maar volgt Frankieboy!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo noemde je jezelf, Frankieboy. Of was dat ons geheimpje?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Zijn we weer aan het flirten?
Trouwens, thanks Brix dat ik in je select gezelschap sta. 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
De berichten van Moviemafketel zijn ook altijd wel leuk en Don Dijk is af en toe echt geniaal in de fora
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Berichten lezen doe ik héél veel, en ik heb gaandeweg een groepje van gebruikers geselecteerd die ik regelmatig tegenkom, en waarvan ik steevast de bijdragen lees.
Het gaat daarbij dan meer specifiek om berichten bij de films die mij zelf ook interesseren,.
Maar ook berichtjes in de diverse topics.
Dat kan van alles zijn.
Ook in mijn straatje (vooral op western-gebied)zitten Dogie-Hogan, Barfly, Louie, Metalfist, trebremmit, stinissen, Louisvf, Simonvinkie, Movie Acteurs, aspro.
(afbeelding)
Altijd leuk om te horen. 
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Q Jones volg ik!
Yeah
Thanks Brix 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
(wellicht vergeet ik er zelfs nog een aantal)
?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
?
Voor de humor vooral (en omdat erg leuke users zijn): Amity (!) wimnoot, JacoBaco, Riesma, Don Dijk.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Minotaurus
Is dat een andere gebruiker of ben ik dat bij toeval?
Haha, sta ik er voor een keertje op... is er een letter fout! 
Toch klopt 'Minotaurus', want dat is de correcte benaming van de Griekse stier...
![]()
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
En een hele rij van prettige gebruikers, waar ik om de een- of andere reden iets mee heb, en veel van lees:
Ladies first:
BenicioDelToro
Wow, wat een eer! Thanx!
Lees jouw bijdragen ook altijd met veel plezier! 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
(
)